Μια θεραπεία για τους "τρυπημενους"

 


Μια θεραπεία για

τους εμβολιασμένους με ΦΟΛΕΣ-19

Εδώ στο βίντεο ο εξαιρετικός ιατρός McCullough εξηγήσει ποια θεραπεία μπορούν να ακολουθήσουν οι εμβολιασμενοι με τις ΦΟΛΕΣ-19 και πως μπορούν να καθαρίσουν το σώμα τους από την ακίδα θανάτου.

 

 

 

 ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Εχω εδω και πολυ καιρο εχω πει οτι οσοι εχουν εμβολιαστει να πανε να κανουν μια απλη εξεταση d-dimer για να δουν το βαθμο θρομβωσης που εχουν υποστει.

Αν οχι ο πρωτος στην Ελλαδα,ενας απο πρωτους....ειχα πει τα παρακατω απο την αρχη σχεδον των εμβολιασμων

Οι Ιαπωνες που την πηραν καποια στιγμη χαμπαρι τη δουλεια σταματησαν την υποχρεωτικοτητα κι ανακαλυψαν το μονο φαρμακο που καταπολεμα την πρωτεινικη ακιδα.

Ειναι η Νατοκιναση η οποια ειναι ενα ενζυμο απο τη σογια και η οποια καταπολεμα τις θρομβωσεις.

Εχω γλιτωσει πανω απο 10-15 ατομα τα οποια μου ελεγαν 'εγω αισθανομαι μια χαρα' κι επεμενα να πανε να κανουν την εξεταση.

Θυμαμαι βραδια να με παιρνουν τηλεφωνο εντρομοι να μου λενε οτι ο καρδιολογος τους με το που εβλεπε το αποτελεσμα της εξετασης τους εστελνε στα επειγοντα για αιμοδιαλυτικες ενεσεις.

Στην πορεια με θεραπεια της Νατοκινασης για κανα 3-4 μηνες εβλεπαν θεαματικα αποτελεσματα.

Και για καποιους πονηρηδηδες που θα με ρωτησουν αν ειμαι γιατρος και δινω συνταγες θα τους απαντησω....οτι δεν ειμαι ασχετα αν εχω τελειωσει το πρωτο ετος...πλην ομως η νατοκιναση που προτεινω δεν ειναι φαρμακο αλλα συμπληρωμα διατροφης.Κακο δεν κανει σε κανεναν και το μονο αρνητικο ειναι οτι πρεπει να προσεχουν μονο αυτοι που παιρνουν αντιθρομβωτικα φαρμακα.

Αλλωστε δεν τους κατεστρεψα εγω...αλλα οι γιατροι που τους ελεγαν να εμβολιαστουν...















ΠΗΓΗ


 

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις