Συγκλονιστική μαρτυρία γιατρού: Αναγκάστηκα να εμβολιαστώ για να επιστρέψω στην εργασία μου, κατέστρεψα τη ζωή μου με τα σκευάσματα

 

Σε μία ανατριχιαστική μαρτυρία

προχώρησε μία γιατρός του ΕΣΥ η οποία αναγκάστηκε να εμβολιαστεί για να επιστρέψει στην εργασία της.

Σε ανάρτηση που ανέβασε στο Facebook δείχνει τις παρενέργειες που της προκάλεσαν τα σκευάσματα που με εκβιαστικό τρόπο απαίτησε η κυβέρνηση Μητσοτάκη να βάλουν υγειονομικοί και απλοί πολίτες το σώμα τους.

Καλησπέρα!
Για όσους θυμούνται, αλλά και για όσους δεν γνωρίζουν, να πω ότι είμαι γιατρός του ΕΣΥ, βγήκα σε αναστολή 1/9/21 λόγω υποχρεωτικού εμβολιασμού, αλλά, επειδή το μόνο μου εισόδημα είναι ο μισθός μου, ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ να εμβολιαστώ και να επιστρέψω σε 10 μέρες στην θέση μου!
Εκτός από το ότι μου απαίτησαν να πληρώσω 746 ευρώ για την απουσία μου (που αυτοί μου επέβαλλαν), σας δείχνω εδώ ένα μέρος από τα ξαφνικά αιματώματα που εμφανίζονται στο σώμα μου, το τελευταίο διάστημα! Και αυτό που βλέπετε, είναι ένα μικρό μέρος!
Ποιός υπεύθυνος λοιπόν θα μου απαντήσει?















ΠΗΓΗ

 

Σχόλια

  1. ΘΕΡΙΖΕΙ ΤΟ ΘΑΝΑΤΙΚΟ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ .ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΘΕΡΙΖΕΙ ,ΘΕΡΙΖΕΙ .
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΑΓΚΆΣΤΗΚΕΣ ? να πυροβολήσεις το σωμα σου για να μείνεις στην δουλεια .... Ι5 το λέγαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις