Τα εγκλήματα στα παιδιά με τους εμβολιασμούς

 

Aυτός ειναι ο ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ της Νεας Τάξης..οσοι έχετε

μάτια δείτε το Video Αυτά θέλει και η Κυβέρνηση της ΝΔ με τη σιωπηλή αντιπολίτευση…..που ετοιμάζουν να μας συγκυβερνήσουν…..

Έλεγχος εμβολιασμός δια της βιας με διάφορα προσχήματα για να σπείρουν τον ολεθρο και να πετύχουν την μείωση πληθυσμού…Δεν ξεχωρίζουν τιποτα …Το μονο που θέλουν ειναι η Υποταγή μας στα Παρανοϊκά τους σχέδια.. 


Δυστυχώς υπάρχουν Γονείς που δέχονται τα πάντα..Μάσκες Τεστ και Εμβόλια στα παιδιά τους…Δεν αντιστέκονται……Δεν αιτούνται ουτε τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ που απορρέουν απο το Σύνταγμα και τους Νόμους..Δεχονται Αντισυνταγματικους Νομους ΚΥΑ και Πράξεις Νομοθετικου Περιεχομένου σε βαρος της Ζωής τους και της Ελευθερίας τους. Τα αποτελέσματα αυτης της επιλογής θα τα ζήσουμε απο τον Σεπτέμβριο και μετα..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 












Σχόλια

  1. Από τον Σεπτέμβριο και μετά όσοι εμβολιαστηκαν θα πεθαίνουν σαν τις μύγες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. dystyxws den mporesa na to brw .Αν εχετε την ευγενεια σας παρακαλω προς την δημοσιευση της διευθυνσης ωστε να κρατηθει .ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα λεγόμενα εμβόλια έχουν εγκριθεί από τις αρμόδιες αρχές για 3ετή πειραματική χρήση.
    Αυτό σημαίνει ότι όσοι τα κάνουν, γίνονται μέρος του πειράματος. Πειραματάνθρωποι.
    Είναι θλιβερό το πόσο πολλοί άνθρωποι συμφώνησαν να γίνουν μέρος του πειράματος.
    Η Ανθρωπότητα στα χειρότερά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αστυνόμος Μπέεεκας14 Μαΐου, 2021 18:30

    Λίγες βδομάδες πρίν γνωστός μου, όχι φίλος, συνταξιούχος στόν χώρο της δικαιοσύνης, ακούγοντάς με να μιλάω γιά πράγματα που δεν λέγονται στήν τιβί, μου διεμήνυσε ότι άν μέ ακούσει εισαγγελέας θα με κλείσει μέσα ένα χρόνο γιά διασπορά ψευδών ειδήσεων. Του απάντησα ότι μιλάω μόνο γιά δεδομένα που είναι καρατσεκαρισμένα καί μαρτυρίες πού κανείς δέν μπορεί νά αποδείξει ότι είναι ψεύτικες, πολλές φορές από κοντινούς μου ανθρώπους.
    Συζητούσε μάλιστα νά κάνει τό μπόλι τής AΖ μόλις άνοιγε η πλατφόρμα καθώς τότε ήταν μονοδοσικό.
    Σήμερα τόν ξαναπέτυχα, νά συζητάει μέ γνωστούς του καί νά τούς λέει περίπου τά εξείς:
    "Έπρεπε νά βγάλουν πρώτα τό φάρμακο καί μετά τό εμβόλιο. Εγώ πού ήμουνα παληκάρι έμεινα μισός άνθρωπος. Ήμουνα υπέρ καί τώρα είμαι κατά." Φυσικά δέν τού μίλησα καί όταν έφυγε περπατώντας δύσκολα, ρώτησα γιά νά μάθω άν κατάλαβα καλά. Μού είπαν ότι έκανε τό εμβόλιο, μάλλον τήν πρώτη δόση καί είχε γιά μέρες πυρετό καί ήταν χάλια.
    Σέ όσους έχω κάνει συζήτηση προσωπικά γιά τίς ενστάσεις μου και με αμφισβητούν λέω τό εξής:
    "Άν κάποιος από τούς δύο μετανιώσει για αυτά πού υποστηρίζει δεν θα ...είμαι εγώ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ !!!!! Συγνωμη για την αγανακτηση μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ζητάς συγνώμη, όταν δεν αγανακτείς.

      Διαγραφή
  6. ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΘΗ ΤΟ5G ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΗΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 5 gamata tha ginei san tin tainia tou steven king CELL epakrivws...
    Oplisteite kyriolektikws k metaforikws
    Molossos

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις