“Για τη μνήμη της μητέρας μου”…

 

ΣΑΣ ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ !! ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ !! 

ΕΧΕΙ ΣΗΚΩΘΕΙ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΜΑΡΤΥΡΙΩΝ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ !! 

ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΕΙΓΜΑ !!

Και είναι απλά μία μαρτυρία…

Μία απλή σταγόνα από το τσουνάμι…

Από το τσουνάμι που θα τους συντρίψει…

Θα βγάζω μία κάθε μέρα.

Έτσι.

Για να ζουν με τον τρόμο.

Για αυτό που τους περιμένει στο Εφετείο…

*Το δημοσιεύω χωρίς τα στοιχεία της κόρης.

Προς το παρόν…

Καλησπέρα σας, θα ήθελα κι εγώ να βοηθήσω στην απίστευτη αυτή προσπάθεια που κάνετε για την αποκάλυψη της αλήθειας, να προσθέσω κι εγώ ένα μικρό λιθαράκι, που όμως πολλά μικρά λιθαράκια χτίζουν ενα μεγάλο τείχος!

Λέγομαι ***. Το 2021 έχασα την μητέρα μου 74 ετών, η οποία υπέστη βαρύτατο εγκεφαλικό επεισόδιο και μετά από ένα μήνα κατέληξε.

Η μητέρα μου, ένας άνθρωπος δραστήριος που φρόντιζε για όλους μας, μετά την 1η δόση της Pfizer άρχισε να εμφανίζει σημάδια κόπωσης.

Μετά την 2η δόση αυτά επιδεινώθηκαν και άρχισαν και οι ζαλάδες. Την 12η μέρα είχε έντονες ζαλάδες και ναυτία και το βράδυ παραπονέθηκε για πόνο στο δεξί της χέρι. Τα ξημερώματα έπαθε το εγκεφαλικό. Μεταφέρθηκε στο Αττικόν όπου ενημερώσαμε κατά την εισαγωγή, πέρα από τα φάρμακα που λάμβανε,  και για το  διπλό εμβολιασμό. Τα ξαναείπαμε και στον γιατρό που την ανέλαβε εκφράζοντας τους φόβους μας ότι το εμβόλιο ευθύνεται για την κατάστασή της.

Η απάντηση κατηγορηματική ΟΧΙ!

Όταν πλέον όλα τελείωσαν, με αίτηση πήρα το ιστορικό της. Πουθενά δεν αναγραφόταν οτι ήταν εμβολιασμένη και εννοείται ότι δεν την κατέγραψαν στην κίτρινη κάρτα.

Αν αυτά τα στοιχεία σας βοηθάνε ως μια ακόμα περίπτωση μη καταγραφής, μπορώ να σας τα στείλω με email.

Σας συγχαίρω και θα χαρώ πολύ να βοηθήσω σε κάτι.

Για την μνήμη της μητέρας μου…”

 

Θέλει ερώτημα;

Τι απάντησα;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις