ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΗ ΜΕΡΑ....!!!


 Οπως θα διαπιστωσατε οσοι προσπαθησατε απο το πρωι να ενημερωθειτε απο το ιστολογιο

για τα διαφορα τρεχοντα θεματα αλλα και σεναρια του παρασκηνιου

θα ειδατε την ανακοινωση οτι το ιστολογιο διαγραφηκε....

Η ειδοποιηση που μου ηρθε για να ξερετε ειναι....

Οτι η διαγραφη εγινε για τις συνηθισμενες μπουρδες

οτι δηλαδη εγινε παραβαση των ορων και προυποθεσεων της πλατφορμας.

Αυτο ομως το ειχα σε καθημερινη βαση δηλαδη τετοιες ειδοποιησεις

Αυτο που τους εκανε οπως ειπαν να μου κανουν διαγραφη

ειναι οι καταγγελιες για "ρητορικη μισους".....!!!...

επειδη αποκαλεσα "ανωμαλους" σε αρθρο μου

 αυτους που ειχαν σηκωσει το περιφημο πανο "DESTROY THE GREECE"....!!!

Eχω χασει τη μιση μερα μου με ανταλλαγες μειλ να τους εξηγω

"οχι με τοσο κοσμιο τροπο" ειναι η αληθεια

οτι δεν ειναι ρητορικη μισους η υπερασπιση της πατριδας μου 

απο αυτους που δηλωνουν επισημως οτι θελουν να την καταστρεψουν

και οτι η σταση τους ειναι υποπτη και μεροληπτικη.

Τιμωρειται η ελευθερια του λογου και η διακινηση ιδεων

και οτι υπερασπιζονται αυτους που πραγματικα χρησιμοποιουν ρητορικη μισους.

Αν για παραδειγμα εγω εβγαζα αρθο με φωτο "DESTROY THE LGBT+"

κι αυτοι αντιδρουσαν και με χαρακτηριζαν δολοφονο η ρατσιστη κτλπ

θα κατακεραυνωναν αυτους και θα υπερασπιζοντουσαν εμενα...?

Στο τελος για να μην τα πολυλογω μου εστειλαν ειδοποιηση 

οτι ο ιστοτοπος ελεγθηκε ξανα και τον επανεφεραν....

Χωρις να θελω να ευλογησω τα γενια μου

αλλα ειναι ευκολως εννοουμενο πως "τους πονεσα πολυ"

κι εδω και καιρο ψαχνουν τροπο να με κλεισουν.

Εφτιαξα εναν κλωνο...μιας και ειναι της μοδας.....

sinomosiologos1.blogspot.com

ωστε οταν με ξαναριξουν....γιατι θα με ξαναριξουν

γιατι θα γινω ακομα χειροτερος να ειστε σιγουροι

να βλεπετε εκει οποια ανακοινωση βγαλω για το τι θα κανω... 

Υπαρχει στο μυαλο μου η ιδεα της μετακινησης σε αλλη πλατφορμα

οπου δε θα μπορει να με ριξει κανενας

και θα οριζω απολυτα τη σελιδα αλλα χρειαζονται αρκετα χρηματα

κι αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν....

Συνεχιζουμε απο εδω για οσο αντεξω και βλεπουμε....

 

 

 

 Υ.Γ

Ευχαριστω ολους για τα δεκαδες μειλς που μου στειλατε και δειξατε το ενδιαφερον σας....

Συγνωμη που δεν απαντησα αλλα ηταν τοσα πολλα που ηταν αδυνατον

ασε που το κεφαλι μου εχει γινει κουδουνι απο τους π@τσ@βουρηδες που εμπλεξα 






SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

 

 

 


Σχόλια

  1. Idiocracy...






    Ι'Μ ΠΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαστε μαζί σου Κωνσταντίνε sinomosiologe και αδερφέ μας! Σε ευχαριστούμε για την μεγάλη μάχη που δίνεις να μας κρατάς ενήμερους και επάγρυπνους στους χαλαιπούς και πονηρούς καιρούς που διανύουμε! Την αγάπη και τα σέβη μου!

    Παπουτσωμένος Γάτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή δύναμη στο δύσκολο έργο σας.!!! Δυστυχώς το "Καταστρέψτε την Ελλάδα" δεν τους ενδιαφέρει γιατί αυτό επιθυμούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο ρε αλάνι, γ@@@σε τους ότι έχουν και δεν έχουν τους μπάσταρδους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση και όλη την προσπάθεια που κάνεις για εμάς.Αν "πέσετε" εσείς "πέφτουμε" και εμείς που σας παρακολουθούμε, γιατί εγώ προσωπικά έχω δύο τρία αγαπημένα ιστολόγια που ακολουθώ και εκφράζω απόψεις.Η αλήθεια τιμωρείται στις μέρες μας και το ψέμα επιβάλεται σχεδόν δια της βίας και επιβραβεύεται . Δεύτερη φορά που προσπαθώ να στείλω και δεν ξέρω τι συμβαίνει, μπορεί να έρθουν και τα δύο.

    Ευρυδίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ30 Μαρτίου, 2024 13:21

    ΣΩΣΤΑ ,ΣΩΣΤΑ ,ΟΡΘΩΤΑΤΑ.
    ΚΥΤΤΑ ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ,ΑΛΛΑ ,ΕΑΝ ΧΡΕΙΑΣΘΗΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ,ΠΡΟΘΥΜΑ , ΣΥΝΕΙΣΦΈΡΩ.
    ΤΟ ΕΙΔΑ ,ΑΝΤΕΞΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΙ
    ΤΑ ΣΧΟΛIΑ ,ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ
    NEWS BREAK.
    ΠΟΙΑ lgbdefgnd o ?
    ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΣΟΣ ,ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΑΠΩΘΗΜΕΝΟ ΜΙΣΟΥΣ.
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΑΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ.
    ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΕ ΕΝΑΝ.
    ΕΝΑ ΘΑ ΓΡΑΨΩ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΙΜΑ Η ΩΡΑ .
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΗ ΕΛΕΟΣ.
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΙ.
    ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΠΑΚΕΤΟ ΟΛΟΙ.
    ΜΑΣΟΝΟΙ ,glnbjtxcdo,ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ,ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ,ΕΡΠΕΤΑ ,ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ,ΠΑΙΔΟΔΙΑΚΙΝΗΤΕΣ,ΛΑΘΡΑΙΟΙ,
    ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΟΙ.
    ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ,
    ΟΙ ΚΛΩΝΟΙ.....
    Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΣΚΑΤΑΤΖΗΔΕΣ.
    ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ,ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΗ ΤΕΛΕΙΩΣ.
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις