ΜΑ ΚΟΙΤΑ ΠΟΣΟΙ Μ@ΛΑΚΕΣ ΠΑΝΕ ΑΝΑΠΟΔΑ....!!!

 


Οταν σχεδον ολοι "λαδωνουν" για να παρουν το διπλωμα οδηγησης

θεωρω οτι ολα αυτα τ ατυχημτα που συμβαινουν καθημερινα

ειναι ελαχιστα μπροστα στην ασχετοσυνη καποιων...

Η γνωμη μου ειναι πως αυτοι που "λαδωνονται"

για να σου δωσουν διπλωμα οδηγησης

θ επρεπε να ειναι ιδιωνυμο αδικημα κακουργηματικου χαρακτηρα 

μιας και νομιμοποιουν "εν δυναμει δολοφονους"

Το ιδιο θα πρεπει να συμβαινει και σε αυτους που τα δινουν τα χρηματα...

Εχω πει αμετρητες φορες πως η ατιμωρησια η οι ποινες "χαδι"

ειναι αυτο που επικροτει την νοοτροπια αυτη....

Θα πως κι ας μην αρεσει η γνωμη μου σε μερικους

πως οι σημερινοι Ελληνες μονο με βουρδουλα 

οποιασδηποτε μορφης παιρνουν χαμπαρι...

Δειτε εδω και μετρηστε ποσα σπιτια μπορουν να κλεσουν

οταν δεν εχεις καταλαβει οτι μπηκες αναποδα 

η το εχεις καταλαβει και δεν σε νοιαζει

στην Αττικη οδο στον κομβο Αθηνων -- Λαμιας.....

 


 

 

 

 

 SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr 

 

 

 

 

 



Σχόλια

  1. Αδιανόητο και ακρως επικίνδυνο να λαδωνονται για να δινουν διπλωματα οδήγησης.Συνεβαινε ανέκαθεν και προφανώς αφού δεν τους σταματάει κανεις, συνεχίζεται η "δουλειά". Το αρθρακι μου θύμισε την μαμά μου που κάθε φορά που με ξεπροβοδουσε έλεγε και μ'αφηνε αφωνη, "στο καλό και πρόσεξε μην σου'ρθει κανείς από το αντίθετο ρεύμα!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις