Xρυσniδα Δnμουλiδoυ: Eκαvα τo εμβoλιo και δεiτε τi έπαθα....

 

Πριν το εμβόλιο, τον Απρίλιο 2021, είχα

κάνει τις ετήσιες γενικές εξετάσεις μου και όλα, όπως κάθε χρόνο, ήταν όλα καλά. 

Μετά το εμβόλιο, τον Ιούνιο 2021, έκανα γενικές εξετάσεις πάλι, τον Οκτώβριο 2021. Όταν είδα τα αποτελέσματα , είπα στη γραμματεία ότι μου έδωσαν εξετάσεις άλλου. 

Καμία σχέση με τις προηγούμενες όλα πεσμένα ή ανεβασμένα. 

Ήταν όμως οι δικές μου κι από εκεί, κατάλαβα ότι έχω σοβαρό θέμα. 

Μέχρι τον Ιανουάριο 2022 που διαγνώστηκα επίσημα με λύκο, είδα 10 γιατρούς όλων των ειδικοτήτων και ρευματολόγους φυσικά. 

Οι εξετάσεις αυτές και μόνο είπαν πως τα μπόλια είχαν κάνει μεγάλη ζημιά.. 

Η pfizer που έστειλα εξώδικο, δεν αναγνωρίζει τίποτε, για όλα φταίω εγω....ο κρατικός φορέας μου γύρισε την πλάτη και τα τρόλια του, με παρουσίασαν ως γραφική ψεκασμένη. 

Αυτή είναι η Ν.Δ. που ψήφιζα και υποστήριζα όλα τα χρόνια που ζώ...φυσικά διαγράφτηκα απο μέλος του κόμματος, γενικά σιχάθηκα όλους τους κυβερνώντες αυτού του κόμματος.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

 

 

 

 

Σχόλια

  1. ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΣΕ ΠΙΑΣΑΝ ΚΩΤΣΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΒΙΑΣΤΗΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΟΛΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΨΕΥΤΙΚΑ ΜΠΟΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις