ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ...ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ???(ΒΙΝΤΕΟ)


Ακουω συνεχεια καποιους και ειδικα στην τηλεοραση που μιλανε για φασιστες που ειναι δολοφονοι κι εχθροι της Δημοκρατιας.Φυσικα υπονοουν την Χρυση Αυγη κι αυτο θελουν να περασουν σε ολα τα προβατα που βλεπουν δελτια τροικανων ειδησεων.Δεν λεω οτι ολοι οι Χρυσαυγιτες ειναι τα καλυτερα παιδια αλλα αν δεν με απατα η μνημη μου η 17 νοεμβρη,οι πυρηνες της φωτιας,ο ελα, ο επαναστατικος αγωνας και διαφορες αλλες οργανωσεις μιλουσαν για μανιφεστα και για τους αριστερους αγωνες.
Τελικα μπερδευτηκα...
Πως γινεται οταν
εισαι αριστερος και βαζεις βομβες και σκοτωνεις να ειναι...η παλη εναντια στο κατεστημενο και ο ενοπλος αγωνας εναντιων των πλουτοκρατων που καταδυναστευουν τον λαο....???
Πως γινεται οταν εισαι υιος αριστερου βουλευτη και ληστευεις τραπεζες .....δεν ειναι ληστεια αλλα απαλλοτριωση του τραπεζικου κατεστημενου?
Πως γινεται οταν εισαι αριστερος και μοιραζεις τροφιμα σε Ελληνικο εδαφος να εχουν προτεραιοτητα οι λαθρομεταναστες και οταν πηγαινουν Ελληνες να τους απαγορευεις να παρουν επειδη ειχαν παρει και απο τη Χρυση Αυγη οταν μοιραζε κι εκεινη και να μην εισαι φασιστας και ρατσιστης ...αλλα διεθνιστης?


Η αληθεια ειναι οτι τωρα παραμπερδευτηκα...
Ειδες τι κανουν οι ατιμες οι λεξεις....Μπορεις να κανεις οτι θελεις και να βρεις την καταλληλη λεξη κι απο δολοφονος να γινεις επαναστατης...αλλα κι απο παγκοσμιος τοκογλυφος να γινεις διεθνης δανειστης η ακομα και σωτηρας...
Δειτε κι εσεις το παρακατω βιντεακι που βρηκα σε γνωστο ιστοτοπο και μπερδευτειτε κι εσεις μαζι μου..γιατι...ακομα δεν ελυσα μια μεγαλη απορια που εχω...
Εγω που αγαπω την πατριδα μου ,δεν θελω να ληστευω τραπεζες για να ζω,δεν θελω να φοβαμαι να πηγαινω 10 η ωρα το βραδυ στην Ομονοια και δεν θελω να ειμαι πολιπολιτισμικος ειμαι τελικα φασιστας και ρατσιστης η ο μαλακας της υποθεσης??????
SINOMOSIOLOGOS
sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις