ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ "OΜΟΡΦΕ ΑΝΘΡΩΠΕ"


 Εφυγε απο

αυτο τον ματαιο κοσμο ο Αλεν Ντελον

ο οποιος ηταν αξιοπρεπεστατος μεχρι το τελος του.

Ποτε δεν εκανε πισω σε αυτα που πιστευε

κι ας γινοταν αντιπαθης σε ολους

τους φλωρους και τους Νεοταξιτες .

Ενα ΑΡΣΕΝΙΚΟ με ολη τη σωστη σημασια

που τα πραγματικα ΘΗΛΥΚΑ εκοβαν φλεβες για παρτη του.

Αντρας με ήθος αρχές τιμή και προσωπικότητα

που πλέον με την καταντια των αντρων ειναι ονειρο απατηλο.

Ειχε καποτε δηλωσει αυτο που πρεπει να δηλωνουν ολοι 

οι φωτεινοι ανθρωποι σε αυτον τον ψευτικο κοσμο

και ειναι και δικη μου πεποιθηση....

«Η ζωή δεν έχει πλέον να μου φέρει πολλά. Εχω μάθει τα πάντα, τα έχω δει όλα αλλά, πάνω απ’ όλα, μισώ αυτή την εποχή, ξερνάω», δηλώνει ο Αλέν Ντελόν σε συνέντευξή του που δημοσιεύτηκε πρόσφατα, σε ειδική έκδοση του Paris Match για τα 60 χρόνια της καριέρας του με τίτλο «Εγώ ο Ντελόν: Η συνέντευξη της ζωής του».








SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις