ΑΣ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ...

Ίσως να υπήρχαμε ξανά σε μια άλλη ζωή - Pillowfights.gr 

 Θα επαναλαβω ακομα μια φορα

οτι ολα τ αρθρα που ανεβαινουν εδω δεν σημαινει οτι ειναι η αποψη μου η οτι συμφωνω με ολα...

Ειναι η αποψη αυτων που τα γραφουν,τα υπογραφουν κι ανεβαινουν γιατι πρεπει να υπαρχει σφαιρικη πληροφορηση κι ο καθενας να κραταει οτι του αρεσει.

H δικη μου αποψη εχει την υπογραφη μου απο κατω...

Το ιδιο συμβαινει και με τα σχολια....ουτε με αυτα συμφωνω σε ολα αλλα εφοσον ειναι κοσμια ...ειναι μια αποψη και πρεπει να ειπωθει.

Τ οτι συμφωνω εγω η διαφωνω ουτε αυτο εχει πολυ μεγαλη σημασια μιας και το αλαθητο δεν το εχει κανεις

Το να εχει η αποψη μου ενα κλικ πανω απο το μεσο ορο μιας κι ασχολουμαι χρονια με την εναλλακτικη πληροφορηση....οκ....αλλα μεχρι εκει....

Μου γραφετε καποιοι γιατι δεν βαζω τσ μειλς που μου στελνετε....

Την Κυριακη το βραδυ που επεστρεψα απο 5ημερες διακοπες βρηκα γυρω στα 350 μειλς.Τα 250 περιπου ηταν παραπομπες σε αγγλοφωνα σαιτς.

Δηλαδη πιστευετε οι υπηρχε περιπτωση να κατσω να μεταφρασω 250 αρθρα....να κρινω αν μου φαινονται ενδιαφεροντα,να τα συνταξω και να τα δημοσιευσω...?

Δεν υπαρχει καμια τετοια περιπτωση ουτε τωρα ουτε στο μελλον....

Εχω ξαναπει...αν βρειτε κατι που σας φαινεται ενδιαφερον και θελετε να μαθευτει....χαραμιστε μιση ωρα...μεταφραστε το....συνταξτε ενα μικρο αρθρακι κι ευχαριστως να το δημοσιευσω ανωνυμα...

Τοσο απλα...

Κλεινοντας θελω να πω ....καλη υπομονη σε οσους γυρισαν απο διακοπες και καλα μπανια σε οσους θα φυγουν τωρα....

 

 

 

 

SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr 






Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις