ΣΧΟΛΙΟ...ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ....!!!


 Δεχθηκα ενα email απο τα δεκαδες που δεχομαι καθημερινα...

Καποια απο αυτα ειναι αξιοπρεπεστατα

απο ανθρωπους με γνωση και πατριωτικη συνειδηση

Καποια αλλα ειναι υβριστικα 

απο ανθρωπους που χριζουν ψυχιατρικης θεραπειας η και νοσηλειας

Και πολλα απο αυτα που συνεχιζουν να ειναι ανωνυμα

παρα τις ανακοινωσεις μου κατα καιρους οτι ανωνυμα σχολια δε δημοσιευονται...

Τελευταιες μερες καποιος/α μου στελνει mail γεματα θυμο

οτι κοβω τα σχολια του/της και ειμαι αδικος και προκατειλημμενος

....ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ....

Ομολογω οτι καποια απο αυτα τα σχολια ειναι αξιολογα

και λυπαμαι που δεν τα δημοσιευω...ΑΛΛΑ υπαρχουν κανονες

Υπαρχουν λοιπον 3 εναλλακτικες

Πρωτη....συμμορφωνεται με τους κανονες και βαζει ενα ονομα εστω και ψευδωνυμο

Δευτερη....Συνεχιζει την ανωνυμια κι εγω συνεχιζω και τα σβηνω....

Τριτη....αγοραζει γυαλια για να δει καλυτερα την ανακοινωση που εχω με το που ανοιγεις το blog

Οσον αφορα τη θεματολογια μας θεωρω

οτι τα πραγματα θ αρχισουν πολυ συντομα να τρεχουν με ιλιγγιωδεις ρυθμους

Πραγματα που θα ειναι πρωτογνωρα κι απιστευτα....

Μπαινουμε στην τελικη ευθεια....





SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ
    Εχει κοπο αυτο που κανεις και εσυ το ξερεις καλητερα απο ολους μας.
    Η αξία των πληροφοριών τεράστια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΛΠΙΖΩ Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ .ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΜΑΣΑ ΣΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις