ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΡΗΣΕΙΣ

Bradas Μεταλλική Τσουγκράνα Mini 33cm - Skroutz.gr 

 

 Απορω με μερικους που ενω

ειναι ασχετοι μου γραφουν μηνυματα με υφος...

Γεμισε ο κοσμος κακομαθημενους και παρτακηδες που θελουν να τους σωσει καποιος αλλος χωρις αυτοι να θελουν ν αλλαξουν τη θλιβερη ρουτινα τους.

Ο Μπαιντεν καταδικασε τη γεννοκτονια των Αρμενιων γιατι θελει να ριξει τον Ερντογκαν και να φερει τους Γκιουλενιστες(που ειναι 10 φορες χειροτεροι και πολεμοχαρεις).

 Περαν οτι το ειχε κανει και ο Ρηγκαν το 1981 και δεν αλλαξε τιποτα...

Την επομενη της ανακοινωσης Μπαιντεν ο Ερντογκαν ξεκινησε ν αποδεκατιζει τους Κουρδους στο Β.Ιρακ....

Αφου ο Μπαιντεν ειναι πλανηταρχης κι ανθρωπιστης γιατι δε στελνει το στρατο να τους σωσει....?...

Η απαντηση ειναι απλη...

Τον μονο στρατο που εχει ο Μπαιντεν με το μερος του ειναι κατι πλαστικα στρατιωτακια στο κομοδινο του....

Δεν ειναι κακο αυτοι που δε ξερετε να ρωτατε...

Κακο ειναι μερικοι που μεχρι περισυ το μονο γεωπολιτικο που ξερατε ειναι σε ποιο νησι θα κανει διακοπες η Μενεγακη να κανετε τωρα τους ειδικους επι παντος επιστητου...

Ουτε κι εγω τα ξερω ολα αλλα 25 χρονια που ασχολουμαι οσο και βλακας να ειμαι κατι εμαθα...

Αυτο που αναρωτιεμαι ειναι οτι 1 χρονο εχει γινει χαμος απο πληροφοριες.....ταλαιπωρια....καταδυνασταυση ολου του πλανητη και μερικοι μυαλο δεν εχετε βαλει....

Αλλα το χειροτερο απ ολα ειναι οτι δεν εχετε σεβασμο....και δεν εχετε γιατι μαλλον δεν σας τον διδαξαν...

Σεβασμο σε αυτους που κοπιαζουν με τις ωρες για να βρουν μια πληροφορια ωστε εσεις ν αραξετε στον καναπε σας με την καφεδαρα σας και ειτε να ενημερωθειτε ειτε να χαλαρωσετε...ασχετα αν τα δεχεστε η οχι...δικαιωμα σας...

Το να μην σεβεστε ομως δεν ειναι δικαιωμα σας.Οποτε φανταζομαι δε θα εχετε σεβασμο και σε κανεναν...γιατι ετσι σας εμαθαν...

Επειδη ειμαι απο τον Πειραια ξερω 2 γλωσσες,.....του Σαλονιου και του Λιμανιου...κι απαντω οπως του πρεπει του καθενος για να συνενοουμαστε...

Επειδη καποιοι,ελαχιστοι ειναι η αληθεια,με απειλησατε οτι δε θα "ξαναμπειτε εδω" σας απαντω οτι εχω την τσουγκρανα διπλα μου γιατι με τρωνε...!!!

Ζητω συγνωμη απο τους περισσοτερους για το υφος μου αλλα η αχαριστια και η αγνωμοσυνη ειναι πραγματα που δεν επιτρεπω ουτε στην προσωπικη μου ζωη...





SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr


Σχόλια

  1. ΣΕ ΠΑΩ ΜΕ ΧΙΛΙΑ..ΤΟΥΣ ΤΗ ΒΓΗΚΕΣ ΠΕΙΡΑΙΟΤΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mην κατεβαινεις στο επιπεδο τους!Εκει θα σε νικησουν γιατι το παιχνιδι το ξερουν καλυτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο σκοπός δεν είναι να είμαστε αρεστοί στους πάντες, αλλά να γινόμαστε αποδεκτοί από το ίδιο μας τον εαυτό.
    Να είσαι αυθεντικός και ειλικρινής και σε όποιον αρέσεις. Να μη τσαλακώνεσαι για να χωρέσεις. Να μη συμβιβάζεσαι για να είσαι συμπαθής. Δε γίνεσαι, δε μοιάζεις και δεν αλλάζεις για να είσαι αρεστός.
    Υπάρχει και το άσμα… «σε όποιον αρέσουμε…»… σε όποιο δεν αρέσεις, να την κάνει για αλλού…
    ΖΕΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακης
    Μπράβο εισαι λεβεντια σε διαβαζω καιρό τώρα .
    Να εισαι παντα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συνωμοσιολόγε, είναι αδύνατον να αρέσεις σε όλους. Αυτό ισχύει για τον κάθε άνθρωπο.

    Τα αρχαία χρόνια οι άνθρωποι θαύμαζαν κάποιον άλλον άνθρωπο (γιατί είχαν Παιδεία), σήμερα απλά ζηλεύουν (γιατί είναι κομπλεξικοί).

    Προσωπικά σ'ευχαριστώ, έχω μάθει πολλά από το μπλογκ σου.
    Συνέχισε έτσι.
    Ας ελπίσουμε να μας βοηθήσουν τα γεγονότα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το οτι πολλοί διαφωνούν με αυτά που διαβάζουν, δικαίωμά τους. Κι εγώ διαφωνώ. Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι δεν θα σεβαστώ έναν χώρο που μου δίνει το ελεύθερο να εκφράζω την γνώμη μου. Αν μου ζητηθεί να σταματήσω να σχολιάζω, έχω υποχρέωση να το πράξω. Στο θέμα αυτό του σεβασμού θα συμφωνήσω 100%. Αρίμνηστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γράφω για πρώτη φορά. Συνέχισε και μήν ακούς κανέναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. " το μονο γεωπολιτικο που ξερατε ειναι σε ποιο νησι θα κανει διακοπες η Μενεγακη να κανετε τωρα τους ειδικους" XAXAXAXA :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μην αποσπάσε από γκοΐμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΣΟΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΗ ΑΛΛΩΣΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΤΡΟΛ ΜΗΝ ΔΙΝΕΙΣ ΔΕΚΑΡΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΓΕΡΟΣ ΠΛΕΟΝ ΕΙΜΑΙ 78 ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΚΑΡΑΒΑΝΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΙΤΗΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΒΛΑΜΕΝΟ ΝΑΜΑΣ ΤΗΝ ΠΕΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το ότι εχουν παγιδευσει τη ζωη μας είναι γεγονος( ειδαμε το τυρι όχι τη φακα).Eσυ λες καποια πραγματα που δινουν ελπιδα,αν ειναιτης φαντασιας σου,τιειχαμε τι χασαμε;ανισχυουν ,η ελπιδα δινει δυναμη.ΣΥΝΕΧΙΣΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ....ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΟΣ, ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΩ ΘΑ ΠΑΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ....Α.Σ.Μ 101

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η αχαριστία και η αγνωμοσύνη είναι συστατικό στοιχείο της ανθρώπινης ύπαρξης. Και μάλιστα από τους πιο κοντινούς σου πολλες φορές.
    Live with it.

    Κατα τα αλλα, ακόμα και στα σχόλια, αν κάποιοι δεν συμφωνούμε με κάτι, οφείλουμε να το γράφουμε, με επιχειρήματα κατά το δυνατόν και χωρίς υβριστικούς χαρακτηρισμούς. Πολυφωνία και γόνιμος πλουραλισμός. Κάπως πρέπει να προκύψει και εποικοδομητικός διάλογος γαρ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν ειμαι τρολ. Ειμαι χρονιος αναγνωστης του μπλογκ. Το περιεχομενο εκτιμαται.Το δικιο σου το χανεις ισως καποιες φορες απλως, οταν χαρακτηρίζεται ο λόγος σου απο απολυτη σιγουρια. Οπως οταν έγραφες οτι δε θα ξαναδουμε σιγουρα ποτε τον Τομ χανκς.. Ειναι μερικα λεπτα σημεια που χαλανε τον αναγνωστη.. Κριτική ειναι και ειναι παντα καλο να υπαρχει και να τη δεχεσαι ασχετα αν υπαρχουν καποιοι που ασχολουνται με τη Μενεγακη..Η κριτικη απευθυνεται σε εσενα και θα ηταν σοφο να τη δεχεσαι..ο καθενας μας..να τη δεχεται, να τη φιλτραρει και εαν και οταν ειναι ατοπη να μην αντιδραει σε ανοησιες κακοπροαιρετων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφου εισαι χρονιος αναγνωστης οπως λες τοτε θα επρεπε να εχεις παραηρησει οτι εκτος απο τα λιγα προσωπικα μου αρθρα που εχουν και τ ονομα μου απο κατω ολα τα υπολλοιπα εχουν πηγη.Αυτο συνεπαγεται οτι αλλοι εχουν την ευθυνη των λεγομενων τους.Εγω ομως ειμαι ηθικα υποχρεωμενος ασχετα αν συμφωνω η διαφωνω να τοποθετησω την αποψη ολων ωστε να μπορει ο καθενας να εχει ευρυτερο πεδιο για πιο ορθα συμπερασματα.
      Οσο για τον Τομ Χανκς που αναφερθηκες δεν το ελεγα εγω αλλα αρθρα απο το εξωτερικο.Ομως εσυ ποσο σιγουρος εισαι οτι θα τον ξαναδεις η ο Τομ Χανκς δεν ειναι αυτο που λεει ο μισος πλανητης?
      Στα Οσκαρς παντως δεν ηταν ουτε σαν καλεσμενος οπως και κανενας απ ολους σχεδον τους διασημους ηθοποιους...λογικα αρρωστησαν ολοι την ιδια μερα.Ειναι περιεργα τα πραγματα φιλε μου οποτε μη βαζεις στοιχημα για τιποτα

      Διαγραφή
  15. ΚΑΤΕΒΑ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥΣ...
    ΚΑΙ ΒΑΡΑ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ.
    ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΤΑΚΤΙΚΗ.
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κωνσταντινε εμείς οι περήφανοι ψεκες τους έχουμε μονότερμα τους αντιψεκες σε ΟΛΑ τα μέτωπα..τρωνε φαπες από παντού και δεν βάζουν μυαλό μιλάμε για λοβοτομή!!!
    Μηχανόβιος τρεχει με 50 χλμ με μάσκα....χωρίς κράνος!!!! Χαχαχαχαχαχαχ ρε βλήμα όρθιο, ο άλλος φοράει μάσκα την κατεβάζει τραβάει μια τζούρα τσιγάρο χαχαχαχχαχαχ τέλος καλά οι γέροι με μάσκα μιας χρήσης που από το πλύσιμο έχει γίνει πατσαβούρι τοχετε δει φαντάζομαι...ΧΑΧΑΧΧΑ
    Ελα ελα πείτε κι αλλά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις