“Μου έδωσαν χρήματα για να πω ψέματα για τον πάτερ Αντώνιο”


Σε μια εξομολόγηση

μέσω διαδικτυακού καναλιού προχώρησε ο Ελλάδιος, παλιός τρόφιμος της Κιβωτός του Κόσμου, στην οποία αναφέρει ότι κατηγόρησε ψευδώς τον π. Αντώνιο και άλλα άτομα της δομής ότι τον χτυπούσαν, ότι η δομή δεν είχε ανέσεις και ότι πετούσαν χρήσιμα πράγματα στα σκουπίδια.

Το πιο ενδιαφέρον σημείο αυτής της εξομολόγησης είναι όταν ανέφερε ότι τηλεοπτικός σταθμός του έδωσε χρήματα για να πει τα ψέματα αυτά, χρήματα τα οποία πήρε καθώς τόνισε πως «τα είχε ανάγκη».

Τώρα ο Ελλάδιος εμφανίζεται μετανιωμένος, ξεκαθαρίζει πως τίποτα απ’ όλα όσα είχε πει στον τηλεοπτικό σταθμό δεν είναι αλήθεια, ενώ ζητά και ένα μεγάλο συγνώμη από τον κόσμο και από τον π. Αντώνιο.

«Γεια σας, είμαι ο Ελλάδιος, είχα ξαναβγει πάλι σε μια εκπομπή για την ”Κιβωτό του Κόσμου και είχα κάνει κάποιες δηλώσεις, αυτές οι δηλώσεις είναι όλες ψέματα.

Είχα πει στην τηλεόραση ότι είχαν γίνει κάποια πράγματα με τον πάτερ (σσ. Αντώνιο) και όλα αυτά και είχα πάει σε μια εκπομπή να μιλήσω και μου είπαν [ως αν ”θα πεις αυτά, αυτά κι αυτά”, δηλαδή τα ψέματα αυτά, ”θα πάρεις κάποιο χρηματικό ποσό”.


Εγώ τα είχα ανάγκη (τα χρήματα), κάθισα, μου είπαν τι θα πω, τα είπα και δεν ισχύει τίποτ’ απ’ όλα αυτά, δεν πετούσαμε ρούχα στους κάδους, ούτε με έχουν χτυπήσει, ούτε μου έκαναν κάποιο κακό, ίσα-ίσα μας έδωσαν κι αγάπη, εμείς κάναμε κάποια λάθη από μόνοι μας.


Για το σπίτι στην Πιπίνου ισχύει, αλλά δεν ισχύουν αυτά που είχα πει, είχα πει ότι δεν είχε τηλεόραση, δεν είχε τίποτα… Τα είχε όλα, απλά εγώ τα είπα αυτά για κάποιο χρηματικό ποσό που μου είπε ότι θα μου έδινε η εκπομπή, είχα ανάγκη και το έκανα.


Εμένα προσωπικά δεν με έχει χτυπήσει ούτε ο Πασχάλης, ούτε ο Αναστάσης, ούτε ο Κώστας, ούτε ο πάτερ, κανένας, ποτέ δεν έχουν σηκώσει χέρι για κανένα λόγο.

Θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη από τον κόσμο που είχα βγει και είχα πει αυτά τα ψέματα που δεν ισχύουν και ζητώ ένα πιο μεγάλο συγνώμη από τον π. Αντώνιο, που έκατσα και είπα αυτό το πράγμα. Εμένα με έχει βοηθήσει, με έχει στηρίξει σε όλα και έκανα την επιλογή μόνος μου να φύγω από την Κιβωτό.


Εμένα αυτός ο άνθρωπος μου έχει δώσει αγάπη και ζητώ χίλια συγνώμη απ’ όλο τον κόσμο και από τον πάτερ.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις