MISS VIOLENCE

Miss Violence 

Μια φιλη

μου συστησε να δω μια Ελληνικη ταινια με τον τιτλο Miss Violence...

Οταν τη ρωτησα,επειδη δεν την ειχα ακουσει καν,περι τινος προκειται....

Χαμογελασε με στομφο και μου ειπε δες την και περιμενω τα σχολια σου στην ιστοσελιδα

γιατι ξερω οτι θα το κανεις αφου εχει να κανει με παιδια και ξερω την αδυναμια σου...

Επειδη λοιπον ειμαι φαν των horor ταινιων κι εχω δει μεχρι και snaff film

και ηταν πριν παρα πολλα χρονια κι αυτος που μου το εδειξε

 μου ειπε οτι ηταν αυθεντικο(οσο αντεξα να δω)

Ενα πραγμα εχω να σχολιασω για την ταινια του τιτλου που κατεβασα να δω

 με τον γνωστο τροπο που βεβαια δεν εχει εικονες 

snuff film και συναφων horror ταινιων

Ο συγγραφεας του σεναριου και ο σκηνοθετης 

Ειναι κλεισμενοι σε καποιο ψυχιατρικο ιδρυμα...?

Ειναι σε κατ οικον περιορισμο με ψυχιατρικη αγωγη...?

Εχουν συλληφθει...?

Εχουνμετανοησει κι εχουν κλειστει στο Αγιον Ορος...?

Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω πιο ηταν το κινητρο τους

για να γυριστει αυτο το πραγμα που ονομασαν ....ταινια....





SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr






Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις