Πόλεμο στους «διαμορφωτές» της «κοινής γνώμης»

 


Αρνούμαι να συμπεριληφθώ στην "κοινωνία" των survivor, των Τατιάνων, των Αφτιάδων, των Ευαγγελάτων, του κάθε Τράγκα και της
κάθε Πόπης και όλων των υπαλληλάκων των απανταχού οικονομικών συμφερόντων που διαμορφώνουν ερήμην μου την "κοινή γνώμη".
 Είμαι κοινωνία από μόνος μου, όποιος θέλει συντάσσεται μαζί μου, τουλάχιστον την άποψή μου διατηρώ το προνόμιο να τη διαμορφώνω όπως εγώ επιθυμώ και όχι όπως θέλει το καθεστώς να τη διαμορφώσω.
Ολοι αυτοί, έχουν ως αποστολή τους να τρομοκρατούν το λαό επιβάλλοντας ως κρατούσα άποψη την άποψη των αφεντικών τους. Και η πλέον "αθώα" εκπομπή μεταδίδει μηνύματα προς τις κατευθύνσεις που θέλουν τα κοράκια που υπερίπτανται της ετοιμοθάνατης Ελλάδας [και όχι μόνο].
Μπορεί η πλειοψηφία να ενστερνίζεται χίλια λάθη, αυτό δε σημαίνει ότι έστω κι ένα από αυτά θα γίνει "σωστό" επειδή το ασπάστηκε η πλειοψηφία. Λάθος θα παραμείνει και θα κοστίσει πολύ ακριβά, τότε που θα είναι αργά όμως.
Οταν το κατανοήσουμε αυτό και κλείσουμε το διακόπτη που δηλητηριάζει το υποσυνείδητό μας θα έχει ξημερώσει μια νέα μέρα.
Πετάξτε ό,τι σχεδιάστηκε για να σας αλυσοδέσει. 







ΠΗΓΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις