ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ "ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ"...!!!

 

Αυτα που θα δουμε

στην Ε.Ε. φετος το χειμωνα δε θα τα εχουμε ξαναδει ποτε...

Πρωτον γιατι η πεινα και η εξαθλιωση που θα ερθει θα θυμιζει κατοχη.Κι επειδη η πεινα ειναι κακος συμβουλος οι αναταραχες που θα συμβουν θα ειναι μεγαλες.

Δευτερον αμφιβαλλω αν θα υπαρχει Ε.Ε. του χρονου κι αν υπαρει ειναι θεμα χρονου να διαλυθει αυτο το συνονθυλευμα παραμαγαζο των Γερμανων Καμπαλιστας.

Γιναμε τα πουτ@ν@κια του βαθεως κρατους των ΗΠΑ και μας εβαλαν να κοντραριστουμε χωρις κανεναν λογο με τον μεγαλυτερο ενεργειακα παγκοσμιο γιγαντα.

Και τοσο καιρο που μας τα επριζαν Μητσοτακης και λοιποι γονυπετεις προσκυνημενοι με το υγροποιημενο αεριο LNG της Αμερικης αποδυκνειεται οτι δε θα μας δωσουν σταγονα γιατι οπως δηλωσαν δε φτανει παρα μονο για τον εαυτο τους.

Μου ειναι παντελως αδιαφορο αν παρεξηγηθουν καποιοι αλλα εγω χαιρομαι οσο περισσοτερο διαλυομαστε.

Το εχω ξαναπει και θα το ξαναπω...

Δεν μας αξιζει καλυτερη τυχη...

Για μενα εκτος σοβαρου απροοπτου ο κοσμος αυτος εχει τελειωσει,τον εχω σιχαθει και δεν ειναι ο κοσμος που επιθυμω να ζησω...

Οσο περισσοτερο καταστρεφομαστε τοσο περισσοτερο χαιρομαι....οχι γιατι μου αρεσει να υποφερουν οι ανθρωποι αλλα γιατι τοσο πιο γρηγορα θα ερθουν τα γεγονοτα και μονο ετσι θα ξεκινησει η λυτρωση...

Αν ημουν ο Θεος θα μας ειχα βαρεθει...





SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. Ακριβώς την ίδια αηδία αισθάνομαι κι εγώ.
    Η υποχρεωτική νηστεία του Θεού, θα συνεφέρει πολύ κόσμο.
    Αριμνηστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥγνωμη που στο λεω λιγο σταρατα ..αλλα η ηττοπαθεια δεν ειναι λυση .ΟΛΟΙ περιμενουν να τελειωσει ο κοσμος , με μετωριτη , με ξωγηινους , με φλας με , με ,μ ε....ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ . Κανε λιιιγο υπομονη φιλε συνομωσιολογε ....ολα πηγαινουν οπως επρεπε να ειναι (και ας μην φαινεται για τωρα ).Σιγουρα θα υπαρξουν θυματα (δικαι και αδικα ), εμεις (οσοι βλεπουν) χρειαζεται ΜΟΝΟ να παραμεινουμε εδραιοι και αμετακινητοι στις αξιες και τα ιδανικα , τα δικα μας και του εθνους .Η μοναδες εχουν δυναμη .Αν αξιοθουμε να βοηθησουμε και αλλους που θελουν να σηκωθουν , θα το κανουμε οσο εχουμε σκοπια ....Γιατι και η ιδεα να απαντησω στα παιδια μου ''...ΚΟΤΑ....''' δεεν ειναι στην γκαμα επιλογων μου. καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aπό το στόμα σας και στου Θεού τ΄αυτί!!! Άει στην ευχή πιά με την ξύλινη γλώσσα των δήθεν ελιτ, των υποτακτικών των Γερμανών και των ΗΠΑ, την ασχετοσύνη και αποβλάκωση των λαών και την παθητικότητα μπροστά στα οφθαλμοφανή εγκλήματα των πολιτικών αλητών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις