ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙΣ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ

Οι χρήσιμοι ηλίθιοι» - Corfupost.gr - Ειδήσεις από την Κέρκυρα 

 Αν πιστευετε οτι υπαρχουν δημοσιογραφοι που

κανουν ρεπορταζ για να σας δωσουν μια αντικειμενικη εικονα της οποιας καταστασης και της επικαιροτητας απλα γυριστε πλευρο...

Δεν υπαρχουν δημοσιογραφοι παρα μονο φερεφωνα κι αναμεταδοτες του συστηματος...

Αν πιστευετε  οτι οι υπουργοι και οι κυβερνητες αποφασιζουν για το τι θα γινει σε καθε χωρα γυριστε πλευρο ακομα μια φορα...

Μονο εκτελεστικα οργανα υπαρχουν και "χρησιμοι ηλιθιοι"...

Η Διευθύντρια υγείας του Καναδά: 
 
« Δεν ξέρω γιατί κουβαλώ αυτά τα χαρτιά μαζί μου αφού ποτέ δεν τα κοιτάζω. Απλά λέω αυτά που μου γράφουν».
 
Διευθυντής ιατρικών υπηρεσιών:
 
« Ναι, και εγώ το ίδιο κάνω».
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ

Σχόλια

  1. Τα ανοιχτά μικρόφωνα λένε πάντα μεγάλες αλήθειες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα. Παρακαλώ θα μπορούσατε να μου πείτε πώς κατεβαίνουν τα blob βίντεο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξηγησε το ΄λιγο καλυτερα για να σε βοηθησω...δεν το καταλαβαινω αυτο που λες

      Διαγραφή
    2. κατ' αρχάς ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Το παραπάνω βίντεο έχει μπροστά από το https το πρόθεμα blob και δεν μπορώ να το κατεβάσω με τα προγράμματα που έχω αλλά και δεν καταλαβαίνω τις πολύπλοκες διαδικασίες που διάβασα σε αναζήτηση στο διαδίκτυο. Με ποιά εφαρμογή τα κατεβάζετε? και πάλι ευχαριστώ...

      Διαγραφή
  3. https://www.facebook.com/jiannis.sirios/videos/209728293872228

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις