ΧΘΕΣ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΠΙΣΤΕΨΑ… ΟΤΙ ΣΩΘΗΚΕ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ!!!




Αγαπητοί μου Φίλοι
Χθες λίγο μετά τα μεσάνυχτα με επισκέφθηκε ο ιός… της αϋπνίας!!!. Απεφάσισα λοιπόν να παραμείνω ακόμη λίγο στο γραφείο μου να
ασχοληθώ με τα Μαθηματικά που με ηρεμούν και με χαλαρώνουν. Δεν πέρασε πολύ ώρα και η χαλάρωση μου ήταν τόση,που από εκεί και πέρα μου συνέβησαν ένα σωρό πράματα και θάματα!!!.
Αισθάνθηκα μια αόρατη δύναμη να μου λέει. Άνοιξε την τηλεόραση!!!.Και εγώ μέσα στη βαθιά μου χαλάρωση, πιστά έκανα αυτό που άκουσα,καίτοι δεν είμαι φίλος της TV.
Με το άνοιγμα της τηλεόρασης αυτά που είδα, μου φαίνονταν απίστευτα!!!. Όλα τα κανάλια ήταν συνδεδεμένα με τη Βουλή!. Τον Πρωθυπουργό κ.Τσίπρα να ομιλεί από το Βήμα της Βουλής και πέριξ αυτού να βρίσκονται χαμογελαστοί όλοι οι Αρχηγοί και των επτά κομμάτων!!!
Εστίασα την προσοχή μου στην ομιλία του και αυτά που τον άκουσα να λέει προς όλους τους Βουλευτές δεν τα χωρούσε ο νους μου!!!
Από τα χείλη του κ. Τσίπρα βγήκαν τα παρακάτω λόγια :

Αγαπητοί συνάδελφοι
Εμεις και οι οχτώ Αρχηγοί των κομμάτων της Ελληνικής Βουλής αποφασίσαμε ομόφωνα :
Να αποχωρήσουμε από τη Γερμανοελεγχόμενη Ε.Ε των πολλών ταχυτήτων και επομένως και από το ευρώ και να ενταχθούμε ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΑΜΕΡΙΚΗΣ-ΑΓΓΛΙΑΣ , ακολουθώντες τις αρχές του Προέδρου Τραμπ που είναι θιασώτης του Έθνους -Κράτους και ενάντια στη Νέα Τάξη Πραγμάτων!!!.

ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ότι θα πεινάσουμε όταν γυρίσουμε στο Εθνικό μας νόμισμα και ότι τα ράφια των super-market θα είναι άδεια,γιατί ΤΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ της χώρας μας από το 2014 είναι ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!

ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ το Δημόσιο Χρέος, γιατί θα κάνουμε μια ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΝΟΔΟ στην οποία θα συμμετέχουν ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΙΚΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΖΗΜΙΩΝ , οι οποίοι Οίκοι θα υπολογίσουν ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ, που προκάλεσαν τα μνημόνια όλα αυτά τα χρόνια στην Κοινωνία και την Οικονομία, οι οποίες ζημιές κατά τους Ειδικούς ξεπερνούν τα 200 δισ. ευρω. Οπότε η Ελληνική Κυβέρνηση από μόνη της ΘΑ ΚΟΥΡΕΨΕΙ το Χρέος κατά 200 δισ.!!! Και ένα μεγάλο μέρος από το Χρέος που θα μας μείνει επειδή είναι για εμάς παράνομο και επονείδιστο, θα καταφύγουμε στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης και όσο διάστημα εκκρεμεί η υπόθεση, η Χώρα μας θα κάνει στάση πληρωμών του Δημόσιου Χρέους!!!

ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ την επιστροφή μας στο Εθνικό μας νόμισμα, γιατί αυτό έχει ένα ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΜΗΜΑ!

Θα είναι ένα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ!!!. Οπότε στις Διεθνείς Αγορές συναλλάγματος θα είναι ένα άγνωστο νόμισμα όσο διάστημα εμείς σαν Κυρίαρχο Κράτος ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ στις αγορές αυτές!!!. Κατά συνέπεια οι Διεθνείς κερδοσκόποι που θα παίξουν τα κερδοσκοπικά τους παιχνίδια? Πάνω σε ένα άγνωστο νόμισμα γι αυτούς?
Έτσι, για 2 με 3 χρόνια μέχρι να ανακάμψει η Οικονομία μας το Εθνικό μας νόμισμα ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ στις Διεθνείς αγορές Συναλλάγματος , οπότε το
Εθνικό μας νόμισμα στο χρονικό αυτό διάστημα ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΤΙΜΑΤΑΙ!!!!!!!!!!!
Όταν δε η Οικονομία μας αποκτήσει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και το νόμισμα μας γίνει ΙΣΧΥΡΟ τότε θα το αφήσουμε να πωλείται ελεύθερα στις Διεθνείς αγορές συναλλάγματος!.
Και μη ξεχνάτε κ.κ Βουλευτές ότι για τις ανάγκες μας ως προς ΤΑ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ ΑΓΑΘΑ δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα, αφού ΤΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ,όπως
παραπάνω σας τόνισα είναι ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΙΚΟ!!!

Αγαπημένοι μου Φίλοι

Βλέποντας όλα αυτά τα απίστευτα αλλά ευχάριστα γεγονότα να συμβαίνουν στην Ελληνική Βουλή ,γεμισμένος από ΕΘΝΙΚΗ ΑΓΑΛΛΙΑΣΗ ανέκραξα : ΖΗΤΩ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ!!!
Και στο σημείο αυτό ΞΥΠΝΗΣΑ!!!
Από την πολύ χαλάρωση μου , με την ενασχόληση μου με τα Μαθηματικά και την κόπωση της ημέρας είχα αποκοιμηθεί στην Πολυθρόνα του Γραφείου μου!!! .

Και όλα αυτά που σας περιέγραψα , είναι όλα αυτά που είδα σε ένα ΝΟΣΤΑΛΓΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ , στο διάστημα που είχα αποκοιμηθεί στην Πολυθρόνα μου!!!
Εδώ ταιριάζει για την ταπεινότητα μου, Αγαπητοί μου Φίλοι,η λαΪκή παροιμία :

Ο ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΡΒΕΛΙΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ!!








ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις