ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΗΜΑ....ΠΕΡΙ ΣΧΟΛΙΩΝ....!!!


 Ουτε κι εγω δε θυμαμαι ποσες φορες εχω πει τις συνθηκες

 που πρεπει να τηρουνται για να δημοσιευεται ενα σχολιο....

Παρ ολα αυτα πολλοι συνεχιζουν το χαβα τους...

Εχω πει λοιπον τα εξης απλα πραγματα

Βαζετε ενα ψευδωνυμο αν δε θελετε τ ονομα σας....

Οχι emoji στα σχολια ωστε να γινεται παιδικη χαρα...

Το οποιο σχολιο που γινεται να εχει μια ουσια 

και να γινεται κατανοητο και να βοηθα τους υπολλοιπους

Αν υπαρχει διαφορετικη αποψη ειναι δεκτη

αλλα να αιτιολογειται ωστε να κρινεται κι αυτη απο τους υπολλοιπους

Και φυσικα το οποιο σχολιο να μην ειναι απρεπες και υβριστικο

Μονος μου τα λεω....μονος μου τ ακουω...

Ειναι θλιβερο για καποιους τοσα χρονια να λεω τα ιδια 150 φορες

και να συνεχιζουν συο ιδιο μοτιβο...

Ενταξει αν δεν κουραζονται να κανουν πως δεν καταλαβαινουν

Δεν κουραζομαι κι εγω να σβηνω....

Παρ ολα αυτα θελω να ευχαριστησω την πλειοψηφια

για την συμμετοχη τους και την ενημερωση

μεσω των e-mails τους και των σχολιων τους

Καλη συνεχεια....





SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr








Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις