Τα θύματα των κολαστηρίων

 

Σήμερα το μεσημέρι

είχα στο κέντρο της Αθήνας συνάντηση με δύο από τους έξι ιατροδικαστές της ομάδας μου. ΕΞΙ ΑΚΟΜΑ ιατρικοί φάκελοι. Και παρέλαβα ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ιατροδικαστική έκθεση.Την άλλη εβδομάδα θα έχω ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΚΘΕΣΗ από άλλο μέλος της ομάδας.

ΤΡΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ιατρικοί φάκελοι παραδόθηκαν αυτές τις μέρες μετά από εξώδικα αιτήματα που επέδωσα με δικαστικό επιμελητή σε Κ.Α.Τ. και ΑΓΙΑ ΟΛΓΑ και θα τους παραδώσω με τη σειρά μου στους ιατροδικαστές της ομάδας.

Θυμίζω ότι μετά την ΠΡΩΤΗ ΔΙΩΞΗ θα αρχίσω τις …εκταφές.Των δικογραφιών που αρχειοθετήθηκαν… Έχω ΗΔΗ παραδώσει στην ομάδα ΔΥΟ φακέλους. Για να είναι έτοιμοι όταν έρθει η ώρα.

Ενός νεκρού και ενός ζωντανού… Και ετοιμάζονται ….άπειρα ακόμα αιτήματα. ΔΕΝ πάει ο νους σας ΤΙ βρίσκουμε στους ιατρικούς φακέλους και ΠΟΣΟ ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΟΣ αισθάνομαι για αυτό που έλεγα από την αρχή:

ΟΧΙ ΜΟΝΟ δεν έχουν καλύψει ΤΙΠΟΤΑ, αλλά έχουν ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ανοίξει την πόρτα των κελιών.

Και εδώ τώρα σας μιλάω ΜΟΝΟ για τα θύματα των κολαστηρίων. Λίγη υπομονή για τα άλλα θύματα…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ08 Ιουνίου, 2024 07:36

    ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΔΗΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΡΧΙΣΗ :
    ΟΧΙ ΕΓΩ ! ΑΥΤΟΣ !
    ΟΧΙ ΕΓΩ ! ΕΚΕΙΝΟΣ !
    ΕΓΩ....ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑ
    ( ΜΕ ΓΕΜΑΤΗ ΤΣΕΠΗ ....)
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ
    ΣΑΣ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ :
    Η ΡΟΜΦΑΙΑ ΘΑ ΠΙΑΣΗ ΧΩΜΑ .
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΗ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ.
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To όνομα του Αντωνιάδη όμως το αποφεύγουμε, όπως ο διάολος το λιβάνι; Η πηγή σου όμως το γράφει φαρδιά-πλατιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν παρακολουθεις τον ιστοτοπο καιρο δε θα επρεπε να το πεις αυτο...Ημουν απο τους πρωτους που στηριξα τον Αντωνιαδη και ειχα δημοσιευσει και την τηλεφωνικη συνομιλια που ειχαμε εκφραζοντας παραλληλα και τη στηριξη μου σε οσα κανει.Τοτε ειχαν πεσει αρκετοι να με φανε....

      Διαγραφή
    2. Έχεις δίκιο, έχω δει δημοσιεύσεις σου που τον αναφέρεις με καλά λόγια. Όμως, όταν ανεβάζεις ένα κείμενο, δεν θα πρέπει ΠΑΝΤΑ να αναφέρεις και τον συντάκτη του; Αλλοιώς δημιουργείται ασάφεια και σύγχιση.

      Διαγραφή
    3. Ειμαι απο τους ελαχιστους που βαζω παντα πηγη αρθρου...σε αντιθεση με πολλους αλλους που οικειοποιουνται τα δικα μου....

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις