Η ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

 

 "Στο κρανίο είναι το κέντρο ελέγχου που ελέγχει τις δραστηριότητες του

σώματος. Κάθε λειτουργία του ανθρώπου κάτω από το λαιμό ελέγχεται από ένα κέντρο συνείδησης στον εγκέφαλο. Απόδειξη αυτού είναι το γεγονός ότι ο τραυματισμός ορισμένων κέντρων του εγκεφάλου έχει ως αποτέλεσμα την παράλυση διαφόρων μερών του σώματος. Η ιατρική επιστήμη γνωρίζει πλέον ότι ο νωτιαίος μυελός είναι η επιμήκυνση του εγκεφάλου, και κάποιες αρχές ισχυρίζονται ακόμη ότι ο λώρος είναι ικανός για νοημοσύνη σε όλο του το μήκος. Αυτό το καλώδιο είναι το φλεγόμενο σπαθί που υποτίθεται ότι στέκεται στις πύλες του Κήπου της Εδέμ. Ο Κήπος της Εδέμ βρίσκεται στο κρανίο, μέσα στο οποίο υπάρχει ένα δέντρο που φέρει δώδεκα διαφορετικούς καρπούς.

Ο εγκέφαλος είναι γεμάτος με θολωτούς θαλάμους και διαδρόμους που έχουν την επικοινωνία με τις εκτάσεις και τις αψίδες των ναών, ενώ η τρίτη κοιλία είναι αναμφίβολα η αίθουσα του βασιλιά της Μεγάλης Πυραμίδας. Ο νωτιαίος μυελός είναι το φίδι των αρχαίων. Στην Κεντρική και Νότια Αμερική ο Θεός Σωτήρας ονομάζεται Qet και αυτό ήταν πάντα το σύμβολό του. Αυτό είναι το θρασύτατο φίδι που μεγάλωσε ο Μωυσής στην ερημιά. Οι εννέα κουδουνίστρες στην ουρά του ερπετού ονομάζονται ο αριθμός του ανθρώπου, και αντιπροσωπεύουν τα ιερά και τα κοκκυγεία οστά, μέσα σε αυτά τα κέντρα περιέχεται το μυστικό της ανθρώπινης εξέλιξης. Κάθε όργανο του φυσικού σώματος αναπαράγεται στον εγκέφαλο, όπου μπορεί να ιχνηλατηθεί από τον νόμο της αναλογίας. Υπάρχουν δύο εμβρυϊκές μορφές, η μία αρσενική και η άλλη θηλυκή, στριμωγμένες μεταξύ τους στον εγκέφαλο. Αυτά είναι που αναπαριστούν τα δυο φίδια που πνίγει ο Ηρακλής σε μικρή ηλικία, η σκακιέρα, τα δυο φίδια της θεάς της Κρήτης, οι δυο ληστές που σταυρώθηκαν με τον Ιησού, είναι το Γιν και το Γιαν της Κίνας οι μαύροι και οι άσπροι δράκοι που δαγκώνουν ο ένας τον άλλον. Μία από αυτές τις φιγούρες έχει ως όργανο έκφρασης την επίφυση και η άλλη την υπόφυση. 
 
Αυτοί οι δύο αδένες χωρίς αγωγούς αξίζουν να ληφθούν υπόψη, γιατί είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες για την εκδίλωση της ανθρώπινης συνείδησης. Είναι γνωστό ότι αυτοί οι αδένες είναι μεγαλύτεροι και πιο δραστήριοι σε υψηλότερες βαθμίδες νόησης από ό,τι σε εκείνους χαμηλότερης ποιότητας, και σε ορισμένους «χαζούς» είναι πολύ μικροί. Αυτοί οι δύο μικροί αδένες ονομάζονται κεφάλι και ουρά του δράκου της σοφίας. Είναι ο χαλκός και ο ψευδάργυρος ενός ηλεκτρικού κυκλώματος το οποίο έχει ολόκληρο το σώμα ως μπαταρία. Το σώμα της υπόφυσης (που αναπαύεται στη sella turcica του σφηνοειδούς οστού ακριβώς πίσω και λίγο κάτω από τη γέφυρα της μύτης και συνδέεται με την τρίτη κοιλία από ένα μικροσκοπικό σωλήνα που ονομάζεται infundibulum) είναι ο θηλυκός πόλος ή αρνητικό κέντρο, που έχει φόρτιση τις εκφράσεις της φυσικής ενέργειας. Η δραστηριότητά του ρυθμίζει επίσης σε μεγάλο βαθμό το μέγεθος και το βάρος του σώματος. Είναι επίσης ένα θερμόμετρο που αποκαλύπτει διαταραχή σε οποιαδήποτε άλλη αλυσίδα των αδένων χωρίς αγωγούς. Η ενδοκρινολογία (η μελέτη των αδένων και των εκκρίσεών τους) βρίσκεται ακόμα στο πειραματικό της στάδιο, αλλά κάποια μέρα θα αποκαλυφθεί ως η σημαντικότερη όλων των ιατρικών επιστημών. Η υπόφυση είναι γνωστή κάτω από τα εξής σύμβολα από τον αρχαίο κόσμο: Η αλχημική ανταπόδοση, το στόμα του δράκου, η Παναγία, το Άγιο Δισκοπότηρο, η σεληνιακή ημισέληνος, το στρώμα του εξαγνισμού, ένα από τα Χερουβείμ της Αρχίδας, η Ίσιδα της Αίγυπτου, η Radha της Ινδίας και το στόμα του ψαριού. Μπορεί κάλλιστα να ονομάζεται ελπίδα δόξας του φυσικού ανθρώπου. Στο αντίθετο άκρο της τρίτης κοιλίας και λίγο ψηλότερα βρίσκεται ο επίφυτος αδένας, που μοιάζει πολύ με κουκουνάρι (από το οποίο εξασφάλισε το όνομά του) κωνάριο.
 
Ο Sir Ernest Alfred Wallis Budge, φύλακας των αιγυπτιακών αρχαιοτήτων στο βρετανικό μουσείο, αναφέρει σε ένα από τα έργα του, το αιγυπτιακό έθιμο να δένουν κουκουνάρια στις κορυφές των κεφαλιών τους. Δηλώνει ότι στους παπύρους αυτά υπάρχουν στερεωμένα στις κορυφές των κεφαλιών των νεκρών όταν μεταφέρονται στην παρουσία του Όσιρη, Άρχοντα του Κάτω Κόσμου. Αναμφίβολα αυτό το σύμβολο συμβολίζει την επίφυση.
Μας λένε επίσης ότι πριν από πολύ καιρό ο επίφυτος αδένας ήταν ένα όργανο αισθητικού προσανατολισμού με το οποίο ο άνθρωπος γνώρισε τον πνευματικό κόσμο, αλλά με την έλευση της υλικής αίσθησης και των δύο αντικειμενικών ματιών έπαψε να χρησιμοποιείται, και κατά την εποχή της Λεμουρίας ο αδένας υποχώρησε στην παρούσα θέση του στον εγκέφαλο. Λέγεται ότι τα παιδιά, ανακεφαλαιώνοντας τις προηγούμενες περιόδους εξέλιξής τους, έχουν περιορισμένη χρήση του τρίτου ματιού μέχρι τον έβδομο χρόνο τους, οπότε τα οστά του κρανίου μεγαλώνουν μαζί. Αυτό αντιστοιχεί στην ημι-διάνθητη κατάσταση των παιδιών, τα οποία είναι πολύ πιο ευαίσθητα από τους ενήλικες σε ψυχικές γραμμές. Η επίφυση υποτίθεται ότι εκκρίνει ένα έλαιο, το οποίο ονομάζεται ρητίνη, η ζωή του πεύκου. Αυτή η λέξη λέγεται ότι εμπλέκεται στην προέλευση των Ροδόσταυρων, οι οποίοι εργάζονταν με τις εκκρίσεις του επίφυτου αδένα και αναζητούσαν να ανοίξουν το ενιαίο μάτι • γιατί λέγεται στις γραφές: «Το φως του σώματος είναι ο ο οφθαλμός: εάν λοιπον ο οφθαλμος σου είναι ελεύθερος όλο το σώμα σου θα γεμίσει με φως». 
 
Η επίφυση είναι η ουρά του δράκου και έχει μια μικροσκοπική προεξοχή σαν δάχτυλο στη μία άκρη. Αυτός ο αδένας ονομάζεται Ιωσήφ, γιατί είναι ο πατέρας του Θεού-ανθρώπου. Το δάχτυλο προεξοχή ονομάζεται ραβδί του Θεού, μερικές φορές Ιερό Δόρυ. Το σχήμα του είναι σαν το εξατμιστικό σκεύος των αλχημιστών. Είναι ένα πνευματικό όργανο που προορίζεται αργότερα να είναι αυτό που ήταν κάποτε, δηλαδή ένας συνδετικός σύνδεσμος μεταξύ του ανθρώπινου και του θεϊκού. Το δονούμενο δάχτυλο στην άκρη αυτού του αδένα είναι η ράβδος του Ιεσσαί και το σκήπτρο του Αρχιερέα. Ορισμένες ασκήσεις στις σχολές hasten και Western Mystery προκαλούν αυτό το μικρό δάχτυλο να δονείται με αποτέλεσμα έναν βουητό ήχο droning στον εγκέφαλο. Αυτό είναι μερικές φορές πολύ οδυνηρό, ειδικά όταν το άτομο που βιώνει αυτό το φαινόμενο, σε πάρα πολλές περιπτώσεις, δεν γνωρίζει τίποτα για την εμπειρία μέσα για την οποία βιώνει. Στη μέση του εγκεφάλου και περιτριγυρισμένη από τις συσσωρεύσεις, βρίσκεται η τρίτη κοιλία, ένας θολωτός θάλαμος μύησης. Γύρω του κάθονται τρεις βασιλιάδες, τρία μεγάλα κέντρα ζωής και δύναμης – το σώμα της υπόφυσης, η επίφυση και ο οπτικός θάλαμος. Σε αυτή την αίθουσα επίσης υπάρχει ένας μικρός σπόρος που αναμφίβολα συνδέεται μέ τον θαλάμο των βασιλιάδων στη Μεγάλη Πυραμίδα. Η τρίτη κοιλία υποτίθεται ότι είναι η έδρα της ψυχής, και η αύρα που ακτινοβολεί από τα κεφάλια των αγίων και των σοφών λέγεται ότι αντιπροσωπεύει τη χρυσή λάμψη που πηγάζει από αυτή την τρίτη κοιλία. Μεταξύ των ματιών και ακριβώς πάνω από τη ρίζα της μύτης υπάρχει μια περιοχή στο μετωπιαίο οστό του κρανίου που ονομάζεται μετωπιαία ιγμορίτιδα. Το μικρό εξόγκωμα που προκαλείται από την εξάπλωση αυτού του οστού είναι γνωστό στη φρενολογία ως έδρα της ατομικότητας. Εδώ είναι που τα κοσμήματα τοποθετούνται στα μέτωπα του Βούδα, και από αυτό το σημείο προέρχεται το φίδι από το στέμμα των αρχαίων Αιγυπτίων. Αρκετές από τις Σχολές Μυστηρίου διδάσκουν ότι αυτή είναι η έδρα του «θεού». Ενώ η λειτουργία του είναι μέσω του γενικού συστήματος, το κέντρο συνείδησης του ως μέρος του πνεύματος του ανθρώπου υποτίθεται ότι βρίσκεται σε μια θάλασσα γαλάζιου αιθέρα που ονομάζεται Πέπλο της Ίσιδας, στο κέντρο του μετωπιαίου ιγμορείου. Όταν μελετάς το σώμα του ανθρώπου σε αυτό το μικρό σημείο εμφανίζει πάντα μια μαύρη κουκίδα και δεν μπορεί να αναλυθεί. Ο Παλατινός λόφος των αρχαίων, πάνω στον οποίο χτίστηκαν οι ναοί του Δία και της Ήρας, έχει επίσης θέση στο ανθρώπινο σώμα. Το οστό του ουρανίσκου είναι ένα είδος δομής σε σχήμα λόφου και ακριβώς από πάνω του βρίσκονται οι τροχιακές κοιλότητες, που περιέχουν τα δύο μάτια που είναι ο Δίας και η Ήρα του αρχαίου κόσμου. Ο σταυρός φυσικά αντιπροσωπεύει το ανθρώπινο σώμα το άνω άκρο είναι το κεφάλι του ανθρώπου που υψώνεται πάνω από την οριζόντια γραμμή των απλωμένων χεριών του. 
 
Όπως ήδη αναφέρθηκε, οι μεγάλοι καθεδρικοί ναοί του κόσμου έχουν χτιστεί με τη μορφή iciss, και περιέχουν (εκεί που θα έπρεπε να είναι) το βωμό πάνω στο οποίο καίγονται αναμμένα κεριά. Αυτά τα κεριά συμβολίζουν τα κέντρα πνευματικής αισθήσεως στον εγκέφαλο, ενώ το έθιμο της τοποθέτησης ενός τριανταφυλλιού πάνω από το βωμό υποδηλώνει το μαλακό μέρος στο πάνω μέρος του κρανίου. Το κρανίο – το πάνω δωμάτιο – είναι το ιερό του μασονικού ναού, και σε αυτό μόνο οι αγνοί μπορούν να φιλοδοξούν. Το φτερωτό οστό, που η ιατρική επιστήμη γνωρίζει ως σφηνοειδές, είναι ο αιγυπτιακός σκαραβαίος που κουβαλάει στα νύχια του το σώμα της υπόφυσης και επίσης φέρει ψηλά τη λαμπερή σπίθα της αθανασίας"
 
 
 
 
 
 
 
~ Manly Palmer Hall. 1901 - 1990
'Η αποκρυφιστική ανατομία του ανθρώπου'
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις