Το ξέρατε; Γιατί η εταιρεία Lacoste έχει έναν κροκόδειλο για σήμα



O René Lacoste, ο διάσημος σχεδιαστής των ρούχων Lacoste, ήταν ένας εξαίσιος τενίστας.
Οι φίλαθλοι του τένις του είχαν δώσει το παρατσούκλι «κροκόδειλος», επειδή ήταν ταχύτατος και
εξαιτίας της
ακρίβειας της μπαλιάς του, αλλά και της τρομερής επιμονής του στο παιχνίδι.

Το 1929, λόγω προβλήματος υγείας, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την αθλητική καριέρα του και αποφάσισε να λανσάρει τα γνωστά polo μπλουζάκια, που μέχρι σήμερα παραμένουν στη μόδα. Αφού το παρατσούκλι του ήταν «κροκόδειλος», το μπλουζάκι που σχεδίασε είχε σαν σήμα έναν... κροκόδειλο. Το κροκοδειλάκι αυτό είναι μία από τις πρώτες μάρκες που χρησιμοποιήθηκαν στη μόδα, και μάλιστα νίκησαν το χρόνο!

Λένε όμως, πως ο λόγος που το σήμα είναι το κροκοδειλάκι, είναι πως ο Lacoste είχε βάλει στοίχημα με τον αρχηγό της ομάδας του μια τσάντα από δέρμα κροκόδειλου αν νικούσε σε έναν δύσκολο αγώνα.


ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις