ΤΙ ΣΤΑΓΟΝΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΨΑΧΝΕΙ....?

 

Οπως θα δειτε στο παρακατω βιντεο η Μαντονα η μια

κακοφτιαγμενη εκδοση της αναζητα αγχωμενη και "χαρμανιασμενη" εστω μια σταγονα....

"Είμαι λίγο γκρινιάρα. Πονάω ελαφρώς.
Χρειάζομαι πραγματικά κάποια... α-σταγόνα από κάτι..., κάποιου είδους. Μπορείτε να μου φέρετε μια σταγόνα;"
 
Το τι ειδους σταγονα ψαχνει δε θα σας πω εγω...

Φανταστειτε το μονοι σας...

Δεν ειναι και τοσο δυσκολο αλλωστε...

Για να μπορεις να δεις....πρεπει να θελεις να δεις....









SINOMOSIOLOGOS






Σχόλια

  1. Ανδρενοχρωμα ψαχνει η σωσιας της Μαντονας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή είναι η Μαντόνα;;; Τότε κι εγώ είμαι ο Τζακ Σπαροου.
    Αριμνηστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ταινια βλεπεις Αννα !
    Σε λιγο θα ειναι σαν την ΛΑΨΗ του Φοσκωλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ14 Οκτωβρίου, 2021 23:30

    Η ΜΑΝΤΟΝΑ ;; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΤΙΝΑΥΑΡΧΟΣ ΚΑΝΝΙΚ ΕΠ"ΑΥΤΟΥ ;
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    ΔΩΣ ΤΗΣ ΛΙΓΟ ΣΚΟΡΔΟΣΤΟΥΜΠΙ !
    ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΠΟΥΚΟΒΟ .
    ΡΕ ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΕ ,ΣΕ ΠΟΙΑ ΣΕΙΡΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ;
    ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ,ΠΑΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΟ 145 ΠΟΥ ΗΤΑΜ Ο ΜΠΙ ΣΚΑΤΑΣ ΚΙΣ .
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις