ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ COVID 19 ΜΕ ΜΙΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

 

"Ελεύθεροι πολιορκημένοι" μου είπε σήμερα γνωστός μου

συμπολίτης.

 "Αυτοί από τα γραφεία που μας έπαιρναν τηλέφωνο και μας πίεζαν τι να ψηφίσουμε χάθηκαν". 

"Τι  ήθελες να κάνουν" τον ρώτησα.

 "Να κάνουν αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά. Με μια τροπολογιούλα σε ένα νομοσχέδιο όλα γίνονται" μου απάντησε.

 "Δηλαδή με μια τροπολογία σαν αυτές που πέρασαν για τις πέργκολες , μπορούν να εξαφανίζουν τον Covid 19" ? τον ρώτησα. 

"Όπως εξαφάνισαν τις πέργκολες και τον υποθαλάσσιο αγωγό γιατί να μην εξαφανίσουν και τον κορωνοιό. Τις μεταθέσεις στον Τούρλο τις κάνουν στο άψε σβήσε. Έναν αόρατο κορωνοιό δεν μπορούνε να εξαφανίσουν" είπε.

Φεύγοντας πρόσεξα ότι κάτι βαρύ κουβαλούσε. "Τι είναι αυτό" τον ρώτησα.

"πυροσβεστήρας. Το πανεπιστήμιο το τελείωσα εδώ και κάτι χρόνια. Αυτόν τον έχω στο μαγαζί και τον πάω για αναγόμωση" μου απάντησε.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

 

Σχόλια

  1. ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΗ Η ΠΡΩΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
    ΑΝΕΥ ΕΚΛΟΓΩΝ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ.
    ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ,ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΑΚΙΑ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡΟ ΜΑΦΙΟΖΩΝ ,ΝΑ ΤΡΟΜΠΑΡΟΥΝ ΑΣΥΣΤΟΛΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΤΟΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΝΤΑΙ.
    ΩΩΩΩΩΩ !.
    ΘΕΣΠΕΣΙΟ !.
    ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΦΤΗ ,ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ.
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ !.
    ΜΕΤΑ....ΘΑ ΕΛΘΗ Ο ΕΡΩΤΑΣ :
    ΡΑΒΔΙ.
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις