ΑΥΤΑ ΠΟΥ "ΜΑΛΛΙΑΣΕ" Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ....Τελετουργικά και σατανιστικα εγκλήματα στη Γαλλία...!!!

 

Βιασμοί παιδιών

και τελετουργικά εγκλήματα στη Γαλλία. Σατανιστικές τελετουργίες όπου θυσίασαν παιδί, το τεμάχισαν ζωντανό! Σ΄ένα χρόνο θυσίασαν 10 παιδιά! Παιδιά βιάστηκαν, βασανίστηκαν,θυσιάστηκαν μπροστά στις κάμερες. Υποθέσεις που κουκουλώθηκαν γιατί μετείχαν υψηλά ιστάμενοι!! Και κανιβαλισμός!

ΚΑΡΕ ΚΑΡΕ Η ΑΝΘΩΠΟΘΥΣΙΑ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΠΟ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ

Απόσπασμα 1

Εδώ σύμφωνα με δηλώσεις τους τα παιδιά δεν κακοποιήθηκαν μόνο. Σήμερα αυτή ηλικίας 15 ετών μιλάει στη συνέντευξή μας για σατανιστικές τελετουργίες.

Mαρτυρία:

-Εσύ είπες ότι αυτοί πήραν ένα από τα 2 παιδιά που ήταν εκεί που τα είχαν τοποθετήσει στο τραπέζι. Του έκαναν όλοι κάτι; ή δεν υπήρχε παρά μόνο ένας;

-ήταν μόνο ένας.

-ήταν πάντα ο ίδιος;

-ναι

-Μπορείς να πεις τι συνέβη χωρίς να δώσεις λεπτομέρειες;

-Τεμάχισε το παιδί.

-Τεμάχισε το παιδί;

-To έκανε κομμάτια.Ναι.

-με τι;

-με ένα πριόνι.

-Τεμάχισε το παιδί ζωντανό;

(γνέφει καταφατικά)

-Κι ύστερα το σκότωσαν;

-όχι το άφησαν να υποφέρει.

-το παιδί τότε πέθανε;

-ναι. (karlzero.tv)

 

 

 

Aπόσπασμα 2 Σ΄ένα χρόνο θυσίασαν 10 παιδιά!

από την ίδια εκπομπή της γερμανικής τηλεόρασης..

Δημοσιογράφος: Θέλουμε να μιλήσουμε για την τύχη της Noemie. Δεν είναι παρά 18 ετών και είχε μια παιδική ηλικία γεμάτη βία, με σεξουαλικές κακοποιήσεις, βιασμούς, σεξουαλικές επιθέσεις, σεξουαλική βία, σατανιστικές τελετουργίες, ανθρωποθυσίες παιδιών και κανιβαλισμό. Η Noemie διηγείται την ιστορία της και δίνει ονόματα.. Ξέρει ότι θέτει εαυτόν σε κίνδυνο…Eίναι ένα φιλμ των Didier Casey, Veronique Chardon, Ralf ERSDORFER, Tanja Schmidh.

H Noemie είναι θύμα του πατέρα της και άλλων επιτιθέμενων που είναι άτομα από όλες τις κοινωνικές τάξεις. βάρβαρες σκηνές και βασανιστήρια μπροστά στην κάμερα. Οι σεξουαλικές της κακοποιήσεις αρχίζουν στα 5 της χρόνια. Στα 8 της χάνει την παρθενία της..

-Αυτό ήταν σύντομο και βάρβαρο. πήραν εμένα και την ξαδέρφη μου. Μια μέρα ο πατέρας μου είπε ότι θα πηγαίναμε στον ξάδερφό μου. Στο σπίτι υπήρχε ο θείος μου Αντρέ, οι ξαδέρφες μου Camille και Maria. Κι έπειτα αυτοί το έκαναν μας έγδυσαν ..και μας βίασαν, μια προς μια. Tότε μάθαμε τι θα πει και η πεολειχία.

Τα παιδιά δεν παρέμεναν για καιρό στη ζωή. Βιάστηκαν, βασανίστηκαν εκτελέστηκαν.

Τα παιδιά ήταν μόνα εκεί πέρα δεν μπόρεσαν να ξεφύγουν γιατί ήταν χτυπημένα πολύ βίαια, πολύ βιασμένα και τους είχαν δώσει πολλές ναρκωτικές ουσίες ή νεκρά. Ο πατέρας μου και οι άλλοι είχαν ήδη βιάσει το μικρό κορίτσι. Εγώ μπήκα και ήμουν λίγο ζηλιάρα γιατί ήξερα πως το έκανε ο πατέρας μου. Αλλά έπειτα αισθάνθηκα μια ικανοποίηση πιθανώς γιατί μπόρεσα να συμμετάσχω σε αυτή την τελετουργία. Γιατί όλα τα παιδιά που ήρθαν σε αυτό το δίκτυο παιδοφιλίας όφειλαν να εξυπηρετήσουν τους άντρες και να δεχθούν από αυτούς να βιαστούν και εγώ ήμουν η μόνη που μπορούσα να το δω. Αντί να χρησιμοποιηθώ μπόρεσα να συμμετάσχω. Μου είπαν να βράσω το νερό για να κάψω το παιδί με αυτό. Κατά τη διάρκεια αυτού του διαστήματος αυτοί χτύπησαν το παιδί αρχικά με μια ζώνη έπειτα μένα ραβδί το έκαψαν με τσιγάρο και του έκοψαν τα μαλλιά. Μετά μου είπαν να κάνω κλειτοριδεκτομή στο μικρό κορίτσι. Δεν ήξερα τι ήταν αυτό αλλά αυτοί δεν μου είπαν κάνε αυτό απλά μου έδειξαν τι να κόψω. Ο πατέρας μου, μου είπε ότι έπρεπε να το κάνω τώρα και μου έδειξε τι και πως να κόψω. Και το έκανα.Δεν ήταν η α΄φορά που βρέθηκα αντιμέτωπη με τέτοια σενάρια φρίκης.

Δημοσιογράφος:

Η Noemie μου μίλησε για μια δεκάδα παιδιών που τα θυσίασαν μέσα σε 1 μόνο χρόνο. Αυτή μου δείχνει πάνω στο χάρτη που βρίσκονται οι είσοδοι των κατακομβών. Μέχρι σήμερα το κύκλωμα δολοφονιών του Saint Victor ( το χωριό όπου έγιναν αυτά) το αρνείται η δικαιοσύνη.

σε in situ έρευνα ο δημοσιογράφος πιστοποιεί την ύπαρξη των κατακομβών υπόγειων τούνελ που ενώνουν με εισόδους η μια κοντά σ΄έναν πύργο η άλλη στο δάσος ( το δίκτυο ενώνεται είναι ενιαίο). Η Noemie μιλάει και για μια ακόμη υπόγεια στοά που ενώνει την εκκλησία του χωριού με ένα κόκκινο σπίτι όπου ζούσε ο πατέρας της και που ασκούσε το επάγγελμα του επιπλοποιού. Κάτω από το ιερό βήμα ήταν η είσοδος αλλά φαίνεται ότι είναι πρόσφατα κλεισμένη με μπετόν.

Μιλάει μάρτυρας και λέει ότι στο χωριό υπήρχαν υπόγεια περάσματα είχε φωτογραφίες τις παρέδωσε στην αστυνομία στον υπεύθυνο κατά την ανάκριση τον Απρίλη του 1999. Αλλά ο φάκελος ξαφνικά εξαφανίστηκε. Δεν βρέθηκαν ούτε ο φωτογραφίες ούτε η κατάθεσή μου.

Δημοσιογράφος:

-Γιατί πάντα την σκαπουλάρουν οι υπεύθυνοι σε ανάλογες περιπτώσεις; Πάντα η ίδια εξήγηση. Γιατί πολλοί ανάμεσα στους υπεύθυνους είναι υψηλά ιστάμενοι, προσωπικότητες που μπορούν σιωπηλά να προστατευθούν. Και υπάρχουν και πολλά χρήματα στο παιχνίδι. Η Noemie μιλάει για παιδιά που βιάστηκαν, βασανίστηκαν και θυσιάστηκαν μπροστά στις κάμερες.Aυτά τα βίντεο που ονομάζονται snuff movies πουλιούνται ως και 20.000 ευρώ.

ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΑ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΠΟ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ

Noemie: επέστρεψα, είχαν κλείσει τις κουρτίνες έκαναν κάτι πολύ σκοτεινό. Υπήρχαν χαλιά στο έδαφος. Μου είπαν να κάτσω και έκατσα. Υπήρχε ένα τραπέζι γύρω από το οποίο είχαν καθίσει οι ”ιερείς”. Ήταν ντυμένοι με μακριούς σκούρους κόκκινους σχεδόν μαύρους μανδύες και γύριζαν γύρω από το τραπέζι υμνώντας. Όλο αυτό διήρκεσε αρκετά. Υπήρχε κάτι τυλιγμένο σε ένα ύφασμα στο χρώμα που είχαν και οι μανδύες τους. Το έφερε στο τραπέζι. ήταν ένα παιδί. Ο παππούς έφερε το παιδί στα χέρια του. Ο αδερφός μου ο Pierre ήταν στο πλάι του. Ο παππούς μου έδειξε στον αδερφό μου πως να σκοτώσει το παιδί. Ο αδερφός μου το σκότωσε. Το παιδί κραύγαζε πολύ. Αυτοί έλεγαν ακόμη κάποιες ”προσευχές” και εμείς οφείλαμε να βγούμε. έκαναν περί τα 3/4 ή μια ώρα. Οι τελετουργίες διαδραματίζονταν σχεδόν με τον τον ίδιο τρόπο. Μετά ακολουθούσε δείπνο στην αυλή. Υπήρχαν 2 μεγάλες πιατέλες γεμάτες κρέας. Σήμερα εγώ είμαι πεπεισμένη πως ήταν σάρκα ανθρώπινη σάρκα. Aυτό ήταν μέρος του ”καθαγιασμού” της σέκτας. ΄Γίνεσαι μέλος χωρίς καλά καλά να το αντιληφθείς. Πρέπει απλά να συμμετάσχεις σε κάποιες μαύρες λειτουργίες και να παρακολουθήσεις κάποια τελετουργικά. Τότε δεν τα είχα συνειδητοποιήσει όλα αυτά… αυτή η μύηση στο σεξ ήταν επίσης μέρος του τελετουργικού.

-Τα τελετουργικά δεν κατέληγαν παρά στον κανιβαλισμό;

-Nαι.

Στη συνέχεια μια Γερμανίδα ψυχολόγος σκιαγραφεί το προφίλ της κοπέλας πως λειτουργούσε ως πειθήνιο όργανο του πατέρα..Ήταν διχασμένη έστελνε στο υπόγειο ένα ρομπότ η ίδια παρέμενε στο σπίτι λέει χαρακτηριστικά.

Στην εποχή της απόλυτης λογοκρισίας ο Σατανισμός είναι ελεύθερος. Μ΄ένα κλικ γίνεται η μύηση. Η 33χρονη Jennifer Crepuscolo, είναι η ιδρύτρια της Ένωσης Ιταλών Σατανιστών Union des satanistes italiens (USI). Σήμερα η Ένωση απαριθμεί 6 000 μέλη στο site web της, 12 000 στο Facebook, 2 000 followers στο Instagram και 10 000 sur YouTube. Ο λογαριασμός TikTok της Crepuscolo απαριθμεί ομοίως πάνω από 100 000 followers.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. ΣΤΟΥ ΨΥΡΡΉ...ΣΤΗΝ ΠΛΆΚΑ...
    ΣΤΟ ΛΥΚΑΒΗΤΤΌ...ΣΤΟ ΘΥΣΕΙΟ...ΣΤΑ ΜΠΑΧΑΛΟΕΞΑΡΧΕΙΑ...ΣΤΗΝ ΒΡΩΜΟΝΟΙΑ...ΣΤΟ ΓΚΆΖΙ...

    ΤΙ ΝΑ ΓΊΝΕΤΑΙ ΑΡΑΓΕΣ ???🤔




    Ι'Μ ΠΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις