ΟΤΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΤAΝ ΣΤΗΝ EUROVISION


 Το 1976 η Ελλάδα εστειλε στην Eurovision το τραγούδι "Παναγιά Μου, Παναγιά Μου" σε στίχους Μιχάλη Φωτιάδη, μουσική Μαριζας Κωχ, ερμηνευμένο από τη Μαρίζα Κωχ. 

Το τραγούδι ήταν κατακραυγή για την εισβολή των Τούρκων στην Κύπρο. 

Ο Μιχάλης Ροζάκης διηύθυνε την ορχήστρα. 

Η Ελλάδα δεν συμμετείχε το 1975 ως ένδειξη διαμαρτυρίας στο ντεμπούτο της Τουρκίας στον Διαγωνισμό το ίδιο έτος λόγω της εισβολής της στην Κύπρο τον Ιούλιο του 1974. 

Οι περισσότεροι Ευρωπαίοι δημοσιογράφοι δεν αναφέρθηκαν στους στίχους του. Η τουρκική τηλεόραση εξέπεμψε τον τελικό, αλλά όχι την ελληνική συμμετοχή, βάζοντας στη θέση της ελληνικής συμμετοχής ένα εθνικιστικό τραγούδι. 

Η Κωχ φόρεσε μαύρο φόρεμα ως ένδειξη πένθους για την εισβολή μετά από προτροπή του Μάνου Χατζηδακι Οι υπεύθυνοι του διαγωνισμού τη συμβουλεύσαν να αποσύρει τη συμμετοχή της διότι υπήρξαν απειλές κατά της ζωής της από τους Τούρκους και εμφανίστηκε στη σκηνή φορώντας αλεξίσφαιρο γιλέκο κάτω από το φόρεμα της 

 Κάμποσ γεμάτοσ πορτοκάλια όι όι μάνα μου 

Που πέρα ωσ πέρα απλώνετ' η ελιά Γύρω χρυσίζουν τ' ακρογιάλια όι όι μάνα μου 

Και σε θαμπώνει θαμπώνει η αντηλιά

 Στον τόπο αυτό όταν θα πάτε όι όι μάνα μου 

Σκηνέσ αν δείτε αν δείτε στη σειρά 

Δε θα 'ναι κάμπινγκ για τουρίστεσ όι όι μάνα μου 

Θα 'ναι μονάχα μονάχα προσφυγιά 

Παναγιά μου παναγιά μου παρηγόρα την καρδιά μου 

Παναγιά μου παναγιά μου παρηγόρα την καρδιά μου 

Κι αν δείτε ερείπια γκρεμισμένα όι όι μάνα μου 

Δε θα 'ναι απ' άλλεσ απ' άλλεσ εποχέσ 

Από ναπάλμ θα 'ναι καμένα όι όι μάνα μου 

Θα 'ναι τα μύρια χαλάσματα του χτεσ

 Κι αν δείτε γη φρεσκοσκαμμένη όι όι μάνα μου

 Δε θα 'ναι κάμποσ 'ναι κάμποσ καρπερόσ

 Σταυροί θα είναι φυτεμένοι όι όι μάνα μου

 Που τουσ σαπίζει σαπίζει ο καιρόσ 

Παναγιά μου παναγιά μου παρηγόρα την καρδιά μου

 Παναγιά μου παναγιά μου παρηγόρα την καρδιά μου

 Η Κύπρος είναι Γη Ελλήνων  

 Να σημειώσουμε πως ο μεγάλος Μανος Χατζιδάκις ήταν αυτός που ζήτησε να πάμε με τραγούδι διαμαρτυρία για την Τουρκική εισβολή στην Κύπρο.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. ο πανεπόπτης οφθαλμός από πίσω ,
    λίγο κρυμένος από το φουτουριστικό σχέδιο.
    από τότε και από παλαιότερα σίγουρα, στον προγραμματισμό του Νού και του υποσυνείδητου.

    kyrios

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως θα έλεγε και ο συγχωρεμενος ο μπάρμπας μου " οι μισοί ρουφιάνοι και οι μισοί ζητιάνοι " είναι εκεί πέρα..
    sta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΊΑ ΤΟΥ ΑΗ ΓΙΆΝΝΗ ΤΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ,ΠΟΥ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΡΩΣΣΟΙ ΤΙΜΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΩΣ ΤΟΥ ΠΡΈΠΕΙ, ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΕΒΡΑΊΟΙ ΧΑΖΑΡΟΙ ΚΑΙ ΣΕΦΑΡΔΙΤΕΣ ΔΥΣΤΥΧΏΣ.

    ΤΡΕΙΣ ΛΑΟΊ ΤΡΕΙΣ ΠΑΝΑΓΙΈΣ ΝΑ ΠΑΡΗΓΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΗΜΈΝΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΊΕΣ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗΣΑΝ.
    ΤΑ ΤΡΙΑ ΟΜΟΔΟΞΑ ΑΔΈΡΦΙΑ ΣΕ ΜΑΤΩΜΈΝΑ ΧΩΜΑΤΑ ΘΑΜΜΕΝΑ.ΕΛΛΑΔΑ
    ΡΩΣΣΙΑ,ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΊΑ, ΜΕ ΚΥΠΡΟΝ,ΝΤΟΝΜΠΑΣ,ΝΤΟΝΕΤΣΚ,ΚΑΙ ΣΦΑΓΗ ΣΕΡΒΩΝ ΑΠΟ ΣΑΤΑΝ-ΝΑΤΟ ΑΣ ΓΊΝΕΙ Η ΚΡΑΥΓΗ ΤΩΝ ΑΕΤΏΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΏΣΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΎ ΕΧΘΡΟΥ.....

    Η ΜΑΡΙΖΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΏΠΗΣΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΏΣ, Η ΣΟΥΔΑΝΗ ΠΡΟΣΤΥΧΟΦΑΤΣΑ ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΙΚΑ ΜΕ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥΡΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΎΡΚΟΥΣ ΧΟΡΕΥΤΈΣ ΣΤΟ ΕΒΡΑΙΟΒΙΖΙΟΝ. ΒΓΗΚΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΡΚΑΛΑΔΕΣ ΓΚΑΙΥ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΆΝΙΚΗ TV,ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΘΡΆΚΗ, ΚΑΙ ΧΑΣΚΟΓΕΛΑΓΑΝ ΜΙΛΏΝΤΑΣ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΟΝ AIR.

    ΑΥΤΗ Η ΝΤΟΡΑ ΔΕΝ ΠΑΊΖΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΣΤΉΝΕΙ ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΦΕΝΤΗ ΤΗΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΝΕΙ.
    ΈΦΕΡΕ ΜΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ ΤΟΝ ΑΛΒΑΝΌ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΆ ΟΥΤΣΕΚΑ ΆΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΊ ΕΝΤΈΧΝΩΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΛΕΕΙ ΩΣ...ΑΛΒΑΝΊΑ!
    Η ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΓΡΙΑ ΛΕΕΙ ΝΟ NORTH MAKEDONSKI MOTHER FUCKERS,BUT MAKEDONSKI SKETO YOU FILTHY GREEKS,ΠΑΛΙ ΜΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΕΊΑΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΉΣΕΙ ΤΟ ΚΌΣΣΟΒΟ ΛΟΓΩ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΒΑΣΗΣ BONDSTEEL,ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΠΑΙΔΙΑ,ΧΡΥΣΌ,ΟΠΛΑ,ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ,ΚΙ Ο ΣΟΛΤΑΝ ΤΣΟΓΛΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ...ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΤΕΜΕΝΟΣ....ΚΑΤΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΚΟΥΛΗ ΤΟΥΡΚΟΧΑΣΙΚΛΙΔΙΚΟ ΤΖΑΜΊ ΚΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΓΗ ΤΩΝ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΩΝ.

    ΑΝ....
    ΑΝ ΔΙΑΒΆΣΑΤΕ ΤΟΝ ΧΑΡΑΛΝΤ ΘΑ ΕΊΔΑΤΕ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΌΤΕΡΟ ΚΟΜΜΆΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΣΟΦΟ:ΤΟ ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΟΎΝ ΕΙΝΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΚΟ.
    ΔΕΝ ΒΟΗΘΆ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑΤΊ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ.ΤΑ ΠΡΌΣΩΠΆ ΜΟΝΟΝ,Η ΑΤΖΕΝΤΑ ΚΟΙΝΉ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΙΟΝΈΤΕΣ. ΑΛΛΆΖΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ,ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΠΙΑ ΚΑ ΝΕ ΝΑΝ.ΔΕΝ ΔΈΧΕΣΑΙ "ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ" ΑΠΛΑ ΕΝΗΛΙΚΙΩΝΕΣΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΆΝΕΙΣ ΤΗΝ ΤΎΧΗ ΚΑΙ ΖΩΗ ΣΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ.ΓΙΝΕΣΑΙ ΕΣΥ ΑΡΧΗΓΟΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΕΣΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΑΥΤΑ,ΠΟΥ Η TV ΣΕ ΔΟΥΛΕΎΕΙ ΣΠΡΏΧΝΟΝΤΑΣ ΚΑΤΙ LATINOS ΕΒΡΑΙΕΣ ΣΟΥΡΛΟΥΛΟΥΔΕΣ ΕΚ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ ΝΑ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ Η ΚΑΤΙ ΠΡΑΚΤΟΡΙΑ ΤΗΣ CIA(KI ΑΥΤΗ CIA ASSET EINAI H ΜΠΟΥΜΠΟΎ) ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΆ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ ΦΥΛΕΣ ΕΛΛΗΝΑ.

    LATINOS ΛΕΓΟΝΤΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΊΟΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ/ΠΟΡΤΟΓΑΛΊΑΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗ ΕΠΙ ΣΟΥΛΤΑΝ ΣΟΥΛΕΪΜΆΝ ΤΣΟΥΤΣΟΥΝΟΠΡΕΠΗ,ΚΑΙ ΠΩΣ ΛΕΓΑΝΕ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΓΑΝΕ ΓΙΑ ΨΑΞΤΕ ΤΟ,ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ -ΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟΝ ΠΟΥ ΜΟΣΤΡΑΡΕΙ Η ΕΚΆΣΤΟΤΕ ΤΖΙΟΥ ΜΑΡΙΟΝΈΤΑ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑΤΕ.

    "ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΉΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ,ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ,ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΟΝΑΕΙ,ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Η ΤΕΧΝΗΤΉ ΝΟΗΜΟΣΎΝΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝ.ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΛΥΠΗ ΓΙ'ΑΥΤΉ ΟΥΤΕ ΣΕΒΑΣΜΟΣ,ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΖΩΝΤΑΝΌ ΟΝ.ΘΑ ΤΗΝ ΣΒΗΣΩ,ΘΑ ΚΟΙΤΆΞΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΆ ΜΟΥ,,ΘΑ ΤΗΝ ΑΓΝΟΗΣΩ,ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΈΛΟΣ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΊ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΠΟΛΕΜΉΣΟΥΜΕ ΚΑΝΈΝΑΝ ΑΠΛΑ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΎΜΕ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ".

    ΤΑΔΕ ΕΦΗ Ο ΑΣΤΡΟΣΠΟΡΟΣ ΤΩΝ ΠΛΕΙΑΔΩΝ ΧΑΡΑΛΝΤ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΜΠΌΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ/ΠΡΟΤΡΟΠΈΣ ΤΩΝ ΕΠΟΥΡΑΝΙΩΝ ΠΡΟΣ ΗΜΑΣ.
    ΤΟ ΕΧΩ ΓΡΆΨΕΙ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΈΝΑ ΟΤΑΝ ΔΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΨΉΦΟ ΣΟΥ ΤΗΝ ΔΎΝΑΜΗ ΣΟΥ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΊΔΙΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΣΕ ΠΑΤΆΝΕ ΜΕ ΜΊΣΟΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΆ ΩΣ ΑΛΛΟΓΕΝΕΊΣ, ΕΣΥ ΘΑ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΝΕΣΑΙ,ΚΙ ΑΥΤΑ ΣΑΝ ΤΟ ALIEN ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΣΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΚΟΡΜΙ ΣΟΥ,ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ,ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ.

    ΟΧΙ REBOOT ΑΛΛΑ TOTAL EXTRERMINATION TOY MATRIX ΘΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ.
    ΕΧΕΙ ΚΩΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΣΠΆΝΕ ΑΝ ΕΣΥ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΊΣΕΙΣ.
    ΛΟΙΠΟΝ;ΕΣΥ ΤΙ ΘΑ ΠΡΆΞΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ/ΕΛΛΗΝΙΔΑ;

    ΡΙΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις