ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ

how to get more comments on your blog 

Ουτε δε θυμαμαι κι εγω

ποσες φορες εχω γραψει για τα σχολια οτι εκτος απο κοσμια και χωρις emoji πρεπει να εχουν κι ενα ονομα....εστω ψευδωνυμο...

Βεβαια ακομη κι ετσι καποιο το εκμεταλλευτηκαν κι εγραφαν με 10 διαφορετικα ψευδωνυμα λες κι εγω ειμαι κανα χαπατο...

Το θεμα ειναι αλλο...

Οτι παρα τις υποδειξεις μου συνεχιζαν καποιοι να στελνουν ανωνυμα...

Αναγκαστηκα κι εβαλα την υποδειξη αυτη ....φατσα καρτα με το που αντικρυζεις την ιστοσελιδα ωστε η υπενθυμιση να ερχεται με την πρωτη ματια....

Ακομα κι ετσι τα μισα σχολια ερχονται ανωνυμα....

Τι να πω....

Δεν μεταδιδω αλλο....!!!




SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. Αδερφέ, συνέχισε το πολύτιμο έργον σου και ως άλλος Οδυσεύς, αντέκρουσε τις οποιεσδήποτε ''στημένες σειρήνες'', αγνοώντας αυτές και μάλιστα επιδεικτικά, ''ορμώντας'' εις το έργον σου, ακόμα πιο δυναμικά και πεισματικά, με απόλυτον κώφευσην ως προς τα υποχθόνια ''καλέσματά'' των!
    Μην τις ικανοποιήσεις δια της σιωπής σου...εξόργισέ αυτές, μέσω της λαμπρής παρουσίας σου και διανομής της γνώσεως, αγνοώντας κι αυτήν ακόμα την ύπαρξήν των!
    Μετά σεβασμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις