Eπεισόδιο αστυνομικών – καστανά : Η εμπειρία αστυνομικού

12342558_10205966304865725_3108591463407204897_n



Σας παραθέτουμε email που λάβαμε από αναγνώστη αστυνομικό για το γνωστό πλέον επεισόδιο στη Θεσσαλονίκη και το αφήνουμε στην κρίση σας. Προσωπικά κρατάω ένα πράγμα, τον υπερουφιάνο – σύστημα που λέει στο email…
———————————————————————————————————————-
Κατοχικά Νέα καλημέρα σας
Διάβασα τα δύο άρθρα που έχετε γράψει για το επεισόδιο με τον καστανά και θέλω να σας εκθέσω πως έζησα εγώ το περιστατικό.
Καταρχήν δεν ήμουν στην ομάδα των αστυνομικών που
έλαβαν πρώτοι το σήμα, αλλά στις ενισχυτικές που ζητήθηκαν και εστάλησαν λίγο αργότερα και αφού είχε δημιουργηθεί το πρόβλημα.
Το περιστατικό ξεκίνησε ως εξής. Με εντολή του Κέντρου της Άμεσης Δράσης, Ομάδα ΔΙΑΣ έλαβε σήμα για να ελέγξει τον γνωστό καστανά. Φυσικά το Κέντρο δεν δίνει σήμα αν δεν έχει προηγηθεί καταγγελία πολίτη. 
Η ομάδα που χρεώθηκε το σήμα όταν εξακρίβωσε την ταυτότητα του καστανά, αυτόματα από το νέο σύστημα – υπερουφιάνο, ενημερώθηκε ότι ο εν λόγω κύριο ήταν στη λίστα των μεγαλο-οφειλετών του δημοσίου με χρέη 70.000 στην εφορία και 70.000 στο ΤΕΒΕ – νύν ΟΑΕΕ. Επιπλέον μόνο στο τρέχον έτος έχει 5 αντίστοιχες παραβάσεις – δλδ εμπόριο χωρίς έκδοση αποδείξεων και χωρίς άδεια υπαίθριου εμπορίου – που αντιστοιχούν σε πρόστιμα 25.000 ευρώ.
Επαναλαμβάνω αυτά βγαίνουν αυτόματα με το που πληκτρολογούνται τα στοιχεία κάποιου στο νέο διασυνδεδεμένο σύστημα.
Κάπου εκεί οι συνάδελφοι μου του γνωστοποίησαν ότι θα προσαχθεί στο τοπικό αστυνομικό τμήμα.
Θα μου πείτε τώρα, προειδοποίηση δεν χωράει; Πάντα χωράει, αλλά σε αυτούς που είναι «καθαροί», όχι σε αυτούς που ο φάκελος θέλει καροτσάκι.
Τότε ο κύριος αυτός άρχισε να χτυπιέται και να κυλιέται στο δρόμο. Φυσικά ο κόσμος που όπως συχνά και σωστά λέτε στα άρθρα σας βρίσκεται στα κάγκελα, τα έβαλε με τους 3 αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ. Οι αστυνομικοί ζήτησαν ενισχύσεις. Βλέπετε δεν είναι λίγες οι φορές που αστυνομικοί έχουν ξηλοφορτωθεί από άσχετα περιστατικά και γι΄αυτό πλέον με το παραμικρό όλοι ζητούν ενισχύσεις.
Στην ερώτηση σας … καλά 3 αστυνομικοί για έναν καστανά… θα σας απαντήσω ότι οι Ομάδες ΔΙΑΣ είναι 3μελής ή 4μελής και ΔΕΝ διαχωρίζονται ΠΟΤΕ.
Κάπου εκεί πήρα και εγώ, όπως και 4 ακόμα αστυνομικοί το σήμα και αμέσως κατευθύνθηκαμε στο σημείο του επεισοδίου.
Κατά την άφιξη μου στο σημείο του επεισοδίου είδα ένα άνθρωπο να προσποιείται τον λιπόθυμο (και λέω προσποιείται γιατί αυτήν ακριβώς τη λέξη χρησιμοποίησε ο διασώστης του  ΕΚΑΒ).
Τα υπόλοιπα τα ξέρετε.
Θέλω να σας πω δύο – τρία πραγματάκια από την 10ετή εμπειρία μου. Οι άνθρωποι που πραγματικά έχουν πρόβλημα ΟΥΔΕΠΟΤΕ δημιουργούν προβλήματα στην αστυνομία. Ξέρουν ότι και αυτοί τη δουλειά τους κάνουν. Πολλές φορές παίρνω σήμα και βλέποντας τον άνθρωπο που έχω μπροστά μου, του υποδεικνύω να πάει λίγο πιο πέρα – τα στραβά μάτια δηλαδή –  γιατί οι κακοί γείτονες στην Ελλάδα είναι πλειοψηφία και το 100 οι περισσότεροι το έχουν πρώτο στον τηλεφωνικό τους κατάλογο.
Απεναντίας είναι τουλάχιστον ύποπτοι  αυτοί που δημιουργούν προβλήματα εκμεταλλευόμενοι τον όχλο – κόσμο και χειραγωγόντας τον προκειμένου να γλυτώσουν.
Ένας αναγνώστης σας προχθές έβαλε φωτογραφία με μαύρους που πουλούσαν τσάντες δύο – τρία στενά πιο κάτω. Ξέρετε πόσο πρόστιμα έχω επιβάλει στους «μαύρους»; Εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Ξέρετε γιατί δεν εισπράττονται; Για σε αυτό το κωλοχανίο που λέγεται Ελλάδα (και φυσικά το ότι έχει καταντήσει έτσι δεν φταίμε εμείς αλλά αυτοί που θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους) δεν υπάρχει ακόμα νομοθεσία για την είσπραξη προστίμων από αλλοδαπούς γιατί ο Κώδικας Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων προϋποθέτει για την επιβολή αναγκαστικών μέτρων είσπραξης ο παραβάτης να έχει ΑΦΜ. Δηλαδή τσιγγάνοι, ρωσοπόντιοι, πακιστανοί, μαροκινοί και πάσης φύσεως αλλοδαποί την γλιτώνουν γιατί 34 χρόνια μετά την ψήφιση του ΚΕΔΕ δεν υπάρχει νομοθετική πρόβλεψη για κάτι τόπο απλό.
Επιπλέον και όσον αφορά τους «μαύρους», αυτοί ΠΟΤΕ δεν  πέφτουν κάτω να κάνουν τους λιπόθυμους. Ξέρουν το κόλπο και ή το βάζουν στα πόδια ή ξέρουν ότι μετά από 2-3 ώρες προσαγωγή πάλι θα μπορούν να ασκούν τις δραστηριότητές τους…
Τώρα ξέρω ότι θα βρίσετε πολλοί, δεν πειράζει.. εγώ τη συνείδηση μου την έχω ήσυχη, τουλάχιστον ως προς αυτό το συμβάν!





ΠΗΓΗ




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις