ΠΩΣ ΑΝΑΖΗΤΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΥΧΗ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΚΙ ΕΣΥ ΚΟΙΤΑΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ...!!!

ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ | Apodytiriakias.gr 

 Λυπαμαι που θα

γινω πιθανον δυσαρεστος....

Αλλα δεν με πειραζει  καθολου να ειμαι απεναντι απο τη γνωμη των πολλων...

Ελαβα αρκετα μηνυματα που μου μιλουσαν για επανασταση και μου ηρθε να βαλω τα γελια...

Ποιοι ακριβως επαναστατησαν και απεναντι σε ποιους....?

Ποιοι ηταν οι λογοι της επαναστασης και ποιο το αποτελεσμα της...?

Επιτρεψτε μου να σας δωσω εγω τη δικη μου αποψη που φυσικα δεν σημαινει οτι πρεπει να την αποδεχθειτε...

Ανεκαθεν θεωρουσα οτι οποιαδηποτε πορεια διαμαρτυριας που γινεται απο πολιτες που δεν εχουν αλλαξει τροπο σκεψης και γινεται για ταπεινα αιτια ειναι μια πολυ ωραια αποσυμπιεση της βαλβιδας του θυμου.

Το παρακρατος ξερει πολυ καλα οτι με μια πορεια δεν προκειται να κινδυνευσει αλλα ανττιθετως αν την ενισχυσει θ αποσυμφορησει την βαλβιδα αγανακτησης του ποπολου.

Θυμαστε εκεινη την μεγαλειωδη συγκεντρωση 1 εκατομμυριου κοσμου  εξω απο η βουλη στην αρχη των μνημονιων ...?

Θυμαστε ποιος φυλαξε τη βουλη και δεν μπηκε ο κοσμος μεσα?

Να σας το θυμησω εγω...οι επαναστατες της αριστερας....!!!

Δεν ειναι τραγελαφικο αυτοι που δεν πιστευουν στη δημοκρατια να προστατευουν τον ναο της δημοκρατιας?

Οχι φιλοι μου....τα συμφεροντα τους προστατευαν γιατι πως θα 

υπαρχει παρακρατος αν δεν υπαρχει κρατος...?

Ειδατε να πεφτει καμια κυβερνηση....?

Δεν επεσε γιατι βολευε να μην πεσει....Αν βολευε να πεσει τοτε θα επεφτε...

Νομιζετε οτι νοιαζει την  "σκιωδη κυβερνηση " που ουσιαστικα κυβερνα πισω απο την οποιαδηποτε "εκλεγμενη" κυβερνηση αν θα υπαρχει αιμα και θανατος...?....Ισα-ισα τις περισσοτερες φορες βολευει κιολας...

Ειτε ειναι αστυνομικος ειτε λεγεται Γρηγοροπουλος το ιδιο ειναι γι αυτους ....

Οποτε το παρακρατος νιωσει οι κινδυνευει θα προκαλεσει ενα προσωρινο χαος...οσο χρειαζεται για ν αποσυμπιστει η βαλβιδα...κι αν υπαρχουν και "παραπλευτες απωλειες" ....συμβαινουν αυτα...

Αλλαξε τροπο σκεψης για να μπορεσεις  να δεις οτι ο εχθρος δεν ειναι ουτε απο εδω ουτε απο εκει...

Ο εχθρος ειναι αυτος που κινει τα νηματα του κουκλοθεατρου και δε θα τον δεις ποτε...!!!






SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις