ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΗΛΙΘΙΟΙ


 Σημερα το πρωι

μετα την προπονηση που εκανα παιρνοντας το δρομο της επιστροφης αποφασισα να παιξω ενα στοιχημα στον οπαπ της γειτονιας μου.

Να διευκρινησω οτι συνηθως παιζω στο ιντερνετ αλλα εχω την νοοτροπια οτι πρεπει να ενισχυουμε τα μαγαζια της γειτονιας οτι και να πουλανε κι ας ειναι και μερικες φορες ελαχιστα ακριβοτερα απο τις πολυεθνικες...

Παμε παρακατω....

Εκει λοιπον που διαβαζα μια εφημεριδα πεταχτηκε ενας 55αρης πονηρηδης και λεει στον πρακτορα για το περιστατικο με τον Μπαλτοκ του Παναθηναικου.

Του απανταει ο πρακτορας οτι ναι μεν μπορει να ειναι πνιγμος αλλα δεν ειναι φυσιολογικο να πνιγηκε καποιος στην πισινα του κι εξεταζουν για μυοκαρδιτιδα.....

Οποτε ξαναπεταγεται ο πονηρηδης και λεει"Ναι αλλα τωρα θα φωναζουν ολοι αυτοι οι γνωστοι μαλακες και θα λενε οτι φταιει το εμβολιο"

Εκει μου ανεβηκε το αιμα στο κεφαλι πεταγομαι επανω και του λεω "Επειδη ειμαι κι εγω ενας απο τους γνωστους μαλακες οπως ειπες για συνεχισε για να δουμε ποιος ειναι τελικα ο μαλακας και ποιος απο τους δυο μας θα μεινει ορθιος στο τελος"

Αυτος τα εχασε κι οπως κανουν ολοι οι ψευτομαγκες μου λεει "Να σου εξηγησω....να σου πω..." και τις γνωστες παπαρολογιες...

Του εξηγησα λοιπον οτι ειναι ενα σκουπιδι κι ενας παλιανθρωπος κι οτι αν του δωσω μια η μιση θα παει χαμενη...

Οτι οι μεγαλυτεροι ιολογοι στο κοσμο οπως ο Μοντανιε με 2 Νομπελ ιατρικης ειπε να μην πλησιασουμε καν αυτα τα εμβολια...

Οτι εχουμε αυξηση τα τελευταια 3 χρονια των ξαφνικων θανατων σε αθλητες που ζοριζεται η καρδια τους 1700%

Οτι η Pfizer,οπως μου ομολογησε ενας γνωστος μου που εργαζεται στην Pfizer της Γερμανιας δεν τους υποχρεωσε να κανουν τα εμβολια κι οτι το 80% των εργαζομενων της δεν τα εκανε.

Οτι τους ειπαν καντε τα εμβολια γιατι δε θα κολλαγαν αλλα τελικα κολλαγαν.Μετα τους ειπαν οτι αν κολλαγαν δε θα μετεδιδαν αλλα τελικα μετεδιδαν και κολλησαν τους παντες γιατι μονο αυτοι κυκλοφορουσαν χωρις τεστ κι εμπαιναν παντου.Μετα τους ειπαν οτι μετεδιδαν αλλα δε θα αρρωσταιναν αλλα τελικα αρρωσταιναν.Μετα τους ειπαν οτι θα αρρωσταιναν αλλα δε θα μπαιναν εντατικη και τελικα εμπαιναν μεχρι που το ποσοστο εφτασε να ειναι 70-30 υπερ των εμβολιασμενων και σταματησαν να δημοσιευουν τα ποσοστα.Μετα τους ειπαν οτι δε θα πεθαιναν αλλα τελικα πεθαιναν κι οσοι τη γλιτωσαν τοτε...η ξαφνικιτιδα θεριζει ολους τους εμβολιασμενους...

Τελος του εξηγησα οτι ειναι τοσο πανηλιθιος που αν ο Βασιλακοπουλος βγει στην τηλεοραση και του πει να βαλει ενα αγγουρι στον πατο του για να μην αρρωσταινει αυτος θα τρεξει την επομενη να το κανει....!!!

Με κοιταγε σα χαζος...το φυσικο του δηλαδη....

Πεταξα την εφμεριδα κι αποφασισα να φυγω λεγοντας του οτι κακως περπαταει ορθιος κι οτι τα σκουλικια πρεπει να σερνονται...

Του συνεστησα να απολαυσει το υπολλοιπο της μερας του γιατι με τοσες δοσεις που εχει κανει μπορει την επομενη να βρεθει πνιγμενος στην πισινα του ...κι ας μην εχει πισινα...

Το ξερω οτι ημουν σκληρος κι οτι επρεπε να συγκρατηθω

αλλα ομολογω οτι το θρασος του και η παλιανθρωπια του 

μ εκαναν....κακως....να χασω τη ψυχραιμια μου....

Ξερω οτι θελουμε δε θελουμε ο κοσμος αυτος οπως τον ξερουμε τελειωνει

και πολυ λιγη σημασια εχουν ολα αυτα....

Ζητησα συγνωμη απο τον εαυτο μου και προχωρησα....






SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. Και πού τού τά ειπες σέ δέκα λεπτά τό ξέχασε καί είναι πάλι στόν κόσμο του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κακώς έχασες την ψυχραιμία σου φίλε παίζει να μην κατάλαβε τίποτα το τίποτα. Η μεγαλύτερη απόδειξη είναι αυτή που ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια μας και προσωπικά μετά από τέτοιο διωγμό νιώθω απέραντη ικανοποίηση για την απόφαση μου. Εσύ τι λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγω πρωτον ηδη στο αρθρο αναφερω οτι κακως εχασα τη ψυχραιμια μου και δευτερον....εχουμε πει να βαζετε ονομα η ψευδωνυμο στα σχολια

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις