Απίστευτο! Νοσοκομείο κράτησε ως όμηρο νεογέννητο, επειδή οι γονείς δεν είχαν να πληρώσουν το μοριακό τεστ!

Η Κλινική | ΡΕΑ Μαιευτήριο 

Ένα ακόμα συγκλονιστικό περιστατικό φέρνει στην δημοσιότητα

ο δικηγόρος Νίκος Αντωνιάδης! Διαβάστε και φρίξτε με αυτά που συμβαίνουν στα νοσοκομεία.

Από Νίκο Αντωνιάδη

_______________________

ΠΡΟΣ ΡΕΑ :

ΑΥΤΗ τη μήνυση ,

Και ΑΥΤΗ την αγωγή ,

ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΝΩ ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ !!

ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΔΑΤΕ ΤΟ ΜΩΡΟ ΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΞΟΔΑ ;;;

ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟΝ ΠΟΙΝΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ ;;;

ΩΡΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ !!!

Διαβάστε, ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ, την περιγραφή του πατέρα.

Και μετά θα καταλάβετε τι θα τους κάνω…

“Καλησπέρα σας ,

θα ήθελα την βοήθεια σας πώς θα μπορέσω να κινηθώ από εδώ και πέρα κατά του νοσοκομείου Ρέα.

Η γυναίκα μου γέννησε στις 16 του μήνα.

Φύγαμε την Κυριακή με την σύζυγο.

Πληρώσαμε, πήραμε εξιτήριο.

Το μωρό, λόγω του ότι ήταν πρόωρο, το κράτησαν στην ΜΕΝ.

Στην εντατική μας ενημέρωσαν πως το επισκεπτήριο είναι 3 φορές την εβδομάδα και θα πρέπει να κάνουμε μοριακό τέστ το οποίο ισχύει για 72ωρες!

Εμείς επιλέξαμε λόγω του οικονομικού, και επειδή δεν ξέραμε πότε θα φύγουμε, να μην κάνουμε μοριακό, και πήγαινα εγώ κάθε μέρα και έδινα το γάλα που έβγαζε με το θήλαστρο η γυναίκα μου, χτυπούσα το κουδούνι το έδινα στην πόρτα και έφευγα.

Την Δευτέρα πήγα να ασφαλίσω το μωρό για να μην χρεωθούμε κάτι από την ΜΕΝ που το είχαμ.

Με κάλεσαν στο τηλέφωνο την Τρίτη να μου πουν πως έχει κάνει 3 υπερήχους το μωρό και ότι ο κάθε υπέρηχος κοστίζει 186€, σύνολο 558€.

Τους είπα πως είναι πάρα πολλά και δεν ξέρω αν θα τα έχω, και αν γίνεται να υπογράψουμε μια συναλλαγματική.

Μου είπαν ότι δεν γίνεται, και πως για να πάρει εξιτήριο το μωρό και να μας το δώσουν θα πρέπει να πληρωθεί το ποσό.

(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Και τους ξαναρώτησα, δηλαδή εάν δεν έχω να πληρώσω τι γίνεται;

Δεν μου δίνεται το μωρό;

Μου απάντησαν πως μόνο με εξιτήριο μπορώ να πάρω το μωρό.

(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Πήρα την προϊσταμένη του λογιστηρίου και τις εξήγησα πως για τις εξετάσεις δεν ενημερωθήκαμε και πως είναι δύσκολο να έχω μαζέψει τα λεφτά σε 3-5 μέρες που το μωρό θα βγεί.

Και η απάντηση ήταν πως λυπάται πολύ και μόλις το κλείναμε θα έπαιρνε την γυναικολόγο της γυναίκας μου να τις τα πει.

(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Λοιπόν, τα λεφτά τα ζητιανέψαμε, ρίξαμε τον εγωισμό και το φιλότιμό μας και τους τα βρήκαμε.

Σήμερα το πρωί μας ενημέρωσαν πως θα πάρει εξιτήριο το μωρό και να έχουμε μαζί μας, πέρα από τις ταυτότητες, 60€ σε μετρητά για άλλη μια εξέταση που του έκαναν στην καρδιά.

Και να έχουμε και μοριακό.

Και τις εξήγησα πως δεν έχουμε αλλά λεφτά και έχω μόνο 20€ να πάρουμε πάνες στο μωρό.

Έχουμε τα 558€ και τα 60€, μετά δεν έχουμε άλλα, και μου λέει, καλά ελάτε από εδώ και θα μιλήσετε με την προϊσταμένη.

Πάμε στο μαιευτήριο Ρέα, πάμε στη ΜΕΝ, και έρχεται η προϊσταμένη και τις εξηγω με ωραίο τρόπο ότι τα λεφτά είναι ίσα ίσα, και δεν βγαίνει για μοριακό να κάνουμε. Βγάλτε μας το μωράκι έξω να σας δώσουμε να το ντύσετε, και να μας το βγάλετε εσείς έξω.

Όχι δεν γίνονται λέει αυτά.

(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Και τώρα, λέω; Θέλετε να φέρω την αστυνομία να το πάρω;

Και μου λέει, έχουμε εντολή από τον κύριο Τσιόδρα και τους λοιμωξιολόγους.

(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Φεύγω, πάω στην διοίκηση, και τους εξηγώ την κατάσταση, και μου είπαν το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να πληρώσουν αυτοί το μοριακό της γυναίκας μου να μπει μέσα να πάρει το μωρό.

Σήμερα με έκαναν ρόμπα σε όλο το νοσοκομείο, και να τους εξηγώ και να τους λέω ότι δεν υπάρχουν άλλα λεφτά, δανείστηκα για να τους πληρώσω και να πάρω το παιδί μου να φύγω.

Δεν τους ένοιαζε τίποτα ..έχω τόσο πολύ απογοητευτεί με έκαναν να νιώσω ένα μηδέν, ένα τίποτα.

Περιμένουμε να βγει το μοριακό, να πάρουμε το παιδί και να φύγουμε..

Αλλά δεν θέλω να τους περάσει έτσι.

Τους είπα θα καλέσω την αστυνομία, αν δεν μου βγάλετε παιδί έξω και μου είπαν κάνε ό,τι θέλεις.

Και μου έκλεισαν την πόρτα.

Δεν θέλω να αφήσω έτσι αυτήν την ξεφτίλα και την ντροπή που με έκαναν να νιώσω, σήμερα, στην καλύτερη μέρα τις ζωή μας”.

ΕΓΩ είμαι εδώ…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

 

Σχόλια

  1. ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥΣ
    Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΙΚΟ !
    ΒΑΡΑ !
    ΒΑΡΑ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ !
    ΚΑΤ'ΕΥΘΕΙΑΝ !
    ΧΩΡΙΣ ΕΛΕΟΣ !.
    ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΤΟ !.
    ΒΑΡΑ ΝΙΚΟ !
    ΝΙΚΟ !.
    ΠΑΡΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ Ή ΚΥΛΟΤΕΣ.
    ΒΑΡΑ !
    ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΆ ΜΑΤΙΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΆ ,ΒΑΡΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΟΥ.
    ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ;
    ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΛΑΓΑΝ ;
    ΘΑ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ;
    ΘΑ ΤΟ ΕΔΙΝΑΝ ΕΠΙ ΧΡΗΜΑΣΙ ΓΙΑ ΥΙΟΘΕΣΊΑ ;
    ΘΑ ΤΟ ΠΝΙΓΑΝ ;
    ΡΕ !
    ΡΑΒΔΙ !
    ΑΚΟΥ ΛΕΕΙ ,ΕΙΠΕ Ο ΠΟΡΔΑΣ !
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξετάσεις χωρίς να το ξέρουν οι γονείς!
    Με ποιό δικαίωμα;
    Τραγική ιστορία... Να μην παραδίδουν το μωρό!!!
    Μπράβο Κε Αντωνιάδη! Μην το αφήσετε να περάσει έτσι!
    Είναι κτήνη, είναι καθάρματα! Κλαίω από τα νεύρα που το διαβάζω...
    Αντιγόνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας έχει αποκτηνωθεί.
    Αυτό σημαίνει ότι εμείς οι υπόλοιποι πρέπει να αγριέψουμε, τα κτήνη δεν αντιμετωπίζονται με ευγένεια και πειθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξέρεις τι μου κάνει εντύπωση ρε γμτ;;; Δεν υπάρχει θυμός….παπαλα ο μέσος Έλληνας άνδρας έχει μαλθακεψει τελείως τσαμπουκάς αγριάδα κάτι ρε γμτ
    Δηλαδή ρε γμτ σου λένε δεν σου δίνω το παιδί σου και δεν την δάγκωσες από το λαιμό να έρθει η αστυνομία να γίνει χαμός - με το ‘σείς με το σας και μαιλ στον Αντωνίαδη; Και τι να πρωτοκάνει και αυτός;
    Μετά λένε να πάρουμε τα όπλα και θέλουν κρέμασμα και τα @@μου κουνιούνται
    Κατεβαίνουμε στις πορείες με παντόφλα και το πεντάχρονο και μυξοκλαίνε που τους ρίχνουν χημικά…
    Άμα είσαι γιωτομπαλο έτσι θα σου κάνουν ρε κότα…την επόμενη θα μας ζητήσουν και τις γυναίκες μας ρε να της τον ακουμπήσουν;;; Έχω τρελαθεί ρε παιδιά συγνώμη….χρέωσε λέει 600€ έτσι στα κουτουρού;;;
    Δεν θες να δείρεις δεν μπορείς κωλώνεις πάρε την αστυνομία ρε φιλαράκι πες μου απήγαγαν το παιδί μήνυση μέσα….πφφφ αυτά
    Χx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το χειρότερο είναι, ότι όσο πας σε μικρότερες ηλικίες, τόσο μεγαλύτερη είναι η μαλθακότητα.
      Οι αιτίες πολλές : τηλεόραση, διαφημίσεις, χόλλυγουντ με τα πρότυπα που δίνουν και η μητριαρχία που επικρατεί στις περισσότερες ελληνικές οικογένειες.
      Ναι, μητριαρχία. Γράψτε σε ένα χαρτί τα ζευγάρια που γνωρίζετε και μετά γράψτε δίπλα ένα Α ή ένα Γ, για το ποιος κάνει πραγματικά κουμάντο (κι όχι φαινομενικά) και θα δείτε ότι τα Γ θα είναι τα περισσότερα.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις