ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΡΟΥΡΑΙΟΥΣ...!!!

 παγίδα για ποντίκια 

Θα ηθελα να προειδοποιησω

τους διαφορους αρουραιους και ειναι η τελευταια φορα που ασχολουμαι μαζι τους,που εδω και καιρο προσπαθουν να επιτεθουν στο μπλογκ ειτε με απειλες φραστικες,ειτε με επιθεσεις ιντερνετικες (ddos attack) πως αν δε σταματησουν συντομα θα βρεθουν προ εκπληξεων και μαλιστα δυσαρεστων.

Τοσο καιρο το παιρνω στην πλακα γιατι ειναι ασχετοι και γελοιοι αλλα πλεον με κουρασαν...εμενα και καποιους αλλους...!!!

Επειδη εμαθα τις φωλιες τους εκει στους υπονομους που κρυβονται τους υποσχομαι οτι συντομα ερχεται μεγαλη κακοκαιρια....το ειπε αλλωστε και η ΕΜΥ....!!!

Εγω μιλησα και αμαρτια ουκ εχω....




SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. εχω καλο ποντικοφαρμακο, αμα θες πες μου να σου στειλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ειναι αυτο το ddos?Ειναι καλο ποντικοφαρμακο?Να το ριξω γιατι μου εχουν ταραξει την σοφιτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις