ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΑ


 ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΉΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΊΕΣ ΥΓΕΊΑΣ ΔΙΈΠΡΑΞΑΝ ΜΑΖΙΚΈΣ ΔΟΛΟΦΟΝΊΕΣ ΜΕ ΤΑ ΕΜΒΌΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑKO ΠΟΛΕΜΟ
 

Η Alexandra "Sasha" Latypova, πρώην στέλεχος της ουκρανικής φαρμακοβιομηχανίας και ειδική σε κανονιστικές άδειες, ισχυρίζεται ότι υπάρχουν αποδείξεις για συνωμοσία του Υπουργείου Άμυνας των ΗΠΑ, των Υπηρεσιών Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών (HHS), άλλων κυβερνητικών υπηρεσιών και άλλων κυβερνήσεων σε όλο τον κόσμο που, σε συνεννόηση με φαρμακευτικές εταιρείες, συνωμότησαν για να διαπράξουν μαζικές δολοφονίες μέσω επιχειρήσεων βιοτρομοκρατίας και παγκόσμιου πληροφοριακού πολέμου.
 

Τα στοιχεία είναι συντριπτικά ότι υπάρχει πρόθεση να βλάψουν τον πληθυσμό μέσω των ενέσεων Covid-19, που ονομάζονται "εμβόλια", τα οποία είναι σκόπιμα τοξικά.

 


 

 

ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Εγω παντως πιστευω οτι οι κυβερνησεις και οι φαρμακοβιομηχανιες παλευουν 24 ωρες το 24ωρο για το καλο των ανθρωπων και αν χρειαζοταν θα εδιναν και τη ζωη τους για το κοινο καλο...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. Συμφωνω και επαυξανω με το σχολιο σου!Μην σου πω οτι εγω τους πιστευω λιγο παραπανω απο εσενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλιο στο σχόλιο.
    Προφανώς το έκαναν άλλοι στην θέση τους.
    Έκαναν άλλοι την θυσία για να μείνουν άλλοι χρησιμότεροι πίσω.

    Poli Μπλογκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα πάντως μου φαίνεται πολύ συνομωσιολογικο το ότι ο Πινόκιο στην εικόνα φοράει παπούτσια Nike

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις