ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ "ΠΡΩΤΗ ΣΤΡΑΒΗ" ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΕΡΟΥΝ....!!!

Η Sheila Bath, μια 60χρονη σεφ και life coach

από το Κονέκτικατ, υποψιάστηκε για πρώτη φορά ότι είχε πάθει κάτι μετά από το εμβόλιο Johnson & Johnson (J&J) COVID-19 στις 11 Απριλίου 2021 — ακριβώς 14 ημέρες αφότου το έκανε.

Σε συνέντευξή της σήμερα στο The Defender, η Μπαθ είπε ότι δεν έχει ξαναδεί ποτέ τέτοια κακία στην ζωή της από τους γιατρούς που της έλεγαν πως δεν φτάει το εμβόλιο, ενώ είχε παρενέργειες και τότε που το έκανε αλλά ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ!!!!!! Τα αρχικά της συμπτώματα περιελάμβαναν μια αίσθηση καψίματος που διαπερνά τα πόδια της και την σπονδυλική στήλη και προκαλεί μούδιασμα στα πόδια της. Τα συμπτώματα κράτησαν δύο μήνες.

«Τα πόδια μου έκαιγαν από τον αστράγαλό μου μέχρι το κάτω μέρος της σπονδυλικής μου στήλης και στις δύο πλευρές.», είπε η Μπαθ. «Τα πόδια μου ήταν μουδιασμένα. Έκαιγε τα νεύρα στα πόδια και στην σπονδυλική μου στήλη».

Είπε επίσης ότι υπέστη «τρομερούς μώλωπες» στα άκρα της, ξηροστομία, επιδείνωση της όρασης, ανικανότητα να περπατήσει, κύστεις στα νεφρά της, πέτρες στην ουροδόχο κύστη, κράμπες στη γάμπα, μυϊκούς σπασμούς, κατάθλιψη, εγκεφαλική ομίχλη.

Αυτά είναι «κλασικά συμπτώματα του συνδρόμου Guillain-Barré», είπε η Bath.

Η Μπαθ υποψιάστηκε ότι το εμβόλιο πυροδότησε τα συμπτώματα, αλλά οι γιατροί αρχικά ήταν απρόθυμοι να βγάλουν το ίδιο συμπέρασμα.

«Δεν ήξερα τι ήταν ο Guillain-Barré, αλλά είναι πολύ γνωστό ότι πρέπει να πας απευθείας στο νοσοκομείο. Και [ο νευρολόγος μου] θα μπορούσε να με είχε στείλει απευθείας στο νοσοκομείο, αλλά το αμέλησε», είπε.

Περισσότερο από ένα χρόνο μετά την λήψη του εμβολίου J&J, η Bath άρχισε να εμφανίζει νέα συμπτώματα, συμπεριλαμβανομένης της μερικής πεπτικής παράλυσης, η οποία είπε «σημαίνει ότι η πρωτεΐνη ακίδας COVID-19 [ήταν] ακόμα ζωντανή, προκαλώντας ζημιά», παρόλο που «υποτίθεται ότι να είναι ένας νεκρός ιός, μας είπαν».

Οι γιατροί απέδωσαν τα νέα συμπτώματα στην νόσο του Crohn , έναν τύπο φλεγμονώδους διαταραχής του εντέρου, επειδή ο Bath είχε ιστορικό αυτοάνοσης νόσου.

Αλλά η Bath διαφώνησε με αυτή την διάγνωση, περιγράφοντας ότι την «κατήγγειλαν και της φώναζαν» οι γιατροί επειδή υποστήριξε ότι τα προβλήματα υγείας της σχετίζονταν με το εμβόλιο: «Οι γιατροί μου έλεγαν ότι έχω τρελαθεί. Δεν έχω δει ποτέ τέτοια κακία στην ζωή μου».

Σύμφωνα με την ίδια, μόνο όταν επισκέφτηκε έναν φυσιοπαθητικό γιατρό, τελικά έλαβε φροντίδα, προσοχή και συγκεκριμένη διάγνωση: «Μπήκα μέσα, με έριξε μια ματιά και είπε, «Ξέρω τι έχεις». [Την] πρώτη φορά που τον είδα, μου λέει, ‘έχετε παράλυση στην σπονδυλική στήλη και στα πόδια σας. Κάνατε το [εμβόλιο Johnson & Johnson] ή κάποιο άλλο;».

«Είπε, «Έχω ένα αντίδοτο για αυτό, ένα ομοιοπαθητικό αντίδοτο για την περισταλτία». Και σίγουρα, λειτούργησε. Τώρα, λειτούργησε τέλεια; Όχι. Αλλά αυτό που έκανε ήταν να μου σώσει την ζωή».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 el.gr

Σχόλια

  1. ΕΕΕΛΑ ΤΩΡΑ ΑΣΕ! ΟΤΑΝ ΚΛΕΊΝΕΙ ΡΑΝΤΕΒΟΎ ΜΕ ΓΙΑΤΡΌ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΔΟΥΝ ΣΥΣΤΉΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ
    ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΜΆΝΤΗΣ.ΑΠΛΑ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΆ ΤΗΣ ΠΑΡΌΤΡΥΝΕ ΤΟΝ ΧΡΌΝΟ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΦΈΡΕΙ Κ ΤΟΣΟ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΤΟΥ ΚΑΘΉΚΟΝΤΟΣ.
    ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΥΝΗΓΗΤΌ ΙΣΩΣ ΒΡΕΙΣ.
    ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ Κ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΣ ΓΙΑΤΡΕΥΤΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΓΙΑΤΡΟ ΕΝΑΣ ΕΊΝΑΙ Ιc.Xρ


    Ι'Μ ΠΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις