Ο εκβιασμός των Γαλλικών στρατιωτικών αρχών στις χήρες των στρατιωτών που σκοτώθηκαν στην Ουκρανία

 

Είναι σαφές ότι Γάλλοι στρατιώτες

βρίσκονται στην Ουκρανία και ότι άλλοι έχουν πεθάνει στην Ουκρανία, παρά τους ισχυρισμούς της γαλλικής κυβέρνησης για το αντίθετο. Οι υπηρεσίες πληροφοριών μας αποχαρακτηρίστηκαν ένα έγγραφο προχθές που σας παρουσιάσαμε εδώ. Αυτό το έγγραφο διανεμήθηκε στις καθημερινές εκθέσεις που διαβιβάστηκαν στον Πρόεδρο Πούτιν και το περιεχόμενό του δεν μπορεί να αμφισβητηθεί.

Αρκετοί αναγνώστες μας έχουν πει, εδώ και αρκετούς μήνες, ότι εξακολουθούν να εκπλήσσονται που οι οικογένειες των στρατιωτών που πέθαναν στην Ουκρανία δεν εμφανίζονται δημόσια. Αποφασίσαμε λοιπόν να προσπαθήσουμε να αποκτήσουμε μαρτυρίες. Ο ανταποκριτής μας στη Γαλλία επικοινώνησε με αρκετές από τις επαφές του, οι περισσότεροι από αυτούς ανώτεροι αξιωματικοί, μερικοί από αυτούς ενεργοί, και κατάφεραν να αποκτήσουν, με μεγάλη δυσκολία, πολλά ονόματα.

Ο γαλλικός στρατός έχει το παρατσούκλι “Ο μεγάλος μουγκός” και σχεδόν όλοι οι άνθρωποι που ήρθαν σε επαφή αρνήθηκαν να απαντήσουν στον ανταποκριτή μας εκτός από δύο, ένας από τους οποίους συμφώνησε να καταθέσει, πρόσωπο με πρόσωπο. Σας παρουσιάζουμε λοιπόν τη συνέντευξη του ανταποκριτή μας με τη χήρα ενός από αυτούς τους Γάλλους αξιωματικούς που επέστρεψαν στη Γαλλία σε ένα ξύλινο κουτί. Διεξήχθη υπό αυστηρούς όρους ανωνυμίας για λόγους που θα καταλάβετε γρήγορα, στην παραλία, σε απόσταση αναπνοής από την κατοικία αυτού του Γάλλου προέδρου τον οποίο αυτή η κυρία περιγράφει τώρα ως προδότη.

E: Ο σύζυγός σας ήταν αξιωματικός του γαλλικού στρατού. Πότε στάλθηκε στην Ουκρανία;

Α. κατανοήστε ότι δεν μπορώ να σας δώσω ακριβείς πληροφορίες, δεδομένου ότι οι στρατιωτικές αρχές με ανάγκασαν να υπογράψω μια ρήτρα εμπιστευτικότητας σε αντάλλαγμα για σημαντική “αποζημίωση”. Αν δεν είχα αποδεχτεί δεν θα είχα δικαίωμα σε τίποτα άλλο από αυτό που προβλέπει ο νόμος σε αυτήν την περίπτωση και αυτό δεν θα μου επέτρεπε να βγω από αυτό. Έχω παιδιά και ήταν δύσκολο για μένα να τα στηρίξω οικονομικά. Λόγω της καριέρας του συζύγου μου, έβαλα τη δική μου στην άκρη και το αρχιτεκτονικό μου δίπλωμα κατέληξε σε ένα συρτάρι. Έχουμε ταξιδέψει πολύ. Έλαβε τακτικά αποστολές για αρκετά χρόνια στο εξωτερικό και κάθε τρία ή πέντε χρόνια μετακινήσαμε. Έτσι είχα μόνο επισφαλείς θέσεις εργασίας ανάλογα με τις διάφορες χώρες. Επομένως, θα σιωπήσω για τις ημερομηνίες, μέρη, και περιστάσεις. Ας πούμε λοιπόν ότι ο σύζυγός μου στάλθηκε στην Ουκρανία το 2023.

Ε: Πώς ενημερωθήκατε ότι ο προορισμός του ήταν η Ουκρανία;

Α. κάτω από τη σφραγίδα της μυστικότητας από τον ίδιο τον σύζυγό μου που αρνήθηκε να με αφήσει να περιμένω με όλη την ανησυχία που θα είχε δημιουργήσει για μένα και τα παιδιά. Δεν ήξερα πού ακριβώς, αλλά ήξερα ότι ήταν στην Ουκρανία.

Ε: είχατε τακτική επαφή μαζί του;

Α. Ναι, μέσω βίντεο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Είπε ότι όλα ήταν καλά, ότι ήταν πίσω και ότι δεν υπήρχε λόγος ανησυχίας. Για να τον ακούσω να λέει ότι ήταν μόνο για λίγες εβδομάδες, λίγους μήνες το πολύ.

Ε. και έτσι μάθατε ότι….

Α. Ένα πρωί ένας αξιωματικός και μια γυναίκα από τις τάξεις που ήξερα χτύπησαν το κουδούνι μου. Κατάλαβα αμέσως από τα πρόσωπά τους. Σε λίγα δευτερόλεπτα ολόκληρη η ζωή μου και αυτή των παιδιών μου είχε μετατραπεί σε εφιάλτη. Ένιωσα σαν να ανοίγει η κόλαση κάτω από τα πόδια μου. Αρνήθηκα να το πιστέψω. Όταν παντρεύεστε έναν αξιωματικό “πεδίου”, ο οποίος προτιμά να ασχολείται με τους άντρες του παρά να τρέχει σε γραφεία, ξέρετε ότι μπορεί να συμβεί. Ότι μπορεί να πληγωθεί. Αλλά ανάμεσα στο να το υποθέσω και να το ζήσω … μου είπαν ότι οι ίδιοι δεν γνώριζαν τις ακριβείς συνθήκες, ότι θα είχα περισσότερες πληροφορίες “γρήγορα” και μου ζήτησαν να έρθω σε επαφή “σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης” με έναν ανώτερο αξιωματικό στη βάση όπου ο σύζυγός μου ήταν σταθμευμένος.

Ε. το κάνατε;

Α. Φυσικά. Με δέχτηκε ένας ανώτερος αξιωματικός τον οποίο είχα ήδη συναντήσει κατά τη διάρκεια διαφορετικών τελετών. Μου είπε ότι ο σύζυγός μου είχε πεθάνει στην Ουκρανία, αλλά ότι όλα καλύπτονταν από το αμυντικό απόρρητο λόγω “λεπτών” περιστάσεων. Μου είπε ότι δεν πρέπει να το πω σε κανέναν, αλλά να πω ότι ο θάνατός του είχε συμβεί κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης στη Γαλλία. Σοκαρίστηκα, αλλά μου είπε ότι ως ανταμοιβή για την κατανόησή μου (έτσι για τη σιωπή μου κατάλαβα) θα δικαιούμαι αποζημίωση για τα παιδιά μου, εκτός από τη νομική αποζημίωση.

Ε: Ποια ήταν η αντίδρασή σας;

Α. ήμουν συντετριμμένος, αηδιασμένος. Για αυτούς το μόνο ενδιαφέρον ήταν να σιωπήσω. Η μνήμη του συζύγου μου, το θάρρος του στον τομέα των επιχειρήσεων, όλα όσα ήταν τόσο περήφανος… όλα αυτά δεν υπήρχαν πια.

Ήμουν θυμωμένος. Αλλά ήξερα ότι δεν μπορούσα να μεγαλώσω τα παιδιά μου Μόνος μου. Στην ηλικία μου, η εύρεση εργασίας σε ένα επάγγελμα που δεν έχω κάνει ποτέ θα ήταν πολύ περίπλοκη. Έτσι ρώτησα “ποια αποζημίωση”; Είδα αμέσως την ανακούφιση στα μάτια του για να δω ότι σιωπηρά συμφώνησα να παραμείνω σιωπηλός.

Ε. και Λοιπόν τι σας απάντησε;

Α. υπάρχει επίδομα θανάτου ισοδύναμο με ένα έτος της αμοιβής του συζύγου μου για 3 χρόνια. Οι πρώτοι 3 μήνες θα λάμβανα πλήρη αμοιβή, στη συνέχεια κάθε μήνα για 3 χρόνια, το ήμισυ της αμοιβής. Σε αυτό προστέθηκε η ευθύνη για τις σπουδές των [Χ] παιδιών μου, μου είπε ότι οι συνθήκες έπρεπε να εξετάζονται κατά περίπτωση ανάλογα με τις μελέτες που ακολουθήθηκαν και μου έδωσε επαφή με την αρμόδια υπηρεσία. Και τις κηδείες. Επιπλέον, μου εξήγησε ένα “μπόνους” αν σεβόμουν τους όρους της σιωπής του γεγονότος ότι ο σύζυγός μου είχε πεθάνει στην Ουκρανία. Μια σιωπή απαραίτητη για να την ακούσετε”για το καλό όλων”.

Είχε ήδη έτοιμη μια συμφωνία εμπιστευτικότητας και, αν παραβίαζα αυτόν τον όρο, όλες οι πληρωμές θα σταματούσαν αμέσως και θα διώκομαι για αποκάλυψη στρατιωτικών μυστικών εκτός από τον κίνδυνο να πρέπει να επιστρέψω Όλα ή μέρος αυτού που είχα λάβει “επιπλέον” .

Ε. έτσι εκβιασμός;

Α. Ναι, ήξερα ότι ήταν απαγορευμένο να μιλήσω γι ‘ αυτό, αλλά εκεί, ανακοινώθηκε έτσι, ήταν εκβιασμός. Ήξερε ότι δεν ήμουν σε θέση να αρνηθώ. Έτσι κατέστειλα την επιθυμία μου να του πω ξεκάθαρα τι σκέφτηκα και υπέγραψα.

Ε. Τι συνέβη στη συνέχεια;

Α.τις ημέρες που ακολούθησαν την έναρξη της αποζημίωσης, έλαβα ένα πολύ μεγάλο ποσό, καθώς και πληροφορίες σχετικά με τον επαναπατρισμό του σώματος του συζύγου μου.

Ε: σήμερα οι στρατιωτικές αρχές τηρούν την υπόσχεσή τους;

Α. Ναι, είναι πολύ τακτική. Σε οικονομικό επίπεδο δεν έχω τίποτα να πω παρά για τα υπόλοιπα… Στην πραγματικότητα αγόρασαν τη σιωπή μου για μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ γνωρίζοντας ότι δεν είχα άλλη επιλογή.

Ε: Είστε η μόνη σε αυτή την κατάσταση;

Α. μπορώ να σας πω ότι υποθέτω όχι, αλλά δεν μπορώ να σας απαντήσω με μεγαλύτερη ακρίβεια, είναι στη συμφωνία εμπιστευτικότητας. Δεν πρέπει να συζητώ για τη μοίρα των συντρόφων του συζύγου μου.

Ε. προσωπικά, τι πιστεύετε για την κατάσταση με την Ουκρανία;

Α. είναι σκάνδαλο. Ας δηλώσουμε επίσημα ότι είμαστε σε πόλεμο με τη Ρωσία, ή ας μην στείλουμε τους συζύγους μας εκεί. Αυτός είναι ο μισθοφόρος και ο στρατός μας δεν υπέγραψε γι ‘ αυτό. Αν είμαστε σε πόλεμο, θα κάνουν το καθήκον τους και εμείς οι γυναίκες θα κάνουμε το δικό μας. Αλλά στις τρέχουσες συνθήκες είναι μια πραγματική ντροπή. Ο σύζυγός μου υποσχέθηκε να υπηρετήσει τη Γαλλία όχι τα Αμερικανικά συμφέροντα, προδόθηκε από τον ίδιο τον πρόεδρο και πληρώθηκε με τη ζωή του. Και αυτό δεν θα ξεχάσω ποτέ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις