ΘΑ ΞΑΝΑΠΩ ΤΑ ΙΔΙΑ


 Δεχομαι καθημερινα δεκδες μειλς για διαφορα αρθρα που ανεβαζω

που φυσικα ειναι αδυνατον ν απαντησω ακομα και να το ηθελα...

Θα πω λοιπον για τους καινουριους φιλους 

γιατι για τους παλιους τα εχω πει 100 φορες

οτι οποιοδηποτε αρθρο ανεβαζω δεν ειναι η γνωμη μου

και ειναι απλα μια πληροφορια

εφοσον δε φερει την υπογραφη μου.

Τη γνωμη μου την λεω σε τακτα χρονικα διαστηματα

κι οποτε εχω ορεξη και κατι καινουριο να πω....θα την ξαναπω...

Στο μπλογκ ανεβαινουν αρθρα που θεωρω οτι εχουν να δωσουν μια πληροφορια

ασχετα αν εγω συμφωνω η οχι με αυτα που λεει...

Σε οσους δεν αρεσουν πανε παρακατω σε αλλο αρθρο.

Οποτε μη μου λετε καποιοι καθημερινα εσυ αλλα ελεγες κι αλλα ανεβαζεις

γιατι δε μπορω να εξηγω συνεχεια αυτονοητα πραγματα.

Αν θελετε να με κριτικαρετε πολυ ευχαριστως 

αλλα σε αρθρα που εχω γραψει εγω και φερουν τ ονομα μου.

Σε αρθρα που εχουν γραψει αλλοι κι αναδημοσιευω δε θ απαντω

γιατι δε μπορω να ξερω τις σκεψεις αλλων.

Καλη αναγνωση...







SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΘΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΘΙΟΥΣ ΚΟΙΜΩΜΕΝΟΥΣ ΠΕΡΙΠΑΤΗΤΕΣ... ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΨ ΕΚΑΣΤΟΙ....ΤΑΞΙΔΕΥΤΕΣ ΨΕΚΟΣΥΝΝΕΦΩΝ ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ ΠΙΣΤΑ ΤΑ ΚΕΛΕΥΣΜΑΤΑ....ΤΗΣ ΑΟΡΑΤΗΣ...ΟΡΑΤΗΣ ΜΑΣΚΟ...ΦΙΔΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ....

    ΣΟΥ ΜΑΣΑΝΕ...ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ...ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΥΝΤΟΝΙΖΟΥΝ....

    AΣ ΔΟΥΝΕ ΣΚΑΙ..ΜΑΙ.. KAI ΟΣΟ ΠΑΕΙ...!

    ΟΙ ΕΝΟΧΟΙ ΑΠΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ , ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ...???

    ΑΠΛΑ ΓΕΙΩΝΕΙΣ ΜΕ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΚΑΙ KEEP WALKING MAN!!!

    Vangelis - To The Unknown Man

    https://www.youtube.com/watch?v=RiHAUEJ0EQw



    V P X

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το καλύτερο παιδί είσαι συν/λογε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις