Ο Πέτρος Ζωγράφος παρουσίασε τον αντιδραστήρα ψυχρής καύσης


Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε 

στο επιστημονικό κοινό. Ο αντιδραστήρας ψυχρής καύσης  (που δεν λειτουργεί όπως οι συμβατικές μηχανές εσωτερικής καύσης με ρυπογόνους υδρογονάνθρακες),  έχει τη δυνατότητα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας έως 50 Κw.

Η επιστημονική ομάδα του Πέτρου Ζωγράφου αποτελείται μεταξύ άλλων και από τον καθηγητή φυσικής Γιώργο Μποτσάκη αλλά και από τον ομότιμο καθηγητή εφαρμοσμένης γεωλογίας και γεωφυσικής στο Πανεπιστήμιο Πατρών Σταύρο Παπαμαρινόπουλο.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο όλα όσα ειπώθηκαν στην παρουσίαση:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ

Σχόλια

  1. Εγώ προσωπικά δεν την έχω δει την συσκευή, μακάρι να δουλεύει, αλλά πολύ αμφιβάλω. Φίλος μου που την είδε να λειτουργεί μου είπε ότι είδε κίτρινη φλόγα. Η κίτρινη φλόγα σημαίνει καύση άνθρακα, οπότε το πιθανότερο (χωρίς να είμαι βέβαια σίγουρος) είναι ότι η όλη ιστορία είναι μούφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και για ποιον λογο να εκτιθενται ,ο Κυριος Ζωφραφος και οι αλλοι επιιστημονες;Τρελλοι ειναι δηλαδη ρε φιλε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις