Μπρός γκρεμός και πίσω ΤΑΦΟΣ...!!!

 Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Μια γυναίκα ακόμη που βλέπει τα ΟΦΕΛΗ των σκευασμάτων των παρενεργειών και του Θανάτου..Βρισκει τη δύναμη να γράφει πως ζει μετα τον εμβολιασμό της..Ζει και γνωρίζει οτι οι Γενοκτόνοι της Χώρας της διέλυσαν τη Ζωη…Διαβάστε πως περιγράφει τη ζωή που τις κατέστρεψαν…
 
Χρυσηίδα Δημουλίδου: Αυτά είναι τα χέρια μου και τα πόδια μου. Οι μελανιές, πληγές και δερματική αλλοίωση παρουσιάστηκαν αμέσως μετά τον 2ο φολιασμό μου με με την Fi@@#zer. Χώρια τα άλλα παρατράγουδα.
 
Αν ο Λύκος, η πάθηση που μου δημιούργησαν τα Μπόλια, επιτεθεί και σε εσωτερικά όργανα, σημαίνει ότι οι μέρες μου θα είναι μετρημένες. Από εδώ και πέρα θα μάθω να ζω και με αυτό το ενδεχόμενο…Θα πολεμάω για την Αλήθεια, μέχρι τελικής πτώσεως.
 
Τα φάρμακα τα σταμάτησα μετά απο 6 μηνες γιατί μου διέλυσαν το στομάχι και έντερο…Μπρός γκρεμνός και πίσω Τάφος…
 
Κι ας τολμήσει κάποιος να αμφισβητήσει ότι δεν είμαι εγω…
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις