ΑΠΑΤΗ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ....?

 
 
1 ωρα βιντεο απο ανθρωπους που κολλάνε οι μαγνήτες στο σημείο του εμβoλιασμου


Λενε, κολλαει μαγνητης πανω απο το σημειο οπου εχεις κανει το εμβολιο... 

Αν ισχυει αυτο τι σημαινει; 

ΒΑΡΕΑ ΜΕΤΑΛΛΑ! 

Με τι αφαιρεις τα βαρεα μεταλλα απο τον οργανισμο σου; 

ΜΕ ΖΕΟΛΙΘΟ!

 

 

 

 ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δεν εχω αποψη....

Το αρθρο ανεβηκε ως πληροφορια και ο καθενας βγαζει τα συμπερασματα του

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ

Σχόλια

  1. ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ,ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑ.....


    .
    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Θελω αυτο το πραγμα εξω απο το σωμα μου λεει ο μπολι@σμενος.
    •May 18, 2021

    .
    https://www.youtube.com/watch?v=Rc9pJDz8WcQ&t=63s

    ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΓΝΗΤΕΣ. ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ .......


    .
    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις