ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΟΝ ΟΡΚΟ ΤΟΥΣ





Δημοσιεύουμε το κείμενο, που μας έστειλε ένας από τους αξιωματικούς, που είδε την πόρτα της εξόδου στις τελευταίες κρίσεις της ΕΛ.ΑΣ:

Καλησπέρα. Ως Αστυνομικός Διευθυντής υπηρετούσα σε υπηρεσία της Βορείου Ελλάδας και αποστρατεύτηκα πρόσφατα με τις κρίσεις στην Αστυνομία, υπηρέτησα τριάντα τέσσερα χρόνια στο σώμα σε διάφορες υπηρεσίες και κατά το
χρονικό διάστημα που ήμουν εν ενεργεία αξιωματικός η Ελληνική Αστυνομία με τίμησε με περισσότερες από ογδόντα ηθικές αμοιβές για εξιχνιάσεις ανθρωποκτονιών, για εξαρθρώσεις κυκλωμάτων διακίνησης ναρκωτικών ουσιών σύλληψης διακινητών και κατάσχεση μεγάλων ποσοτήτων ναρκωτικών ουσιών και εκτός της εδαφικής αρμοδιότητας της υπηρεσίας μου, σε διάφορους τόπους της επικράτειας αλλά και για άλλες σοβαρές υποθέσεις επειδή όπως αναφέρεται και στις ηθικέ ς αμοιβές, μου χορηγήθηκαν για επιβράβευση εξαίρετης υπηρεσιακής δραστηριότητας που υπερβαίνει σημαντικά το καλώς εννοούμενο υπηρεσιακό καθήκον αλλά και επειδή στις επιχειρήσεις συμμετείχα ο ίδιος ως επικεφαλής, χρησιμοποιούσαμε με τους συναδέρφους μου τα ιδιωτικά μας οχήματα ώστε να μην γινόμαστε αντιληπτοί επειδή δεν είχαμε επιχειρησιακό εξοπλισμό, δικά μας χρήματα σε υποθέσεις ναρκωτικών και δικά μας χρήματα για διαμονή σε ξενοδοχείο όταν η επιχείρηση γινότανε εκτός της εδαφικής αρμοδιότητας της υπηρεσίας μου και εργαζόμασταν υπερωριακά χωρίς μέχρι σήμερα να διεκδικήσω ούτε ένα ευρώ εκτός έδρας ή υπερωρίας.


Πολλοί ήταν οι προϊστάμενοι που χαμογελούσαν μπροστά στις κάμερες σε συνεντεύξεις για τις επιτυχίες αυτές προβάλλοντας το έργο της Αστυνομίας . Η Αμερικάνικη πρεσβεία μου χορήγησε τιμητικά δίπλωμα για την προσφορά μου κατά της εγκληματικότητας. Είμαι στη διάθεση σας για την απόδειξη των παραπάνω.

Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι σήμερα να βρίσκομαι εκτός υπηρεσίας όταν έχουν προαχθεί στο βαθμό του ταξιάρχου ή άσκησαν διοίκηση Αστυνομικής Διεύθυνσης αρκετοί αστυνομικοί που δεν έχουν να επιδείξουν έργο, παρά μόνο πειθαρχικές ποινές σε βάρος τους. Ερωτώ την πολιτική και φυσική ηγεσία αν σήμερα υπάρχει ίχνος ευαισθησίας και αξιοκρατίας και θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί μου ποιος ο λόγος της αποστρατείας μου καθώς και της αποστρατείας αξιόλογων αξιωματικών που έχουν να επιδείξουν σημαντικό έργο, εκτός αν ισχύει αυτό που έφθασε στ΄ αυτιά μου ότι είπαν κάποια """""""" πρόσωπα << δεν είναι του χεριού μας πρέπει να φύγει >> . Αναρωτιέμαι μέχρι πότε θα είναι αυτή η ανταμοιβή των Αστυνομικών που είναι πιστοί στον όρκο τους και προσφέρουν στην κοινωνία.

Τα στοιχεία μου διαθέσιμα στους αρμοδίους.





ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις