ΕΠΕΙΔΗ ΡΩΤΑΤΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ....ΤΙ ΚΑΝΕΙ

 Νίκος Αντωνιάδης: Ο δικηγόρος των αντιεμβολιαστών «ξαναχτυπά» - «Πώς νικάω τον κορωνοϊό; Με τη δύναμη της Ψυχής» 

Εχω λαβει πολλα μηνυματα

για το που χαθηκε ο δικηγορος νικος Αντωνιαδης και τι κανει γι ολα αυτα που ελεγε...

Καταρχην ο συγκεκριμενος ανθρωπος δεν ειναι φιλος μου για να ξερω αυτα που ρωτατε...

Ουτε εχω μιλησει καν ποτε μαζι του....

Απλα τον στηριζω γιατι πιστευω οτι κανει εναν τιτανιο αγωνα απεναντι σε ξεπουλημενα θηρια....

Απο φιλους που εχουν μιλησει μαζι του μου εχουν πει τα καλυτερα λογια για την ευγενια και

την προθυμια του να τους βοηθησει εστω και με τηλεφωνικες συμβουλες

Χωρις να τους ζητησει ποτε χρηματα και χωρις να εχει ποτε υφακι

Η αληθεια ειναι πως θεωρω τους γιατρους και τους δικηγορους τις χειροτερες φαρες

αλλα επισης δεν μπορουμε να βαζουμε ολους τους ανθρωπους στο ιδιο σακουλι....

Αυτο θα ηταν τουλαχιστον αδικο και ηλιθιο...

Επισης δεν πρεπει να ξεχναμε πως κανει αυτη τη δουλεια για βιοπορισμο κι οχι απο χομπυ

οπως και καθε αλλος επαγγελματιας

Ομως εγω δεν ειμαι εδω για να του πλεξω το εγκωμιο γενικα σαν δικηγορο 

αλλα να τον στηριξω και να τον συγχαρω για τον αγωνα που κανει για τους ανεμβολιαστους

απεναντι στην μαφια των γιατρων και των νοσοκομειων οταν ολοι οι υπολλοιποι κρυβονταν

Δειτε λοιπον τα τελευταια νεα οπως τα λεει ο ιδιος

 

 

 

 

 

SINOMOSIOLOGOS 

sinomosiologos.blogspot.gr 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις