Χωρὶς τὸν Σταυρὸ στὴν Ἑλληνικὴ σημαία ἡ ἀφίσα τοῦ Βυζαντινοῦ Μουσείου Ἀθηνῶν

 

Χωρὶς τὸν Σταυρό στὴν Ἑλληνικὴ σημαία ἡ ἀφίσα τοῦ

Βυζαντινοῦ Μουσείου Ἀθηνῶν γιὰ τὴν Ἐθνική μας παλιγγενεσία!

Ἀναγνώστης μᾶς ἔστειλε φωτογραφία μὲ τήν ντροπιαστικὴ ἀφίσα τοῦ Βυζαντινοῦ Μουσείου Ἀθηνῶν.

Φέρει πάνω της καὶ τὴν ὑπογραφὴ τοῦ Ὑπουργείου Πολιτισμοῦ καὶ Ἀθλητισμοῦ. Τὸ Βυζαντινὸ Μουσεῖο Ἀθηνῶν πραγματοποιεῖ ἀναφορὰ ἐθνικῆς μνήμης στὰ 200 χρόνια ἀπὸ τὴν ἔναρξη τῆς παλιγγενεσίας. Δυστυχῶς συνοδεύεται ἀπὸ τὴν Ἑλληνικὴ σημαία, ἡ ὁποία ὅμως δὲν ἔχει πάνω της τὸν Τίμιο Σταυρό!
Οἱ ἥρωες τοῦ 1821 πολέμησαν «γιὰ τοῦ Χριστοῦ τὴν Πίστη τὴν ἁγία καὶ τῆς Πατρίδος τῆς Ἐλευθερία», ὅσο κι ἂν ἡ χριστιανοκάπηλος Κυβέρνηση τῆς ΝΔ, δὲν θέλει νὰ τὸ χωνέψει…
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Σχόλια

  1. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η επίσημη "εκκλησία" είναι ανύπαρκτη. Υποτίθεται ότι ο σταυρός είναι η ουσία της, το κεντρικό σημείο. Μιλώντας σήμερα με τον παπά της διπλανής μου ενορίας, ενώ μεχρι πριν λίγους μήνες ήταν καλά, μου είπε σήμερα ότι έκλεισε ραντεβού με τον Χάρο τον άλλο μήνα για τρύπημα και ότι όποιος δεν φοράει μάσκα στον ναό, πρέπει να κάθεται έξω. Εννοείται ότι δεν έδωσα συνέχεια γιατί το σοκ μου ήταν μεγάλο αλλά μου ήρθαν στο νου μου τα παθήματα του Αριστόμαχου με τους δικούς του κωλοτούμπες πάτερς. Κάτι τέτοιοι σαν αυτόν που μίλησα σήμερα, καταφέρονται και ενάντια σε παπάδες που κάνουν αγώνα να κρατήσουν την Πίστη στον Χριστό ζωντανή στους ανθρώπους και θα πάρουν πολλές ψυχές στον λαιμό τους. Μην τους ακούτε, απομακρυνθείτε από τέτοιους.
    Αρίμνηστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑΙ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ.
    ΤΟΜΠΟΛΑ ΕΜΕΙΝΑ ,ΑΛΛΑ..,ΣΑΣ ΕΙΠΑ ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΛΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ.
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ !.
    ΕΜΕΝΑ Ο "ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ",ΜΟΥ ΈΛΕΓΕ ΓΙΑ ΧΑΡΑΓΜΑ ,ΓΙΑ ΤΟ ΘΗΡΙΟ ,ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΌ ,ΓΙΑ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ,ΓΙΑ ΚΑΜΠΑΛΑ ,ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ.
    ΤΕΛΙΚΑ ,ΤΟΝ ΑΦΗΣΕ ,ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΒΑΛΗΣΗ.
    ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΗΣ ΝΑ ΣΕ ΚΑΒΑΛΑΝΕ ;
    ΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΜΕ ΔΑΥΤΟΥΣ.
    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΕΚΕΙ.
    ΚΑΛΑ ,ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΧΑΨΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ.
    Ο ΠΡΩΤΟΣ ;
    ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΚΟΜΑ.
    ΛΙΓΟ.ΛΙΓΟ.
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις