Ολα τα ανηλικα τεκνα πανω απο 12 ετων πηραν ΑΦΜ ..

 

Μολις παρελαβα

στο εμαιλ μου μηνυμα απο την ααδε..

που μου ανακοινωσε το αφμ του μεγαλυτερου τεκνου μου ! 

Με καθυσηχαζουν οτι δεν χρειαζεται να κανει ακομα δηλωσεις …

και οτι σκοπευουν συντομα να δωσουν αφμ σε ολα τα τεκνα της Ελλαδας απο ενος ετων …..

γιατι αυτο λενε εξυπηρετει και τους γονεις σε πολλα θεματα ..πχ επιδοματα και αλλα !

Εσεις δεχθηκατε το ιδιο μηνυμα; 

Εσας το τεκνο σας εχει πλεον αφμ; 

Εγινε ενας αριθμος για το συστημα ;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. Καλησπέρα.Και σε μένα τα ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και σε μένα ήρθε προ ολίγου το εν λόγω ηλεκτρονικό μήνυμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ίδιο συνέβη και στο γιο μου του κότσαραν αφμ χωρίς να το γνωρίζουμε, μόνο που στην περίπτωσή μου δεν το έμαθα από την ααδε αλλά από την τράπεζα, ο λογιστής μου δεν το πίστευε μετά που το έψαξε μου είπε πως η διαδικασία αυτή έγινε αυτόματα πριν μία εβδομάδα (2 εβδομάδες από σήμερα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις