ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ SOCIALS


Σας εγραψα την προηγουμενη φορα οτι χακαριστηκε και μπλοκαριστηκε το facebook μου οποτε μη με ψαχνετε εκει...

Την επομενη ακριβως μερα εγινε το ιδιο με το twitter μου...

Επειδη ομως αυτοι που το εκαναν νομιζαν οτι ειμαι κανενας χαζος σαν κι αυτους...

Εγω λοιπον βρηκα οτι και τα δυο αυτα μεσα που δημοσιευα αρθρα

χακαριστηκαν απο καποια ip που εδρευει στην Νεβαδα....!!!

Επισης το mail που χρησιμοποιησαν για να επαναφερουν κωδικους ηταν Ινδικο....!!!

Οσοι ειναι ελαχιστα σχετικοι αντιλαμβανονται τι παιχτηκε...

Δυο διαφορετικα socials με δυο διαφορετικα username χακαριστηκαν με διαφορα λιγων ωρων

απο μια αγνωστη ip στη Νεβαδα μ ενα ινδικο mail....!!!

Θα ηθελα να ευχαριστησω την Αμερικανικη αυτη υπηρεσια που με θεωρησε επικινδυνο

κι εκανε οτι εκανε...μονο που ακομα και σ αυτο οι Νεοταξιτες ειναι αχρηστοι

Ξερω πολυ καλα ποιοι χρησιμοποιουν πλαστα Ινδικα η Πακιστανικα mails 

και τι ακριβως εδρευει στη Νεβαδα....

Τους ενημερωνω λοιπον δυο πραγματα μιας και με διαβαζουν

Πρωτον οτι το facebook μου δεν επανερχεται...αλλα δεν μ ενδιαφερει καν

και ουτε θα φτιαξω αλλο προφιλ γιατι δεν γουσταρω τον πανιβλακα που φαινεται ως ιδιοκτητης

Το twitter μου το επανεφερα κατοπιν συνεννοησης με τους ανθρωπους εκει

και φανταζομαι οτι εδειξαν ενδιαφερον λογω αλλαγης ιδιοκτησιας.

Δευτερον υποσχομαι σε αυτους που νομιζαν οτι θα φοβηθω και θ απαγοητευτω

οτι τους εχω γραμμενους στα π@π@ρια μου και θα γινω χειροτερος ακομα...

Να δουμε ποιος θα γελασει καλυτερα  στο τελος...

Το τελος τους...

 

 

 

 

SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr 

 


Σχόλια

  1. Κράτα γερά sinomosiologe! Είμαι σίγουρος ότι έχεις ακόμη πολύ χώρο στα παπά...κια σου για πολύύύ κόσμο!

    Keep lighting our brains up!

    Παπουτσωμένος Γάτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις