Η Μ.Κ.Ο του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου «Συνύπαρξις - Οικουμενικό Πρόγραμμα Προσφύγων» έχει λάβει επιχορήγηση 5.509.629 € μέσα σε ένα χρόνο, για δομές φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων αγοριών άνω των 12 ετών!!

 

Μέσα σε ένα χρόνο η Μ.Κ.Ο, της οποίας Πρόεδρος

είναι ο Ιερώνυμος, έλαβε υπέρογκα ποσά ως επιχορήγηση από το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, για να φτιάξει δομές φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων αγοριών άνω των 12 ετών στο Ωραιόκαστρο, στο Δεριγνύ, στον ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟ και στον Δημο Θηρας.

Το αν υπάρχει οτιδήποτε μεμπτό στη διαχείριση αυτων των χρημάτων δεν είμαστε αρμόδιοι για να το ελέγξουμε. Πρέπει οπωσδήποτε βέβαια να ελεγχθεί...! Το ότι όμως, όπως και να έχει, υπάρχει τέτοια κινητοποίηση με μπροστάρη την Εκκλησία και τον Αρχιεπίσκοπο, στον εποικισμό και την ισλαμοποίηση της πατρίδας μας, είναι κάτι που πρέπει επιτέλους να μας απασχολήσει ΟΛΟΥΣ. Τι κάνουν οι Ιερείς μας; Αλήθεια, γιατί το πρόγραμμα αφορά μόνο αγόρια άνω των 12 ετών; Πάει κάπου το μυαλό σας; Δεν αποτελεί ρατσιστική διάκριση εις βάρος των ασυνόδευτων κάτω των 12 ετών αλλά και εις βάρος των κοριτσιών ασυνόδευτων; Λεπτομέρειες ίσως...

Ακολουθεί το βιντεο, στο οποίο η Βασιλική Κασσίνα αποκαλύπτει ΟΛΑ τα στοιχεία, ενώ παρακάτω μας παραθέτει τους συνδέσμους απο την ΔΙΑΥΓΕΙΑ με όλα τα ποσά που έχει πάρει η ΕΚΚΛΗΣΙΑ της Ελλάδος, μέσω της ΜΚΟ του Ιερώνυμου. 

 

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΚΟ ΤΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

https://synyparxis.org/wp-content/upl...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 


Σχόλια

  1. ΤΕΚΝΟ!ΘΕΛΟΥΝ ΤΕΚΝ'Α ΟΙ ΠΣΤΓΕΡΟΙ ΤΡΑΓΟΠΑΠΕΣ! ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΜΛΙΑΡΕΣ


    Tusaloniu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν βλέπει κάποιος/α αυτές τις μουτσούνες τους που προκαλλούν τρόμο και που δεν διαφέρουν στο ελάχιστον από τους άλλους ακατανόμαστους, δεν αναρωτιέται καμμιά φορά και να πεί, τι είδους θεός είναι αυτός που τους έπλασε κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσίν του;
    Είναι δυνατόν, ενώ όλοι τους άκληροι (τουλάχιστον οι υψηλόβαθμοι) να πλασάρονται ως φροντιστές και προστάτες όχι μόνο των παιδιών αλλά και όλων των πιστών και "απίστων" και ο κόσμος να τρέχει με τα τέσσερα να τους.....;
    Έφριξεν η Φύσις όλη με την στάσιν των τα δύο τελευταία χρόνια που συνέπραξαν στο γενοκτονικό έργο των αιωνίων μισανθρώπων/μισελλήνων και αυτές τις μέρες θα ξανατρέξουμε να μας ψάλλουν τα της Σιων και Ισραήλ.
    Αλλά,
    Πως γίνεται ο ραγιάς αφεντικό
    δεν το μαθε. Κι αν του το λέγαν άλλοι,
    θα μπορούσε να κάνει φονικό
    για μιαν Ελλάδα Θρήσκα και Μεγάλη!
    ___________________________________
    Πιό σίχαμ'απ'της κάθε γης σκουλήκι
    οι θεόμορφοι δυνάστες σου κι οι λύκοι.
    Μην λες αφανισμό το θανατό σου
    αφού δεν ζούσες για τον εαυτό σου. (Βάρναλης)

    Ως λάτρης της μουσικής, θεωρώ την Δημοτική μας ως το Ιερόν του Ναού της Λαικής μας Τέχνης, γιατί πέρα από τους στίχους/ποίηση και τις μελωδίες είναι και η μη επίσημα γραμμένη Ιστορία του Έθνους μας.
    Το τραγούδι που ακολουθεί και υποθέτω γνωστο για τους περισσοτέρους,
    αναφέρεται στον προδομένο Ηρωα της Ελληνικής Επαναστάσεως,
    Ο ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗΣ
    Βαστάτε τούρκοι τ’ άλογα, λίγο να ξανασάνουν
    να χαιρετίσω τα βουνά και τις ψηλές ραχούλες.
    Ν’ αφήσω διάτα στα παιδιά, σ’ αυτόν τον Λεπενιώτη,
    φωτιά να βάλει στ’ Άγραφα στο μέγα Μοναστήρι.
    Να κάψει τον Ηγούμενο , κι όλους τους καλογήρους,
    που πρόδωσαν το μυστικό.

    Αυτό που ακολουθεί είναι αρκετό να επιβεβαιώσει τα περί αληθείας των παραπάνω μην τυχόν υπάρξουν παρεξηγήσεις και ότι άλλο συνεπάγεται.
    Αυτός είναι ο Πατέρας....της Τριαδικότητας, κατευθείαν απο τας ιεράς Γραφάς:
    “—-Ποιός είν’ εκείνος που ρχεται από την Εδώμ, με ρούχα κόκκινα από τη Βοσρά; Αυτός με την λαμπρή στολή που περπατάει με δύναμη μεγάλη;
    —- Εγώ ο Κυριος είμαι. Εκείνος που αποδίδω δικαιοσύνη και που σώζω έχω την δύναμη.
    —- Γιατί είναι κόκκινη η στολή σου και σαν εκείνου στο πατητήρι είναι τα ρούχα σου ;
    —–Πάτησα μοναχός μου στο πατητηρι. Κανένας δεν με βοήθησε από τους λαους.
    Απάνω στο θυμό μου τους ποδοπάτησα και τους σύντριψα πάνω στην οργή μου.
    Έτσι το αίμα τους πιτσίλισε τα ρούχα μου και λέρωσε όλη την στολή μου.. Γιατί στο νού μου είχα να εκδικηθώ μια μέρα τους εχθρούς μου κι ήρθε η ώρα για να λυτρώσω τον λαό μου.
    Κοίταξα γύρω μου βοήθεια δεν υπήρχε! Κι έμεινα εκπληκτος που δεν ήταν ούτε ένας να μου παρασταθεί έτσι το ίδιο μου το χέρι με βοήθησε κι η οργή μου έγινε το στηριγμά μου.
    Έτσι μέσ στο θυμό μου ποδοπάτησα τους λαούς και πάνω στην οργή μου τους κομμάτιασα και έχυσα το αίμα τους στη γη.…(Ησαίας 63, 1-6).

    Ο χορός του ως γνωστόν είναι έυκολος, ακόμη και γι αυτούς που δεν ξέρουν πούθε πάνε τα τέσσερα, αλλά έξω απ'τον χορό, πολλά τραγούδια ξέρουν.
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ, ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ! ΚΟΣΜΑ ΜΕ ΤΑ ΟΡΘΑ! ΣΩΣΤΑ! Κ ΑΝΤΡΙΚΙΑ ΣΟΥ! ΕΎΧΟΜΑΙ ΝΑΧΕΙΣ ΦΙΛΟΥΣ Κ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΣΚΟΥΝΕ ΛΙΓΟΥΛΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣ Κ ΕΣΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ Η ΑΓΑΠΗ! ΚΑΛΗ ΑΝΆΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ Κ Ε ΤΗΣ ΤΣΕΠΙΣ


    ΜΑΝΤΑΜ ΞΟΥΞΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ20 Απριλίου, 2022 00:47

    ΧΑΘΗΚΕ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ...
    ΚΑΙΡΟ ΕΧΩ ΝΑ ΤΟΝ ΔΩ .
    ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΔΑ ,ΠΑΓΙΑΤ ,ΠΑΠΑΣ ,ΒΟΘΡΟΛΥΜΑΙΟΣ ,ΣΑΤΑΝΟ ΝΥΜΟΣ.
    ΕΔΩ ΠΑΠΠΑΣ ,ΕΚΕΙ ΠΑΠΠΑΣ ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΠΑΣ ;
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις