BYE-BYE BIDEN

 

Το Σώμα των Γενικών Εισαγγελέων του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ

καταδίκασε τον Χάντερ Μπάιντεν σε θάνατο, αφού 6 γυναίκες εμφανίστηκαν μέσω του ZOOM για να καταθέσουν πώς ο Μπάιντεν και οι χειριστές του τις είχαν παρασύρει σε καταστάσεις χωρις διαφυγή, όπου ήταν ναρκωμένες, βιασμένες και απειλούμενες ότι θα σιωπήσουν. ή αλλιώς.........."

Η πρώτη, μια γυναίκα που χαρακτηρίστηκε μόνο ως «Ashley», εξιστόρησε μια τρομακτικη ιστορία για το πώς οι γονείς της την είχαν παρουσιάσει στον Χάντερ Μπάιντεν σε μια διπλωματική συναντηση του 2016 στην Ουάσινγκτον, DC, όταν ήταν 15 χρονών.

«Οι γονείς μου ήταν πολιτικοί δωρητές και έλαβαν προσκλήσεις σε εκδηλώσεις. Αυτός ο άνθρωπος… Ο Χάντερ Μπάιντεν ήταν σε έναν από αυτούς. Ημουν με τους γονείς μου και τους φίλους τους όταν ήρθε να πει ένα γεια. Μου έδωσε δειγμα για το "χόμπι" του αμέσως… Ημουν έτοιμη να δικαιολογηθώ για να πάρω μια σόδα όταν ο Χάντερ είπε ότι θα την έπαιρνε αυτος για μένα. Άρχισα να λέω «όχι ευχαριστώ», αλλά προχωρούσε ήδη προς το μπαρ… ή ό, τι κι αν ήταν αυτο. Καθώς μου έδωσε το ποτό, πέρασε ένα δάχτυλο πάνω από το δικό μου και ενιωσα ρίγη στη σπονδυλική στήλη. Δεν έπρεπε να έχω πιει το ποτό. Ένιωθα ζαλάδα και τα πόδια μου λυγισαν. Όλα έγιναν θολά. Και το επόμενο πράγμα που ξέρω είναι ότι με κρατάει από το χέρι, με οδηγεί σε μια σκάλα ».

Ο Αντιπλοίαρχος Crandall και η ομάδα των 3 αξιωματικών κάθονταν σιωπηλοι καθώς η Ashely ξαναζούσε το φρικτό γεγονός στο μυαλό της. Χειροπέδες και καθισμένος απέναντί ​​τους, ο Χάντερ Μπάιντεν έριξε μια ματιά μακριά από την οθόνη στην οποία η Άσλεϊ, με δάκρυα στα μάτια , συνέχισε την ιστορία της.

«Ηταν σαν οι γονείς μου να είχαν εξαφανιστεί. Το σώμα μου κυριολεκτικά μούδιασε και η ομιλία μου ήταν ασαφής. Στη συνέχεια είμαι σε ένα κρεβάτι, και αυτός με πλησιάζει γδύνοντας τον εαυτό του και μετά ... εμένα. Όλα ήταν ασαφή αλλά ήταν αυτός. Και έβαλε μια φωτογραφική μηχανή σε ένα τρίποδο και μπήκε στο κρεβάτι μαζί μου… και με βίασε, κολπικά και πρωκτικά ».

Ο αντιναύαρχος Crandall τη ρώτησε αν είδε τον κακό αυτο ανθρωπο στο δικαστήριο κι εκεινη εδειξε κατευθείαν τον Χάντερ Μπάιντεν και είπε: «Αυτός».

Στη συνέχεια έβαλε ένα φορητό υπολογιστή στο τραπέζι της δίωξης και είπε στους αξιωματικούς ότι θα ήταν μάρτυρες των εγκλημάτων του Χάντερ Μπάιντεν που εμφανίζονταν σε ένα γκροτέσκο βίντεο, αν και όλα εκτός από τα πρόσωπα του Χάντερ και της Άσελι είχαν θολώσει. Το βίντεο έδειχνε έναν γυμνό Χάντερ Μπάιντεν να πέφτει επανω στο σωμα ενός γυμνου νεαρού κοριτσιού του οποίου το πρόσωπο ήταν πανομοιότυπο με αυτό του Άσλει. Φαινόταν φοβισμενη και έκλαιγε λεγοντας«σταμάτα, σταμάτα, σταμάτα» καθώς ο Μπάιντεν τη βίαζε επανειλημμένα.

«Λάβαμε αυτό το βίντεο από μία από τις συσκευές του Μπάιντεν. Ashley, είσαι εσύ σε αυτό το βίντεο....?....Ξέρω ότι είναι δύσκολο να το δεις », είπε ο αντιναύαρχος Κράνταλ.

«Ναι», μουρμούρισε. 

Ο Χάντερ Μπάιντεν αντεδρασε: «Μπορώ να θέσω μια ερώτηση; Αναμένεται αυτό το δικαστήριο να πιστέψει ότι αποπλανησα αυτό το κορίτσι, το ναρκωσα και το βιασα- όταν συνοδευόταν από τους γονείς της; Αυτό το βίντεο είναι κατασκευασμένο, ψευδές ».

«Όταν συνειδητοποίησα τι είχε συμβεί και το είπα στους γονείς μου, με είπαν ψεύτρα», είπε η Ashley. «Μου είπαν ότι δεν συνέβη ποτέ. Ότι πρέπει να ήταν εφιάλτης. Δεν τους μιλάω πλέον ».

Πέντε ακόμη νεαρές γυναίκες εμφανίστηκαν στο Zoom για να πουν σχετικές ιστορίες και η ομάδα των 3 αξιωματικών έπρεπε να υποφέρει από βίντεο από την επίθεση του Χάντερ Μπάιντεν σε καθένα από αυτά. Ο Μπάιντεν έκανε μάταιες και αναποτελεσματικές προσπάθειες να αντικρούσει τη μαρτυρία τους και την αλήθεια των βίντεο, αλλά το δικαστήριο δεν έδωσε καμία αξιοπιστία στις διαψεύσεις του. Το τελευταίο κορίτσι που κατέθεσε ισχυρίστηκε ότι ο Χάντερ και ο πατέρας του τη βίασαν μαζί, αλλά το βίντεο έδειχνε μόνο τον Χάντερ, όχι τον Τζο.

Ανεξάρτητα από αυτό, το δικαστήριο έλαβε μια γρήγορη απόφαση, κρίνοντας τον Χάντερ Μπάιντεν ένοχο για όλες τις κατηγορίες και συνιστώντας τη θανατική ποινή για τα εγκλήματά του. Ο Αντιπλοίαρχος Crandall συμφώνησε και ορίστηκε "η θηλια" του Hunter για τις 15 Οκτωβρίου.



ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Θα δηλωσω ακομα μια φορα πως αρθρα τετοιου τυπου ειναι σατυρικου χαρακτηρα.Ελπιζω να σας διασκεδαζουν....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 






Σχόλια

  1. Ποιου σατυρικού χαρακτήρα ; Πού τη βλέπεις τη σάτυρα, Συνωμοσιολόγε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ ΑΛΛΑ ΕΝΟΙΩΣΑ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι, γελάω πολύ. Μακάρι να είναι αλήθεια, μακάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οντως μία σάτυρα είναι και μας διασκεδάζει.Άν και θα προτιμούσαμε όλα όσα και στο παρελθόν έχεις μεταφέρει απο το real raw news να ήταν αληθινά ψέματα.
    Από το σχόλιο σου φαίνεται πάντως πώς και σύ δέν πιστεύεις αυτά που γράφεις,η απορία μου είναι γιατί τα γράφεις γιά ποιόν τα γράφεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο το σχολιο σου φαινεσαι ευστροφος...Αφιερωσε λοιπον οσο χρονο ξοδεψες για να το γραψεις αυτο,για να σκεφτεις αυο που ρωτας και ειμαι σιγουρος οτι θα τη βρεις μονος σου την απαντηση

      Διαγραφή
    2. O.K. Καλώς πράττεις.Ούτως ή άλλως η εκτίμηση μου στην ιστοσελίδα σου αναβαθμίστηκε.Σε διαβάζω λίγο καιρό τώρα .ΣΥΝΈΧΙΣΕ το άριστο έργο που επιτελείς
      ΥΓ Ο ενικός προσδιορίζει την Ελληνικότητα
      Δικαιοκλής

      Διαγραφή
    3. https://realrawnews.com/2021/10/military-convicts-hunter-biden-death-penalty/

      https://www.youtube.com/results?search_query=real+american+patriots+24h

      Διαγραφή
  5. Και πολύ μάλιστα... Και κάποιους άλλους "δημοσιογράφους" σίγουρα θα τους διασκεδάζει!!! Από φόβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις