Καταγγελία Ειδικής Παθολόγου στο νοσοκομείο Πύργου: «Πέθανε ξαφνικά 37χρονη από εγκεφαλική αιμορραγία και η διευθύντρια μου είπε να μην αναφέρω τη λέξη εμβόλιο»

 

Συγκλονιστική καταγγελία


Ειδικής Παθολόγου
Για θάνατο νέας γυναίκας μετά τον εμβολιασμό
Από εγκεφαλική αιμορραγία
Στο Νοσοκομείο Πύργου

«Θυμάμαι κοπέλα 37 ετών με εγκεφαλική αιμορραγία ,η οποία διασωληνωθηκε στο ΤΕΠ περίπου τον Νοέμβριο (2020), μια εβδομάδα μετά το εμβόλιο και δεν τα κατάφερε.

Όταν ανήγγειλαν στην διευθύντρια Ιατρικής Υπηρεσίας Ειδικευμένη Πνευμονολογίας κυρία Βασιλείου ότι μια εβδομάδα πριν είχε κάνει το εμβόλιο, μου είπε να μιλάω πιο χαμηλόφωνα για μην ακουστεί αυτό σε αυτούς που περίμεναν έξω από την αίθουσα αναζωογόνησης.


Αλλά δεν ήταν το πρώτο περιστατικό!


Αυτό που μου έκανε εντύπωση διότι οι γονείς επεμεναν ότι ήταν απολύτως καλά πριν έρθει στο νοσοκομείο.


Το θυμάμαι πολύ καλά διότι έρχονταν Χριστούγεννα και έως τον Νοέμβριο του 22 ,ήμουν αποκλειστική στο νοσοκομείο του Πύργου για 10 ημέρες κάθε μήνα.


Κάθε Σαββατοκύριακο στο ΤΕΠ κλινική και μονάδα covid»


(Έχω στη διάθεσή μου τον διάλογο με την γιατρο αν την χρειαστείτε)

Ευχαριστώ για την φιλοξενία στο μαχητικό site σας

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις