ΕΡΧΕΤΑΙ CAPITAL CONTROL ΣTIΣ ΗΠΑ.....?


 Πληροφοριες

απο το Bloomberg μιλανε γι αυτο που λεω εγω εδω και ποσο καιρο...

Βεβαια αν το λεω εγω ειμαι μυθομανης....

Αν το λεει το Bloomberg τοτε ειναι εγκυρη ειδηση...

Λενε λοιπον πως οι ΗΠΑ ειναι πολυ πιθανο να πανε σε capital control

με τη δικαιολογια να μην φυγουν κεφαλαια απο τη χωρα...

Η πληροφορια που ειχα εγω εδω κι ενα μηνα ηταν η εξης...

Αδερφικος μου φιλος που εχει την αντιπροσωπεια στην Ελλαδα 

ενος Αμερικανικου προιοντος που πουλιεται σ ολο τον πλανητη

δεχθηκε ενα τηλεφωνο απο τον εκπροσωπο της εταιριας που τον προμηθευει 

Του ζητησε συγνωμη και του ειπε να εξοφλησει το χρεος που εχει

τ οποιο ειναι περιπου 10 χιλιαδες και παντα υπαρχει ενα υπολλοιπο

οταν γινονται προμηθειες αξιας χιλαδων ευρω.

Ο φιλος μου λοιπον δεν ειχε καποιο προβλημα να εξοφλησει

αλλα του ειπε αστειευομενος...

"Εσεις,μια τετοια εταιρια, με δισεκατομμυρια εσοδα

που προμηθευετε ολες τις χωρες του κοσμου εχετε αναγκη τα 10 χιλιαρικα τα δικα μου.....?

Του εκμυστηρευτηκε λοιπον πως αυτη ειναι η εντολη απο το διοικητικο συμβουλιο

γιατι εχουν την πληροφορια πως το αργοτερο μεχρι τελος του χρονου

οι ΗΠΑ θα χρεοκοπησουν και προσπαθουν σαν εταιρια να μαζεψουν οτι μπορουν .

Τωρα αν θα συμβει κατι τετοιο και ποτε θα συμβει εγω δεν μπορω να το ξερω...

Αυτο που ξερω ειναι πως η αξιοπιστια του φιλου δεν αμφισβητειται...


 

 

 

 

 

 

 

 

SINOMOSIOLOGOS 

sinomosiologos.blogspot.gr 

Σχόλια

  1. ΕΛΑ ΒΡΕ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΕ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΟΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΤΩΝ ΜΩΙΚΑΝΩΝ ΚΑΠΟΙ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΓΥΡΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΓΛΑΝΙΚΗΣ11 Μαΐου, 2023 19:24

    Πάντως από αυτά που λένε κάποιοι διορατικοί, για την Ελλάδα αναμένουμε η χρεωκοπία και το κλείσιμο εν μια νυκτί των τραπεζών και η κατάσχεση των καταθέσεων να γίνει τον Ιούλιο. Μετά θα έχουμε 40 ημέρες "άγρια νηστεία" καθώς μαζί με τις τράπεζες θα είναι κλειστά και όλα τα καταστήματα. Μετά οι τράπεζες θα ανοίξουν , και θα μας δώσουν ψηφιακό νόμισμα, το οποίο όμως θα αποτύχει και θα έχει ελάχιστη αγοραστική δύναμη. Έτσι θα περάσουμε άλλους 6 μήνες πιο ήπιας πείνας (σύνολο δηλαδή 7-8 μήνες. Μετά η Ελλάδα θα αρχίσει να ανεβαίνει και θα γίνει μια από τις πιο πλούσιες χώρες του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις