Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΜΑΡΣΑΛ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΩΝ Reptilian: ΟΙ ΒΡΙΛ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΔΡΕΊΚΕΛΑ
“Αφού ερεύνησα αυτό το θέμα όσο πιο διεξοδικά μπορούσα, δεν πιστεύω πια πως αυτές οι υποχθόνιες σαύρες γνωστές ως “Βριλ” υπάρχουν. Παρόλα αυτά πιστεύω
πως ο Ντόναλντ Μάρσαλ και αυτοί που είναι πίσω από αυτόν, χρησιμοποιούν αυτήν την ιστορία διαφυγής για να αποσιωπήσουν μια συγκεκριμένη αλήθεια που πρέπει να έχει σχέση με την “κατάληψη” δοχείων ή την χρήση διάφορων μεθόδων για να μεταλλάξουν τον εγκέφαλο (μέσω τσιπ διαμέσου της εσοχής του ματιού).Ένα είδος χειρουργείου που συνέβαινε στα προγράμματα ελέγχου μυαλού (MK ULTRA) και με την χρήση μάσκας, άψυχων Archons (Άρχονες) ή ρομποτοειδή όπου η διείσδυση στην εσοχή του ματιού γίνεται λόγω της εγγύτητας της με τον εγκέφαλο. Αυτό μπορεί να σκοτώσει τον “Ξενιστή” ολοκληρωτικά, αφήνοντας μόνο μια φυσαλίδα ή κέλυφος το οποίο μπορεί να χειραγωγηθεί.
Ή, οι πράξεις του ως μέρος των προγραμμάτων πλύσης εγκεφάλου MK ULTRA και ελέγχου του νου για να δημιουργήσουν έναν απόλυτα πιστό σκλάβο. Αυτό υπαινίχθηκε σε μένα ο Ζ, παρόλο που δεν είναι ακόμα ολοκληρωτικά έτοιμος να συζητήσει το θέμα ανοιχτά. Οπότε για τους νεοφερμένους, εδώ υπάρχουν πολλά από την αρχική δημοσίευση, τα οποία καλύπτουν την εκδοχή της ιστορίας του Ντόναλντ Μάρσαλ και εξηγούν αυτά που εγώ ονομάζω ΤΟ ΣΎΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΎ ΠΟΥ ΑΙΜΟΡΑΓΕΊ “the One Eye Bleeding’ symbol“:
ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΤΟΝΑΛΝ ΜΑΡΣΑΛ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΆΡΘΡΟ ΠΡΩΤΑ. ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΜΑΡΣΑΛ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ……
Ο Ν.Μ. Λέει πως οι σαύρες δεν είναι αλλαζόμορφοι, όπως υποστηρίζει ο Ντέιβιντ Άικ. Αρπάζουν σώματα κατά κάποιον τρόπο. Ώστε να κυριεύσουν έναν ξενιστή και ο ξενιστής να πεθάνει, και το παλιό σώμα σαύρας μετατρέπεται σε ένα άδειο κέλυφος. Η σαύρα (ή Άρχον) μέσα στο σώμα ονομάζεται drone (Ανδρείκελο).
)
Η (υποτιθέμενη) σαύρα (Vrill Type I όπως έχω σχεδιάσει πιο πάνω)
κάνει μια προεξοχή σαν μια δέσμη ενός είδους σκουληκότρυπας από νεύρα
που περιέχουν την συνείδηση της, η οποία εισέρχεται στο θύμα από την
εσοχή του ματιού ως τον εγκέφαλο. Τότε απελευθερώνει τα παρασιτικά της
κύτταρα και όπως ένας ιός, καταλαμβάνει το σώμα. Είναι αυτό που
απεικονίζουν αυτά τα αγάλματα:
Αυτό το πλάσμα δεν πρέπει να παρομοιάζεται με κάτι που ονομάζεται a Jenny Haniver:
Το οποιο σύμφωνα με την wikipedia “είναι ένα μάντα ή κάποιο κουφάρι που έχει τροποποιηθεί δια χειρός και μετά αποξηράθηκε, με αποτέλεσμα ένα μουμιοποιημένο δείγμα με όψη ενός φανταχτερού φανταστικού πλάσματος, όπως ένας δράκος ή ένας δαίμονας”.
Λαμβάνοντας υπόψιν τις αποκαλύψεις του Μάρσαλ, αυτές οι Janny Hanivers θα μπορούσαν να είναι ένας φόρος τιμής στους Βριλ; Μοιάζουν με “μυθικούς δαίμονες”, αλλά όλοι οι μύθοι έχουν κάποια βάση στην πραγματικότητα, ναι;
Αυτός είναι πιθανόν αυτό που ο Σαλβαντόρ Νταλί κρατάει εδώ, ένα Jenny Haniver. Γιατί όμως το κάνει αυτό, αν όχι για το Βριλ (the one eye bleeding symbol) και επίσης μπορείτε να δείτε πως το άτομο πίσω από τον Νταλί έχει επίδεσμο πάνω στα μάτια του. Μήπως έχει απλά καταληφθεί;
Το πλάνο κάτω είναι από ένα βίντεο που ήρθε στην επιφάνεια με τον τίτλο, Τα 10 πιο παράξενα πράγματα. Πιθανών άλλο ένα αποξηραμένο μάντα (manta ray) – με άλλα λόγια – στο οποίο επέβαλαν αυτήν την διαδικασία.
Παρατηρήστε πως το σκουλήκι του ματιού περιστρέφεται γύρω από το οπτικό νεύρο, όπως στο ιατρικό σύμβολο:
Ξαφνικά το μάτι του Ώρος (the Eye of Horus) παίρνει ένα νέο νόημα.
Η
μουτζουρωμένη γραμμή κάτω από το μάτι είναι η προβοσκίδα, και η παχιά
ευθεία γραμμή κάτω από το μάτι είναι το αίμα που αναβλύζει έξω ως
αποτέλεσμα της ζημιάς που υπέστη το μάτι.
Προσπαθούσαν οι αρχαίο Αιγύπτιοι να μας προειδοποιήσουν για τα προγράμματα κλωνοποίησης;
Σύμφωνα με τον Ντόναλντ Μάρσαλ, αυτή είναι μια φωτογραφία που διέρρευσε από μία τελετή κλωνοποίησης, βλέπετε το θύμα να είναι δεμένο χειροπόδαρα και με τα μάτια καλυμμένα στην καρέκλα.
.
Η ιδέα της αρπαγής σωμάτων είναι μια δημοφιλής ιδέα στην επιστημονική φαντασία. Για παράδειγμα, στην τηλεοπτική σειρά του JJ Abrams “Fringe” υπάρχει μια κρίση αρπαγής σωμάτων από ένα παράλληλο σύμπαν. Μια εκτενέστερη ανάλυση σε αυτές μας δείχνει ότι είναι εν μέρη μηχανικά και με μέρη τεχνητής νοημοσύνης. Αλλά θα μπορούσε αυτό να είναι μια διακριτική αποκάλυψη του παρασιτισμού των Βριλ;
Στο σόου χώνουν ένα καλώδιο στα στόματα των θυμάτων και με αυτόν τον τρόπο “παίρνουν” την μορφή τους σκοτώνοντας κατά την διαδικασία τα θύματα τους. Αυτό προσθέτει μια λάμψη Χόλυγουντ στο όλο θέμα, αλλά η βάση των επιχειρημάτων του Μάρσαλ αποκαλύπτετε σε αυτό.
Θα μπορούσε η διαδικασία κλωνοποίησης να είναι ο λόγος για αυτήν την σκηνή στο “The Island”:
Ο επιβλέπων των Ιλουμινάτι με το πυραμιδικό του ποντίκι, ανακρίνει τον πρωταγωνιστή, ο οποίος εκφράζει την απέχθεια του στην προγραμματισμένη πραγματικότητα που του παρουσιάζεται. Γι’ αυτό το λόγο, δέχεται μια MRI τελευταίας τεχνολογίας. Τα μικροσκοπικά ρομπότ σαρωτές εισέρχονται από το οπτικό του νεύρο στον εγκέφαλο.:
From wikipedia: Ο Οικοδεσπότης “The Host”, είναι ένα ρομαντικό
μυθιστόρημα από την Στέφανι Μέγιερ για την γη σε μια μετά αποκαλυπτική
χρονική
στιγμή, όπου η γή έχει δεχθεί εισβολή από μια παρασιτική εξωγήινη φυλή,
γνωστή ως “Souls”, και ακολουθεί το αδιέξοδο ενός Soul όταν η συνείδηση
του ανθρώπου της αρνείται να συναινέσει στην κατάληψη του σώματος της.
Και να σας θυμίσω την σκηνή στο Minority Report όπου αφαιρούν τα μάτια του με νέα για να ξεγελάσει τους σαρωτές.
maxresdefault (6) Η Τεχνολογία Νευρολογικής διεπαφής που καταλήγει στον εγκέφαλο μέσω της εσοχής του ματιού μπορεί να θεωρηθεί ο λόγος πίσω από τον συμβολισμό του ενός ματιού του Χόλυγουντ.
Το μάτι που καλύπτεται συνήθως αιμορραγεί με κάποιον τρόπο, επειδή πάντα υπάρχει κάποια διαρροή κατά την διαδικασία κλωνοποίησης.
Πολλοί διάσημοι και πολιτικοί έχουν θεαθεί με το ένα τους μάτι μυστηριωδώς μαυρισμένο. Θα μπορούσαν να αναρρώνουν από την εγχειρητική αυτή διαδικασία στην εσοχή του ματιού;
Παρατηρήστε το V for “Vrills” από κάτω.
Η Τίλα Τεκίλα επιβεβαίωσε συνοπτικώς των Ντόναλντ Μάρσαλ για τις Σαύρες Βριλ όπως επίσης και για τα κέντρα κλωνοποίησης.
Η Ροζάν Μπαρ αναφέρει στο παρελθόν την κλωνοποίηση, να θυμάστε πως οι περισσότεροι από αυτούς τους διάσημους φοβούνται υπερβολικά να μιλήσουν και να επιβεβαιώσουν την κατάθεση του Ντόναλντ Μάρσαλ, και πάλι για κάποιον λόγο η Μπαρ μπορεί να μιλήσει.
Ίσως έχει κάποιου είδους εσωτερική σύνδεση και προστασία για την οποία δεν γνωρίζουμε. Να θυμάστε, η (υποτιθέμενη) προστασία του Μάρσαλ είναι το γεγονός ότι έχει γράψει πολλά τραγούδια και κινηματογραφικές ιδέες γι’ αυτούς και δεν θέλουν να τον σκοτώσουν.
Έπειτα από την αποκάλυψη της αλήθειας σχετικά με τους ψυχοπαθείς που έχουν τον έλεγχο σε μια τηλεοπτική συνέντευξη, λέει (στο 2:41), “Πιθανών θα με δολοφονήσουν ή θα με κλωνοποιήσουν μόλις βγω από εδώ πέρα”.
Η Arizona Wilder, Ένα θύμα MK ULTRA στην συνέντευξη της με τον Davint Icke από κάτω, αποκάλυψε σε 1 ώρα και 46 λεπτά (βίντεο από κάτω), πως σε μια μυστική υπόγεια περιοχή της Γαλλίας, εκείνοι (The Illuminati) έχουν μικρότερα και λιγότερα ανεπτυγμένα ερπετά τα οποία φυλάσσονται εκεί και είναι ενός είδους κατοικίδια. Λοιπόν, αυτό επιβεβαιώνει ολοκληρωτικά την κατάθεση του Μάρσαλ, μιλάει για την Βασίλισσα Ελισάμπεθ και άλλα κορυφαία μέλη της Καμπάλ που κρατούν Βριλς τύπου 1 σε κλουβιά ως κατοικίδια.
Και ο Ντέιβιντ Άικ με τον αέρα πραγματικού Θυροφύλακα δεν το ψάχνει αυτό περισσότερο, επειδή οι Βριλ θα καταστρέψουν την υπόθεση του πως είναι ψηλά αλλαζόμορφα δίποδα παρόμοια με αλιγάτορες, πλάσματα από έναν άλλο πλανήτη (μπούρδες κατά την γνώμη αυτού του μπλόγκερ)
Ένας άλλος πληροφοριοδότης, ο Μαξ Σπίερς, ρωτήθηκε αυτήν την ερώτηση σε μια συνέντευξη:
“Έχετε ακούσει το όνομα Elena Kapulnik;”
Σπίερς: Όχι.
“Είναι μία υπερστρατιώτης και την έχουν συναντήσει διαμέσου του αστρικού κορμιού της, επικοινώνησε με την βασίλισσα Ελισσάβετ και η βασίλισσα της είπε πως είναι μια παλιά Ερπετοειδής ηλικίας 7000 χρόνων”.
Σπίερς: Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες πάνω σε αυτό που μου είπατε αλλά δεν θα τα αμφισβητούσα. Την αλλαγή σωμάτων από ένα σώμα σε ένα άλλο. Όταν φθείρετε, μεταπηδάς σε ένα άλλο σώμα. Την στιγμή του θανάτου ενός ατόμου αποστραγγίζουν την ενέργεια του ατόμου μέσω των εσοχών του ματιού, η ψυχή βγαίνει από τα μάτια, επίσης μπορείς να εισέλθεις μέσα, μέσω των εσοχών των ματιών.
Και να τα αντικαταστήσεις και τα δύο. Το επίπεδο επίγνωσης παραμένει επίσης. Δεν θα χάσει τις μνήμες της όπως κάνουμε εμείς. Όταν τελειώνει ο δικός μας κύκλος, αποχτάμε αμνησία.
“Οπότε θυμάται τα πάντα από 7000 χρόνια;”
Ναι.
Αυτή ήταν μια από τις τελευταίες συνεντεύξεις του πριν από τον μυστηριώδη θανάτου στην ηλικία των 30/ Μήπως εκεί αποκάλυψε πάρα πολλά;
Στην ταινία Άλιεν: Προμηθέας από τον Ρίντλεϋ Σκοτ, βλέπουμε ένα ολόκληρο σκουλήκι του ματιού. Ένα παράσιτο που το “κόλλησαν” σε έναν εξωγήινο πλανήτη, κατασκευασμένο από εκείνα τα χλωμά, ψηλά ανθρωποειδή.
Όλοι αυτοί οι κουβάδες με μαύρη γλίτσα περιέχουν αυτό παράσιτο που αρπάζει σώματα.
Η πρόσσατη ταινία ζόμπι “The Cured” δείχνει πως έχει ήπιες αποκαλύψεις γι’ αυτό το θέμα.
Η ιδέα είναι πως έπειτα από ένα ξέσπασμα ενός ιού ζόμπι, η θεραπεία ανακαλύπτεται, αλλά αυτοί που θεραπεύτηκαν ακόμα κουβαλάν τις μνήμες από όταν ήταν ζόμπι και δεν έχουν πραγματικά θεραπευτεί ή είναι ολοκληρωμένοι άνθρωποι ξανά. Μαθαίνουν να συμπεριφέρονται σαν άνθρωποι αλλά ενδόμυχα ακόμα έχουν την δίψα για αίμα. Εξού και ο συσχετισμός τους με τα προγράμματα κλωνοποίησης των Βριλ.
Οι ξενιστές συγκεντρώνονται μαζί, με χαλαρά σαγόνια και κουτσαίνοντας, σιωπηροί σαν ένα μάτσο σαύρες που δεν έχουν συνηθίσει τα ανθρώπινα σώματα τους.
Στην ταινία του 2019 Replicant με τον Κιάνου Ρηβς (κάτι που αποκαλύπτει ολόκληρο το θέμα κλωνοποίησης και μεταφορά συνείδησης), βλέπουμε πως μεταφέρουν νευρολογικά δεδομένα από έναν εγκέφαλο που πεθαίνει μέσω της εσοχής του ματιού, και έπειτα μεταφέρουν αυτά τα δεδομένα σε έναν φρέσκο κλωνοποιημένο εγκέφαλο:
Η ταινία του 2018 “Freaks” η οποία προβάλλεται τώρα από το Netflix, χρησιμοποιεί το συνηθισμένο θέμα των “Μεταλλαγμένων” ή των ανθρώπων “X-Men”, οι οποίοι είναι προικισμένοι με ψυχό-ικανότητες όπως ο έλεγχος μυαλού, τηλεπάθεια, τηλεμεταφορά, την ικανότητα να επιβραδύνουν τον χρόνο κ.τ.λ. Φυσικά η χρήση των δυνάμεων τους απαιτεί φοβερά μεγάλη ενέργεια και μόλις εξαντληθούν τελείως τα μάτια τους αρχίζουν να αιμορραγούν.
Η ποπ Τραγουδίστρια Billie Eilish και τα μουσικά της βίντεο μοιάζουν να αναφέρονται πολύ συχνά σε αυτά τα θέματα. Για περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτήν, διαβάστε αυτό το άρθρο εδώ.
Προσφάτως στο προεδρικό ντιμπέιτ του 2020 ο Μάικ Πενς ένιωσε ένα βουητό στο ερεθισμένο του αριστερό μάτι.
Από την ταινία του 2009 Watchmen:
Η Εξήγηση του χαμογελαστού λογότυπου των Watchmen: Τι σημαίνει το ματωμένο δάκρυ.
Εδώ ένα βίντεο που έφτιαξα πίσω στο 2019 σχετικά με την κλωνοποίηση και το ένα μάτι που ματώνει:
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΡΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΕΦΡΑΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΜΗΣΤΩΡ ΑΡΚΟΥΔΕΑ, ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ………
ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ…….ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ……ΙΣΩΣ ΟΧΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΖΟΥΜΙ…….ΕΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΡΥΒΑΝ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΚΥΡΙΩΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΔΟΞΑ , ΠΛΟΥΤΗ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ………..
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ…….. ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΘΥΣΙΕΣ…… ΘΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ…… ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ………
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ…… ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ…. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ…….. ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ…..
ΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΠΕΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ……..
ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΩΣ ΠΑΝΑΚΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΓΝΩΣΗ….. ΞΑΝΑΛΕΩ….ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΒΑΛΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ…….
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου