ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΜΟΝΟ "ΕΜΒΟΛΙΟ" ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ....!!!

Επιτροπή υπουργείου Υγείας: Μεταδίδεται ο κορωνοϊός με τη Θεία Κοινωνία -  Ειδήσεις - νέα - Το Βήμα Online 

 Εγω σημερα χωρις να χρειαστει να

το σκεφτω ωστε να παρω την αποφαση 

και με απολυτη εμπιστοσυνη στον Αρχηγο της ζωης

εκανα το μοναδικο "εμβολιο" χωρις καμια απολυτως παρενεργεια.

Το πιο εμβολιο θα κανει ο καθενας ειναι κατι που ειναι αυστηρα προσωπικο

Η δικη μου προσωπικη κριση και πιστη ειναι μονο σε αυτο το "εμβολιο".

Προσωπικα θαυματα που εχω βιωσει μ εχουν οδηγησει να εχω 

απολυτη εμπιστοσυνη στον επουρανιο πατερα μου.

Μπορει στην ζωη μου να μην ημουν παντα εκει γι αυτον 

αλλα αυτος ηταν παντα εκει για μενα.

Σε θρησκευομενους και μη ευχομαι να βρει ο καθενας το δρομο του...




SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. Απ'τα καλύτερα σου!
    Καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ θα συμφωνήσω μαζί σου 1000% συνομωσιολόγε. Αρίμνηστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' ευχαριστούμε οι αναγνώστες σου και αντευχόμεθα καλή Ανάσταση στις ψυχές μας με τη βοήθεια των Αγίων και όσων προσεύχονται αδιαλείπτως για όλους εμάς και τη χώρα μας. Προσωπικά ευχαριστώ και το συναδελφικό ιστολόγιο DIODOTOS για την πληροφόρηση που μας παρέχετε στους ανατρεπτικούς καιρούς που ζούμε και μας βοηθάτε να κρατήσουμε τη λογική μας και την αισιοδοξία μας. Εύχομαι με τη συντροφιά σας να ξεπεραστεί σύντομα όλη αυτή η ζοφερή κατάσταση και να ξαναβρεί η Ανθρωπότητα το δρόμο της πραγματικής προόδου και του ευ-ζην.
    Capricorn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειναι στο χερι μας. Στην διακριτικη μας ευχέρεια να ειμαστε ειτε μικροι , πολυ μικροι και ελάχιστοι ειτε μεγαλοι και πολυ μεγαλοι και μεγιστοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύγε!!
    Όποιος έχει τον Χριστό, έχει τη ζωή!
    Γι'αυτό είπε Εκείνος....
    ""όποιος θέλει να κερδίσει τη ζωή του , θα τη χάσει.
    Κι όποιος τη χάσει ένεκεν Εμού και του Ευαγγελίου, θα την κερδίσει"".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετικά!!! Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Ανάσταση! Ο Χριστός να μας φωτίζει όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις